Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Muah, als hem met een abbo komt valt dat mee.
Bijna alle high-end phones kosten zoveel, heck, de mijne was ook €599,- wanneer je hem lost kocht.
Gratis bij abbo. (dan wel verlengen van..)
Ehm....in een andere post vertelde hij dat z'n gsm was gejat en dat ie dus een nieuwe moest kopen.
Ikzelf vind telefoons nu heel erg onbelangrijk. Leu kal die gadjets, als ie maar belt!! Foto's? Dan koop ik mezelf wel een fotocamera!.
Email? Check ik thuis wel op mijn pc.
Games? Zie daar het nu niet meer van in op telefoons.
Ik bestel me wel een verlenging met mijn huidige HTC en krijg er een LCD tv bij :023:
ja, en kun je ook sms sturen met typen op touch screen, gaat vele sneller.
ja mijn blackberry storm was gestolen de dinsdag ja, en heb nu dus de nieuwste nokia en moet zeggen, dit slaat voor mij alles, zelfs de storm en iphone !!!
Mooi ding, als je een beetje mobiel wilt ben je zo al 500 euro kwijt. Als ik mijn W995 los ging kopen ging dat ook rond die prijs zitten, dus maar abbotje gedaan met eindeloos online erbij, ook wel leuk
door alle drukte met zijn mooie nieuwe spulletjes bijna vergeten wat ik gisteren allemaal van freddy heb gekregen heb het veel te druk om foto's te maken, maar die komen vanzelf.
Is dat 8.9" of 10"?
Kan je er een beetje op werken?
Me zus zoekt ook een extreem mobiel laptopje voor school maar hij leek me eerlijk gezegd erg klein voor schoolwerk toen ik in MediaMarkt aan het kijken was.