Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hihi etienno ja was wel happy met die dfi maar daar kon geen oc controller op. DFI is de deur al weer uit In de loop van de week ga ik met het spul spelen K0G3L
Prijzen vind ik ook meevallen hoor.
Wat moet je nog meer hebben naast relatief goede prijzen (vergeleken met echte winkels <- dit trouwens ook daar niet van)... Goed verpakt... En een grotere variant wanneer niet op voorraad?
ben ook aan het twijfelen om mijn 2x160w achteraan weg te doen maar er komen nu 2x 75w speakers bij voorin met 500w subwoofer zal wel lekker gaan , denk ik? :icon_cry:
nou moet je wel oplettemet vervorming bij mij hier kome eind van de maand 3 eindversterkers van elk 200 watt
zodat ik geen vervorming krijg(A) moet je ook op lette :034::044: want zit in een knap kleine kamer hehe met grote zuile(A) ze zijn 15 inch hehe 300 watt rms 120 db:023::023::023:knalluh met die zooi
IK HEB MIJN HAF 932 EINDELIJK BINNEN YEAAHHHAAWKKKK> MODDEN DIE HANDEL. Echt alles zat erbij tot aan te kabeltjes schroefjes handleiding alles. Weinig krasjes en dat alles voor 85. Nou moet ik alleen nog ff kijken hoe die rad erop komt
ik heb mijn haf 932 eindelijk binnen yeaahhhaawkkkk> modden die handel. Echt alles zat erbij tot aan te kabeltjes schroefjes handleiding alles. Weinig krasjes en dat alles voor 85. Nou moet ik alleen nog ff kijken hoe die rad erop komt