Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ziet er geweldig uit :023:
Wel een paar vraagjes:
1. Waarom 60 gb ssd? Een 8 gb usb stick is toch al genoeg.
2. Waarom 8 gb ram? 4 gb is toch genoeg voor minen.
Ik gebruik Windows 8.1 voor het minen met 5 gpu's. (Makkelijker voor mij ivm alle verschillende altcoin miner progjes)
30GB kan ook maar het prijsverschil is bijna nihil en mocht alles crashen is dit nog te verkopen
Voor sommige altcoin miners heb je juist wel 8GB nodig, bijv Vertminer.
Dat is een heel mooi prijsje voor twee Ultrasharp's!
Waarschijnlijk heb je zelfs nog Premium garantie sinds de schermen minder dan 3 jaar oud zijn.
Bij mijn U2410 zit er een uitschuif klepje aan de rechterkant met servicetag erop, hier kan je garantiecheck doen: http://www.dell.com/support/my-support/nl/nl/nldhs1?c=nl&s=dhs&cs=nldhs1&l=nl
Bij de eerste U2410 stond er geen servicetag op, alleen een serialnumber. Dan kan je, mocht je willen weten hoelang je nog recht hebt op garantie, via het s/n in de chat vragen wat je servicetag/garnatietermijn is
Seasonic Platinum Series 400W Fanless besteld (met dank aan l3p voor het advies). Geen tijd meer om er teveel over te gaan twijfelen omdat de huidige psu gesneuveld is.