Gefeliciteerd, heb je toch knap gedaan in deze moeilijke tijden op de arbeidsmarkt.
Succes.
Thx... viel ook behoorlijk tegen (t zoeken).
Ook omdat ik vanuit de Landmacht de overstap wilde maken, maar mn CV "groen" was
(leg een "burger" maar eens uit wat je als militair voor "dingen" doet
)
Heeft behoorlijk wat tijd en energie gekost, maar ja... was echt toe aan iets anders.
Had vorig jaar zomer (net voor de vakantie) een gesprek bij de NS (daarna ook het 2e).
Maar dat vond ik onvoldoende aansluiten, dus dat heb ik afgekapt.
Rond de zomervakantie hoef je t niet eens te proberen... want dan ligt t vaak stil.
Daarna komen de schoolverlaters de arbeidsmarkt op... dus extra concurrentie.
Begin dit jaar trok t weer wat aan, daaruit kwam dat verhaal van "net niet aangenomen".
En nu dit, mooi voor de zomervakantie wanneer de traditionele dip weer intreed!!!
Deze vacature kwam voort uit een week waarin ik dik 400 vacatures heb gezien (online, op zo'n 12 verschillende sites).
Er is werk genoeg, maar vind dat veel bedrijven zomaar een vacature online flikkeren (zonder een duidelijke inhoud).
Ze zijn vervolgens veelal slecht bereikbaar voor vragen en maken dankbaar gebruik van de ellende op de arbeidsmarkt.
(stellen soms belachelijke eisen... want er solliciteren toch maximaal mensen op).
Tja... en dan moet je ook gewoon geluk hebben en je voet tussen de deur weten te krijgen.
Hierop hadden er alleen al via LinkedIn 20 gesolliciteerd (stond ook nog op Nationale Vacature bank),
5 op 1e gesprek en 2 door naar t 2e... JW. FTW