Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou kijken wat de winst percentage is tegen over de stand alone GTX770. En daar een keuze maken.
Nu weet ik dat het verschil tussen de GTX770 en de GTX680 erg klein is (10-20fps meer, zuiniger en stiller, zoals je kan verwachten met een nieuwe generatie) Dus ik zou voor een Sli gaan.
Klein praktijkvoorbeeld. Het verschil tussen de 2xGTX560Ti en de single GTX660Ti was groot. De GTX660Ti was sneller dan 2xGTX560Ti. Dan is de keus snel gemaakt. Maar qua smaak vond ik de Sli opstelling mooier.
kitchenaid onderdeel: een ijsmachinebak dinges. (had al een kleine handmatige, hier kan meer in). Wilde geen extra apparaat dus dit is wel een elegante oplossing KitchenAid ijsmachine accessoire - kookwinkel Oldenhof
als je een foutje in je contract ofzo vind kan je rma aanvragen?
Je kan natuurlijk ook je werk ruilen voor een extra lange vakantie en dan terug aan de slag gaan elders
Uiteindelijk 1x zo'n NZXT kabeltje eraf moeten halen, anders bleef de order op nabesteld staan (en dat is niet de bedoeling van een "vrouw en kind" vrije zaterdag .