Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zoveel mensen met een GS3, begint gewoon beetje hatelijk te worden
Heb de brief van KPN al binnen dat ik mag verlengen(byebye KPN, met je kut lease.. )
Na 5 jaar trouwe dienst begaf mijn voeding van de HTPC het.
Ik chaggie, dochter chaggie ... bah
Marco van Cooler Master BNL wilde ons graag helpen hiermee
"Oh oh ...no Bobo"
Both happy
Ook gelijk de M4 van CM casemod contest eens gebruiken.
Zoveel mensen met een GS3, begint gewoon beetje hatelijk te worden
Heb de brief van KPN al binnen dat ik mag verlengen(byebye KPN, met je kut lease.. )
Zit er zoizo aan te denken om aan het einde van mijn abbo te stoppen en over te gaan op sim only.
Ik gebruik mijn telefoon vooral voor internet, soms voor sms en 2x per maand om eens een pizza te bestellen.
Het idee van bruikleen/lease ligt mij ook niet echt lekker aangezien ik graag dingen modificeer.
Iemand een idee toevallig hoe dat precies zit bij kpn ?
Stopt het automatisch als je niet verleng of moet je nog een moeilijke brief een paar maanden van tevoren sturen ?
Iemand een idee toevallig hoe dat precies zit bij kpn ?
Stopt het automatisch als je niet verleng of moet je nog een moeilijke brief een paar maanden van tevoren sturen ?
Zolang jij je contract niet schriftelijk opzegt blijft hij gewoon door lopen
Wat je het beste kunt doen is even naar de winkel gaan en een opzeg formulier ophalen.
Maar. Waarom zou je je contract opzeggen als je bijv met nummer behoudt overstapt naar bijv Vodafone dan kan regelt Vodafone de opzegging bij de oude provider
Sluit jij je Abbo over naar simonly bij KPN dan hoef jij hem ok niet op te zeggen gaat dan allemaal automatisch
Kort om. Als jij helemaal niet meer wilt bellen en je nummer kwijt wil dan pas moet je hem opzeggen
heb ik al een aantal keren geprobeerd! Heeft nooit gewerkt heb wel een keer kaartjes gewonnen voor de beachbreak bij die menno de boer, en ook een remix contest was ik bij de avondploeg wel grappig!
vandaag me kast van highflow binnengekregen thx freddy voor de goede service en het highflow team natuurlijk het is de kast nzxt switch 810 eindelijk me rad in de kast in plaats van erbuiten maar wat een gewicht xD!!! morgen effe foto's posten