• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wat heb jij net gekocht/gekregen??

Wauw, quadcore in je broekzak. Volgens mij is dat ding nog steeds om te bellen...
En bovendien zuipen die dingen batterij, wat niet echt gewenst is.

Maar dat is mijn mening. Alle extra features zijn welkom, maar gaat mij voornamlijk om het bereikbaar blijven.

Je heb gelijk zhane maar je mist mijn punt,mij ging het erom dat het ook een pokkeduur apparaat is,mijn mening is dat je dan beter 150€bijlegd en een gsm koopt die véél sterker is en hem dan bv op spaarstand zet en toch volle snelheid kunnen genieten als je het nodig hebt.
Maar arwin heeft al uitgelegd dat deze hem is gegeven dus dat veranderd de zaak ;)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
 
Ik had gisteren tegen mij grootmoeder gezegd dat er morgen een 'pakje' ging afgezet worden voor mij. Om de een of andere reden vond ze mijn omschrijving niet goed :096:

Het kleine deel van de bestelling (de mugen is niet voor mij):

Heel de bestelling:

Wat close ups van de mugen:






En de schermpjes in actie:


Ik moet zeggen dat ik er zeer blij mee ben, lekker groot en zeer goed beeld, en eindelijk twee gelijke schermen :D en natuurlijk weer lekker snel geleverd :freddy:
 
Laatst bewerkt:
FF mn collectie compleet gemaakt :D

710O4BKRzLL.jpg


Richard-Durand-In-Search-of-Sunrise-9-'India'.jpg


1339476947_va-in-search-of-sunrise-10-australia-2012.jpg


ISOS 1 t/m 7 waren nog gemixed door Tiesto, maar Richard Durand heeft t stokje prima overgenomen!
 
Ik had nog steeds geen schuifmaat, een week geleden een digitale bij Conrad besteld. Voor niet dagelijks maar hobbymatig gebruik is ie volgens mij goed genoeg als ik dit zo zie. Komt in een mooi doosje met hard schuim, beschrijving (meertalig), twee batterijen en nog wat andere dingen. Valt me tot nu toe niets van tegen... :)

Bekijk bijlage 5427
 
Bij de MediaMarkt:

galerie_image_fgt3in1packprod800x600.jpg



Gaat in lap 2 het rempedaal spontaan kapot (ergens intern, hij springt niet meer terug)

Dus hele stuurtje weer terug in de doos gepropt, er nog een lekkere stamp tegenaan gegeven, en gelijk maar deze gehaald bij MyCom:

thrustmaster-ferrari-f430-wheel-00.jpg



Upgraaaaaaaaade
 
Deze plaat gekocht net! wat een heerlijk nummertje zeg! Denk dat dit een zomerknallertje gaat worden!


editje-
Nooit dacht ik dat ik Justin Bieber zou draaien in een discotheek oid.
deze is wel heel strak!
 
Deze plaat gekocht net! wat een heerlijk nummertje zeg! Denk dat dit een zomerknallertje gaat worden!


editje-
Nooit dacht ik dat ik Justin Bieber zou draaien in een discotheek oid.
deze is wel heel strak!

zomerhit mha zijn al zoveel van die nummers ( vind ze wel geweldig )

en die remix idd beter als origineel ;)
 
dan klopt het zeker idd voor de club is goede banger ;) of op slam fm kan ook zeker ( moet je hem mss tippen als twittertrack kan via menno de boer als ze hem kiezen gaan ze hem draaien )
 
dan klopt het zeker idd voor de club is goede banger ;) of op slam fm kan ook zeker ( moet je hem mss tippen als twittertrack kan via menno de boer als ze hem kiezen gaan ze hem draaien )
heb ik al een aantal keren geprobeerd! Heeft nooit gewerkt:p heb wel een keer kaartjes gewonnen voor de beachbreak bij die menno de boer, en ook een remix contest was ik bij de avondploeg:p wel grappig!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
DieHard Wat heb jij zojuist veranderd aan je pc? Algemene Discussies 2
Vannos Wat voor schoenen heb jij ? Algemene Discussies 54
Wouter Wat heb jij voor campzone dat we kunnen gebruiken? Lan Party 26
Joren Wat heb jij gekregen van St.klaas? Algemene Discussies 29
Celly Het wat-heb-jij-vandaag-gesloopt-topic Hardware & Software 15
Vannos Wat voor luchtje heb jij ? Algemene Discussies 54
Bl4ckj4ck666 Cable management, zelf kabels maken, wat heb ik nodig Cases en Modding 16
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
D Als beginner heb ik een vraagje over wat ik moet kopen Advies Waterkoeling Setup 8
B Wat heb ik nodig voor een simpele drain port Waterkoeling 4
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
AzzKickr Wat voor water blocks heb ik op de kop getikt ? Waterkoeling 3
Wally1987 [IN-ACTIVE] Alles wat ik heb Verkocht 20
M eerste waterkoeling set graag wat advies over wat ik heb uitgezocht Advies Waterkoeling Setup 20
Sw333t Fillport benodigheden. Wat heb ik nodig? Waterkoeling 9
J Wat heb ik allemaal nodig?? Waterkoeling 6
ShockRaver D5 + reservoir? wat heb ik allemaal nodig? Waterkoeling 26
Sw333t Wil gaan kijken naar een WC setup, maar snap er weinig van wat ik allemaal nodig heb. Advies Waterkoeling Setup 5
V Heb je en wat heb je op 4 juni gestemd? Algemene Discussies 21
S hey kan iemand me helpen met wat ik nog nodig heb Waterkoeling 27
W Twijfels over koelcapaciteit radiator, wat zouden jullie doen? Waterkoeling 6
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
iSP Kast(delen) op maat laten maken, wat en waar? Cases en Modding 3
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
P Wat is beter: 4k TV op HDMI of 4k Monitor op DP? Hardware & Software 3
Das Experiment De Overheid, wat vind je ervan? Algemene Discussies 29
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
Havvie Koeling wat voelt als een warm bad HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R wat voor mount voor d5 pomp/ res combo Advies Waterkoeling Setup 1
R Wat vragen van een beginner Waterkoeling 3
Freddy MTN Spuitbussen/lak alle kleuren, voor ieder wat wils :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Uitgekeken op huidige build,wat nu? Waterkoeling 4
M Phobya Xtreme 200 - 85mm V.2 - Full Copper met wat accessoires HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
D nieuwe pc? wat denken jullie ervan? Hardware & Software 7
Stephan---pro Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ? Algemene Discussies 8
arwin74 TP13 misschien wat vroeg maar....... Lan Party 40
E wat te doen met waterschade aan hout? Algemene Discussies 2
Hightower wat vinden jullie van de nieuwe call of duty advanced warfare Gaming 7
mixedup [CLOSED] wat is de waarde van dit Gesloten 3
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MauriceDW Tja wat zal ik eens zeggen :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
N Graag wat hulp met dimensioneren van waterkoel capaciteit Advies Waterkoeling Setup 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan