Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
:044: :X Wacht maar tot je een vriendin hebt...dan heb je ee nieuwe bodemloze put gevonden :044:
Ja, ben na 12 jaar over gestapt op Intel, wilde een ROG bord, maar die is gewoon meer de helft duurder dan deze :099:
De AMD ROG bordjes zijn bijna net zo compleet meer veel goedkoper....
:044: :X Wacht maar tot je een vriendin hebt...dan heb je ee nieuwe bodemloze put gevonden :044:
Ja, ben na 12 jaar over gestapt op Intel, wilde een ROG bord, maar die is gewoon meer de helft duurder dan deze :099:
De AMD ROG bordjes zijn bijna net zo compleet meer veel goedkoper....
Wat RAID betreft, zolang je het gebruikt waarvoor (die specifieke versie) gemaakt is, is er geen probleem, tenzij je OS of onboard controller niet meewilt . Ik denk ook niet dat die Vertex 4 zo'n slechte keuze is, het had zeker slechter gekunnen.
Oh.toch maar 1 van deze aangeschaft. Voorals deze gek eens iets in zijn kop krijgt ook eens iets te gaan modden....
Dus ik dacht; "Doe een gek!Ik koop een dremel!".
Oke, ik had een flauwe opmerking willen maken over "je" nagellak, maar ik vind het wel een heel leuk creatief idee om symbolisch met zn 2-en die sleutel om te draaien.
Haha schattig dat jullie samen de deur voor het eerste keer opendoen =) veel geluk toegewenst! Hopelijk maken jullie van het huis een thuis en zullen jullie het daar super vinden! ^^