Uitslag van mijn examen binnen :D: GESLAAGD!!! voor Atheneum. Atheneum, da's knap! Gefeliciteerd!
J JPtjee New member 15 juni 2012 #7.801 The_Saviour# zei: Uitslag van mijn examen binnen : GESLAAGD!!! voor Atheneum. Klik om te vergroten... Atheneum, da's knap! Gefeliciteerd!
The_Saviour# zei: Uitslag van mijn examen binnen : GESLAAGD!!! voor Atheneum. Klik om te vergroten... Atheneum, da's knap! Gefeliciteerd!
hesselcandea Professioneel amateur 15 juni 2012 #7.802 The_Saviour# zei: Uitslag van mijn examen binnen : GESLAAGD!!! voor Atheneum. Klik om te vergroten... Van harte gefeliciteerd!
The_Saviour# zei: Uitslag van mijn examen binnen : GESLAAGD!!! voor Atheneum. Klik om te vergroten... Van harte gefeliciteerd!
k.3nny Oldscool. 15 juni 2012 #7.803 computer kamer eindelijk af, gisteren even een "tijdelijke" eetkamer tafel gekocht voor 60 euro, is wel daarom echt eikenhout :| haha !
computer kamer eindelijk af, gisteren even een "tijdelijke" eetkamer tafel gekocht voor 60 euro, is wel daarom echt eikenhout :| haha !
C CrizCroz Junior Member 15 juni 2012 #7.806 zal we de hoek zijn waaruit je de foto hebt genomen. maakt het allemaal kleiner
XenoMorpH Well-known member 20 juni 2012 #7.811 Net binnen gekregen, voor mn nieuwe cpu en mobo (waar ik nu nog op zit te wachten)...:doubt: Bekijk bijlage 5278 Bekijk bijlage 5279
Net binnen gekregen, voor mn nieuwe cpu en mobo (waar ik nu nog op zit te wachten)...:doubt: Bekijk bijlage 5278 Bekijk bijlage 5279
Cygnitr0n New member 20 juni 2012 #7.812 Ziet er goed uit, leuk blokje. Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
XenoMorpH Well-known member 20 juni 2012 #7.813 Hij had een brandvlekje boven het bovenste schroefgat, heb dat even weggepoetst met wat: Bekijk bijlage 5280 :023: Is nu weer mooi
Hij had een brandvlekje boven het bovenste schroefgat, heb dat even weggepoetst met wat: Bekijk bijlage 5280 :023: Is nu weer mooi
XenoMorpH Well-known member 20 juni 2012 #7.814 Joepie!!!! Heb het mobo en cpu binnen Morgen de boel maar inbouwen. Bekijk bijlage 5282 Bekijk bijlage 5283
Joepie!!!! Heb het mobo en cpu binnen Morgen de boel maar inbouwen. Bekijk bijlage 5282 Bekijk bijlage 5283
W wemmetje1 Member 20 juni 2012 #7.816 voor de WEM build voor een toekomstig projectje en dit is het allemaal
sir serial Republic of Gamers 20 juni 2012 #7.817 die vertex 4..609 omg :shock: 2x dit was je sneller en goedkoper Samsung 830 series 256GB prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
die vertex 4..609 omg :shock: 2x dit was je sneller en goedkoper Samsung 830 series 256GB prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
XenoMorpH Well-known member 20 juni 2012 #7.818 Geld teveel? .....is een aardig lijstje The_Saviour# zei: Is dat die zilveren Kryos? Klik om te vergroten... Nee, niet de zilveren versie, vind dat een beetje TE....niet echt nodig. Voor die meerprijs heb ik bijna de helft van een chiller van X-Tripiot...
Geld teveel? .....is een aardig lijstje The_Saviour# zei: Is dat die zilveren Kryos? Klik om te vergroten... Nee, niet de zilveren versie, vind dat een beetje TE....niet echt nodig. Voor die meerprijs heb ik bijna de helft van een chiller van X-Tripiot...
W wemmetje1 Member 20 juni 2012 #7.819 sir serial zei: die vertex 4..609 omg :shock: 2x dit was je sneller en goedkoper Samsung 830 series 256GB prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch Klik om te vergroten... klopt maar ik wou geen raid setup voor mijn windows XenoMorpH zei: Geld teveel? .....is een aardig lijstje Klik om te vergroten... dankje,en niet echt geld teveel tis gewoon mijn enigste hobby waar geld naar gaat XenoMorpH zei: Joepie!!!! Heb het mobo en cpu binnen Morgen de boel maar inbouwen. Klik om te vergroten... die sabertooth series zijn gewoon zo sexy
sir serial zei: die vertex 4..609 omg :shock: 2x dit was je sneller en goedkoper Samsung 830 series 256GB prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch Klik om te vergroten... klopt maar ik wou geen raid setup voor mijn windows XenoMorpH zei: Geld teveel? .....is een aardig lijstje Klik om te vergroten... dankje,en niet echt geld teveel tis gewoon mijn enigste hobby waar geld naar gaat XenoMorpH zei: Joepie!!!! Heb het mobo en cpu binnen Morgen de boel maar inbouwen. Klik om te vergroten... die sabertooth series zijn gewoon zo sexy
sir serial Republic of Gamers 20 juni 2012 #7.820 zo onbetrouwbaar is raid niet meer...kheb zelf nog nooit crashes gehad met 2xssd in raid tbh. wel hele mooie spulletjes hoor
zo onbetrouwbaar is raid niet meer...kheb zelf nog nooit crashes gehad met 2xssd in raid tbh. wel hele mooie spulletjes hoor