Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het bedrijf heet Red Harbinger.
"Cross", zoals het bureau zal heten is niet kleur gebonden en kan zelfs in verschillende kleuren besteld worden.
Het logo en site e.d. van Red Harbinger zijn inderdaad rood.
Vandaar dat het eerste bureau rood wit en zwarte tinten heeft.
Wie weet wat er na het eerste bureau gebeurd
Ik ben al maanden op zoek naar een geschikte raid controller voor 6 ssd's voor volgende project.
Alleen wilde ik graag een 'externe' raidkaart. Dat komt namelijk mooi uit met de kabels in een bureau
Maar die prijzen .. :/
Daar ineens vorige week zaterdag stond hij bij MAX- ICT voor €191.
Dit soort fouten gebeuren veel vaker en als je dan besteld krijg je gewoon netjes een mailtje en wordt een week later je geld terug gestort.
Dat zou deze keer nog wel eens anders kunnen gaan lopen ... hoop ik
(De dag erna stond hij weer op normale prijs )
Nice man
Ik ga de csr elite een dezer dagen bestellen(eerst bitspowerfittingen bestellen en dan zien wat er nog overblijft)
Vind de t500rs er wel zeer stoer uitzien
nice man
ik ga de csr elite een dezer dagen bestellen(eerst bitspowerfittingen bestellen en dan zien wat er nog overblijft)
vind de t500rs er wel zeer stoer uitzien
Hehe
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de t500 mooier vind (ik vind dat rode lijntje ook zeer cool zelfs al is het maar een kleinigheidje) maar ik wil de elite omdat het naar mijn mening een nog iets fijner stuurtje is (waar je natuurlijk wel een slordige 200€ meer voor moet neertellen maar "gewoon omdat het kan" ik ga er volgens mij nog ve plezier mee hebben :eenhoorn: