Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar heb ik incl adapter voor 56 euro via e bay. Van panasonic zelf is een 52mm lens 184 euro en die adapter 26 euro. Voor bij een compact camera vond ik dat veel te duur. Dit vond ik wel een mooi prijsje voor een extra speledingetje.
Chocolate Anthony Pappalardo Sweethearts 8.0", nog even en dan gaan we die shredden, de Plan B drips is der bijna aan alhoewel die nog altijd skate zoals nieuw
had al eerder gevraagd waarom jij al die switches had en nu snap ik het dus ook (is dat niet een tering stroomverbruik voor maar een paar mensen. weet niet waar je woont of wat je doet enzo )
had al eerder gevraagd waarom jij al die switches had en nu snap ik het dus ook (is dat niet een tering stroomverbruik voor maar een paar mensen. weet niet waar je woont of wat je doet enzo )
Stroomverbruik valt mee het zijn namelijk geen dikke servers he de qnaps eten per stuk minder dan 50watt.... (de rest geen idee) maar veel is het niet en heb tot nu toe niks extra's hoeven te betalen aan de energie leverancier
Past dus op/in het krat maar vereist wel enig mod werk (miss toch maar custom kistje)
Vergelijking met oude speaker
Denk dat ik het op 2 speakers houd (de nieuwe natuurlijk) en die andere twee doorverkoop of houd voor ander projectje aangezien de ta2024 maar 2 speaker uitgangen heeft