Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verder nog wat drop gekocht, maar meest opvallende is wel deze:
Meestal alleen maar te krijgen bij een Jamin of betere drogisterij, maar nu kwam ik het tegen in de supermarkt. Erg lekker, al zijn ze wat zachter dan de schepbakvariant.
naar het overlijden van onze 12 jaar oude crt scherm toch voor het eerst een platte beeldbuis aangeschaft.
Hoop dat het een beetje een tv is, heb er de ballen verstand niet van met al die vreemde specificaties.
Wel icm met smartcard voor digitale tv of zoiets. schijnt beter beeld te geven???
als ik discovery kan kijken vind ik alles oke ook meteen de hele discovery kanalenpakket erbij
Kijk zelf bijna geen tv, is meer voor de kinderen en gtst voor moeders
Nieuwe technologie
Panasonic introduceerde begin 2009 de nieuwe NeoPDP technologie. Deze technologie zorgt voor natuurgetrouwe kleuren en het diepste zwart. Daarnaast zijn NeoPDP tv’s uitgerust met 600Hz intelligent Frame Creation. Ideaal voor een vloeiende en haarscherpe weergave.
Perfect beeldkwaliteit
De toepassing van Panasonic’s 600 Hz Intelligent Frame Creation draagt bij aan de perfecte beeldkwaliteit van de NeoPDP-tv’s. Ziet u vaak een waas of streep bij een hard schot in een voetbalwedstrijd? Dat komt doordat de TV niet snel genoeg de binnenkomende beelden weet te verversen. Een tv geeft standaard 50 videobeelden per seconde weer (50Hz). De 600 Hz technologie van Panasonic creëert uit elk beeld 12 onderbeelden waardoor de verversingsfrequentie 600 Hz is. Zo wordt de weergave geoptimaliseerd en heeft u nooit meer last van een waas of streep bij het bekijken van voetbal, formule 1 of snelle actiefilms.
Ideaal voor gameliefhebbers
Ook gameliefhebbers doen hun voordeel met de 600 Hz. Bij het spelen van games kan er een vertraging ontstaan tussen de handelingen van de speler en de beelden op het scherm. Dankzij de extreem hoge verversingsfrequentie en de ultra snelle responstijd van 0.001 milliseconden lopen de game-beelden synchroon met de handelingen van de speler. U bent verzekerd van een vloeiende weergave van de game, zonder die irritante vertragingen.
Hz is een natuurkundige term die word gebruikt voor zich herhalende verschijnselen dus als je 1x pers seconde op tafel slaat heeft dat een frequentie van 1Hz sla je 2x per seconde op tafel (0,5x s) dan is dit 2Hz.
Jou beeld word dus 600x per seconde 'ververst' je kunt het zien als 600x per seconde op f5 rammen.
meeste tv's hebben volgens mij 200Hz tegenwoordig.