Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eindelijk is er nu onderin ruimte vrij om een dunne 2x 120 mm radiator te plaatsen. Reservoir/pomp gaat naar de 5,25 drive bay ruimte, en de clips vervangen door fittingen.
Breek me de bek niet open, Wybo. Heb elke keer ruzie met die gasten. Ontvangen, top, verzenden, bleh ... Wat me nog het meeste irriteert is dat die tweaker wèl z'n pakje heeft ontvangen.
Maar, we blijven positief! Vergeet niet het serienummer te e-mailen zodat ik je de juiste factuur kan sturen.
uh, heel even een soort van OffTopic, maar, zit er nou wel of geen trimm op die dingen>?
Anders zijn ze toch binnen de kortste keren zo traag als een chocolade reep op een eekhoorn?
Zo snel gaat dat nou ook weer niet
+ k ben iemand die toch om het half jaar de boel weer helemaal opnieuw installeer dus dan zal het vast wel meevallen.
Zolang je zorgt dat je ongeveer 10% van de drive leeg laat denk ik dat het wel meevalt met het dicht slippen van de drive