Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Erg leuk hoor die Courses
Spijtig dat ik nog met WinXP werk, wij zijn ook de laatste die dit gaan doen.
Vanaf volgend jaar gaan we ook met Win7 beginnen
Erg leuk hoor die Courses
Spijtig dat ik nog met WinXP werk, wij zijn ook de laatste die dit gaan doen.
Vanaf volgend jaar gaan we ook met Win7 beginnen
Net een leuk lensje gekocht op E-bay, een Carl Zeiss Jena Pancolar 50mm F1.8. Ik wil eens gaan experimenteren met handmatig scherpstellen en fotograferen met weinig licht. Had er ook een adapter voor nodig voor mijn camera.
Kom ik er alleen bij het betalen van het laatste accesoire achter dat mijn huisnummer bij E-bay niet 32, maar 21 is.
Op die manier komt het natuurlijk nooit aan...
Ik mag dus morgen even bij de buren langs. :eusa_wall:
Daar staat het adres wel goed, dus hopelijk hebben ze die gebruikt. Het zijn twee kleine dingen uit Hong Kong die al verstuurd zijn, dus ik heb geen idee hoe lang dat gaat duren.
4 x Lamptron FlexLight Professional - 30 LEDs - Fire Red - 60 cm (ITS-MOLT-023) = €48.00
4 x 3-Pin Y-Splitter (ITS-81004) = €6.00
4 x PCI Express 2.0 - 6-Pin to 6-Pin Cable - 45 cm - Premium Sleeved Black (ITS-ZUAD-170) = €36.00
1 x Lamptron FC-5 Fan Controller 4x 30W Channels Black V2 (ITS-LULS-188) = €39.50
1 x Sharkoon CCFL Kit Rood (Retail, 4*30cm) (TK#S42) = €13.61
1 x Aqua-Computer Aquacover Dual DDC Top G1/4 (ITS-52131) = €29.50
1 x 24 Pin power adaptor - 40 cm - Premium Sleeved UV Red (ITS-87381) = €17.00
1 x Koolance Dual VID Connector, 3 Slot Spacing CNT-VD4 (ITS-CNT-VD4) = €11.95
Alleen nog even wachten op maatje van me die nog wat koelpasta voor me heeft en dan lekker inbouwen
Helaas dus een beetje kut foto.
Toch maar even sparen voor mooiere camera
Even foto genomen met me iphone direct beter resultaat XD