Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gisteren via MP een stereosetje opgepikt voor in de slaapkamer (oude is defect):
De bovenste unit is een DVD speler, zie laatste foto.
Hierbij zat een Lenco CD speler, die helaas geen gekopieerde cd's pakt en af en toe blijft hangen:
Vandaar dus vandaag maar even een DVD-speler gekocht, een Philips DVP3580 (heel apart, de versie met HDMI is 10 euro goedkoper dan degene zonder HDMI):
En het setje klinkt niet eens verkeerd:
De speakers zijn van een nog oudere set (Sony RX110AV).
Ik heb Black Ops voor mezelf gekocht. Morgen of overmorgen bij mij binnen
Maar kan komende twee maanden niet veel spelen helaas, moet mijn laatste Bachelor vak halen voor mijn studie.
Dus weer in de boeken -_-
Die boeken heb ik ook weer moeten aanschaffen, omdat de vak nu veranderd is -_-
Finance 1: Tekst- en Werkboek, Van den Assem e.a. (Nederlandse versie)
Berk,J. en/and P.DeMarzo, Corporate Finance, Pearson, tweede druk/second edition, global edition, 2011 (ISBN: 9780132453226)
'Boeken waar je één keer doorheen worstelt om ze dan met alle liefde en zorg in de kast te leggen, om zodoende meer dan 70% terug te krijgen op marktplaats'
waar haal jij die informatie vandaan dan er wordt zoveel vertelt door die telefonistes ik heb nog niet 1 keer hetzelfde gelezen en ik geloof het allemaal niet hoor
Wilde vanochtend mijn computer aanzetten en even een bakkie thee zetten. Toen ik terug kwam kreeg ik dit te zien:
Dat was ook gelijk de laatste keer dat ik mijn bureaublad enigszins kon zien, want verder kreeg ik enkel dit scherm nog maar te zien:
Heb geprobeerd hem met dat oven topic proberen te fixen, met als resultaat dat de condensators sprongen. Kortom, de XFX 8600 GT is officieel overleden (het is wat deze maand, stereoset in de slaapkamer overleden net als de wasmachine ).
Maar even naar de Computershop in Boxmeer gecrossed en een Asus EN210 Silent aangeschaft (meer dan genoeg voor ons en de goedkoopste die ze hadden):
Wel eerst de standaard prut vervangen voor MX-2 .
En toen dacht ik.. chips.. er moet natuurlijk ook nog later een WC blok op, toch eens gekeken of de DD Maze5 wel zou gaan passen.
Gelukkig, die past .
En nu is het potje voor defecte dingen totaal op.. geen reserves meer helaas.