Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik vraag me eerder af wat ik fout doe en jij goed dat je en die uber HAF kast maakt en dan deze zooi nog weet te betalen, en dan vanuitgaande dat je nog tijd hebt om het in te bouwen ( alleen die tijd heb ik al niet :S)
Heheh, het is zelfs een goedkope, je wilt niet weten wat er allemaal aan soorten exemplaren en prijzen er zijn
Ik heb me hier de laatste paar dagen wat in zitten verdiepen en het is niet gemakkelijk om een keuze te maken!
Maar ik hoop er inderdaad een heleboel mee te zien, ik ben ook van plan wat foto's proberen te maken met mijn "oude" Sony Cybershot 6Mpixel camera.
Hahaha, je zou mijn uitzicht eens moeten zien hier, ik kijk vanaf de 6e verdieping uit over de hele wijk hier, met aan mijn rechterkant alleen maar weilanden.
Pas ~500m verderop staat een eenzame flat hoger dan al die rijtjeswoningen die het beeld domineren ^^
ik vraag me eerder af wat ik fout doe en jij goed dat je en die uber HAF kast maakt en dan deze zooi nog weet te betalen, en dan vanuitgaande dat je nog tijd hebt om het in te bouwen ( alleen die tijd heb ik al niet :S)