Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
leuke muismat, maar veel nut heeft het niet, er zitten voetjes onder het tobo en zo heb je maar beperkte ruimte voor je muis. tenzij je natuurlijk je tobo een stuk verder naar links verschuifd
Je hebt het blijkbaar zelf nog niet in de praktijk gebruikt
(want tis echt fijn om mee te werken, alhoewel smaken verschillen natuurlijk, maar ik denk dat 8 van de 10 mensen het wel fijn vinden)
leuke muismat, maar veel nut heeft het niet, er zitten voetjes onder het tobo en zo heb je maar beperkte ruimte voor je muis. tenzij je natuurlijk je tobo een stuk verder naar links verschuifd
z4 speakers
G15v1 rode leds mat zwart gespoten.
mx518 voor ubah low sense gaming met nog zeer veel ruimte zoals je ziet.
24 inch monitor
nokia 5800 Xpressmusic
portomonee
Mooi setupje, heb zelfde Roccat Taito, beetje kleiner, maar wel net zo fijn.
Heb zelf niet zo'n reuze muismat nodig, omdat ik ook nog een bureau onderlegger heb
Ik ben net 2,5 uur bezig geweest met ombouwen van oude Chieftec case naar S14v, maar ben er eigenlijk niet over te spreken.
Aan de buitenkant PRACHTIG !
Binnenkant een DRAMA !
Scherpe randen ( 2x snee, 9 druppels bloed in case )
Moederbord past maar NET ( moest echt moederbord buigen)
Koeler moest ik wat toetakelen anders kreeg ik Blu-ray niet passend.
Uiteindelijk toch alles goedgekomen, maar moet nog wel wat doen aan de airflow, cpu is nu idle 46 graden.