Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dat koelt wel fantastisch.... ooit een x een test gelezen over wat nou als best tegebuiken was.... bier kwam als beste uit de test... zelfs na 2 dagen nog...
Vandaag de loop helemaal gevuld en eindelijk luchtvrij. Voor de rest mijn kamer opgeruimd (ja heel het weekend ). Dus morgen weer t een en t ander. En als de voeding eindelijk weer terugkomt natuurlijk .
Dit is zelfs heel belangrijk, de vorige keer had ik vrij snel met schuim het res dichtgedraaid. Toen werd alles ook heel vies en werd het schuim een soort aanslag op mijn reservoir.
Hier mijn 'meest duidelijke foto met de viezigheid'
En hier na het schoonmaken, dat wat er nog zit kon ik niet bij helaas .
een van de redenen dat ik geen gekleurd water meer neem.... ook ooit eens rood in een setup gehad... na een tijdje wilde ik blauw ... denk je dat het rode uit de rads wilde... heb tijden roze water in mijn setup gehad... elke week nieuw water er in en dat z'n half jaar.. toen bleef het water helder...