• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Modified TT Kandalf Liquid cooled, Stravinski & Ralpios

Horizontale balk mat zwart of hoogglans zwart?

• Totaal aantal stemmers
    38
Het is inderdaad zo erg.

Maar ik heb wel een paar tips:

- Knip alvast de lengte voor, maar dan net iets langer. Dan zit je niet met het hele
draad te werken.
- Ga met een platte schroevendraaier door de gleuf, de opening wordt hierdoor
wat soepeler. Steek hem erin en draai de schroevendraaier en dan de langs de
gehele opening gaan.
- Glijd met je duim het rubber erin vanaf het begin, zorg hierbij dat de opening
recht op de rand blijft.
- Soms (met name in rondingen) als je het rubber draait, gaat het de opening
wijder staan.

Ik ben benieuwd.

UPDATE:D:033:

ik had vandaag niks aparts te doen, dus ben gewoon iets gaan verzinnen en bedacht me dat ik iets kon doen met die LCD POSTER van het asus moederbord:p.
wat heb ik me bedacht?
ik heb bedacht om die lcd poster in een frontje van de kast te verwerken.
ik heb een frontje ontdoen van het mesh en ik heb daarvoor in de plaats plexi gedaan.
hier volgen de foto's:
img6425cp0.jpg

img6427fp1.jpg

img6429qo9.jpg

en hier met de lcd poster erachter :)
img6435zg4.jpg

inmiddels is de hele kast weer uit elkaar gehaald, zodat ik volgende week het gat kan boren voor de fan die onderin komt...

Ik heb altijd zo'n hekel gehad aan die lcd-poster, want hij blijft niet rechtop staan.

Maar dit is een bijzonder mooie oplossing! Hulde! En de plaatsing van de pomp
en hoe je het hebt gedaan is natuurlijk ook perfect!

eigenlijk wel hè, probleem is alleen dat ik geen plexi genoeg heb:( en ik vind het toch net niet waard om nog een extra stuk plexi te bestellen:icon_surprised: dus ik hou het hierbij, zo valt het lcd postertje leuk op en de 3,5 inch:)

haha,
ik moet gaan oppassen wat voor foto's ik hier post xD dalijk wordt ik slordig genoemd :p
nee maar inderdaad die verlichting van dat IO-panel heb ik even door dat gaatje gedaan zodat het niet tussen de fan/rad zou komen tijdens het inbouwen:p

good eyes micron:|

dat kan ja, die koeler kun je helemaal plaatsen zoals je zelf wil:D echt heel mooi koelertje, ben benieuwd wat de prestaties zijn:)
maar ik wilde hem juist zo hebben staan zodat de airflow beetje over die hdd-koeler kan gaan. bovendien ziet het er wel vet uit vind ik zelf;)

jij niet dan xel?

Uhm..eerlijk antwoord? Ik heb de nare eigenschap dat ik een pietje precies ben.

Het type die zijn hele kast opnieuw zou spuiten als er een krasje op zou komen.

Zo heb heb ik voor mij Lian-Li kast ook de DVD-front panel gekocht die van
hetzelfde staalgeborstelde zwarte aluminium is als de kast. Idem voor de fan-
controller, die van Zalman voor 6 fans van staalgeborsteld zwart aluminium.

Een ander hecht daar minder waarde aan of vindt het zelfs niet mooi als alles
gelijk is.

Zelf zou ik het inderdaad niet open zetten, maar dat maakt jou kast niet minder
mooi en dat vind ik ook absoluut niet. Je kast is bijzonder mooi en je hebt
hele mooie oplossingen en aanpassingen gedaan die een pluim verdienen.

Dus hecht ook alsjeblieft geen waarde aan hoe ik het zou doen.

Sorry voor de lange lap tekst :)

beste mensen:001:,

helaas:086: ik wilde vandaag een leuke update plaatsen maar ik werd tegengehouden door hardware die niet wilde werken:097::022:.
ten eerste wil ik freddy zeggen:
freddy super:023:, ik weet niet waar je het vandaan haalde:012: maar die blokjes van asus zijn inderdaad BRAK!!:076: dus mensen als je ooit een moederbord koopt van asus met voorgeïnstalleerde waterblokken (breekblokken noem ik ze nu:)) ga er dan maar vanuit dat ze niet goed werken:108: of na een korte tijd zullen gaan lekken:icon_cry:.
bij mij was het probleem er al direct dat het blok begon te lekken.

:097::022:

Dan aan degene die zeiden dat een reservoir onder een pomp kan staan:086::
moet jullie teleurstellen. een pomp heeft niet genoeg power:011: (althans de 500L/U van thermaltake niet, voordat jullie me met huid en haar opeten:icon_eek::eusa_wall:) om een lager staand reservoir :109:"leeg te zuigen" en vervolgens door de loop te pompen
(res>pomp>radiator>cpu>(NB>)radiator>res).
Het reservoir moet beduidend hoger staan (minimaal gelijk) aan de pomp om alles werkende te krijgen.:eusa_doh:
dus kortom: ik heb 3 mogelijkheden waarvan 2 het liefst gedaan worden.
-1- het reservoir hoger zetten (waardoor hij wel meer boven de kast uit gaat steken)
-2- de pomp lager zetten, of zelfs op de kop hangen (kan dit kwaad?). Maar hiervoor moet ik weer een paneeltje maken waaraan die pomp kan bevestigen:eusa_wall:.
(-3- het reservoir boven op de case plaatsen):065:

HELP ME OUT PLEASE!!!:100:

trouwens, door al dat gezeik van asus, is er al 1 liter feser verspilt:097:
kijken of ik asus zo ver kan krijgen een blok voor mij te betalen:118:
dan koop ik dat bits-blok bij jouw freddy;)

Echt goed k*t dat je blok al gelijk ging lekken :(, ik ging gisteren ook m'n nieuwe loop installeren. Dacht dat ik een vergiet aan het vullen was >.<.

-1- het reservoir hoger zetten (waardoor hij wel meer boven de kast uit gaat steken)
-2- de pomp lager zetten, of zelfs op de kop hangen (kan dit kwaad?). Maar hiervoor moet ik weer een paneeltje maken waaraan die pomp kan bevestigen:eusa_wall:.
(-3- het reservoir boven op de case plaatsen):065:

Een pomp kan over het algemeen wel op z'n kop hangen, de rotor zit er toch verticaal in? (een liang heeft de rotor horizontaal die mag volgens het boekje niet op z'n kop al doen sommige mensen het wel).

kijken of ik asus zo ver kan krijgen een blok voor mij te betalen
dan koop ik dat bits-blok bij jouw freddy;)

keep on dreaming xD.

haha thnx flythe voor je medelijden:p

ik heb het pompje gewoon weer op de bodem van de case staan (helaas, op de kop hangen kost teveel werk om dat waar te kunnen maken. en ik heb te weinig feser slang.
ondertussen doet de loop het nu (zonder moederbord.. ik denk dat ik daar ook gewoon mee wacht totdat ik weer geld teveel heb en dan dat bits-blok kan aanschaffen).
ziet er strak uit allemaal, zeker nu de leds in het acryl zitten:|.

hier zijn de foto's:
img6469zk3.jpg

img6470qm7.jpg

img6467gd3.jpg

img6472we1.jpg

img6471jg3.jpg

img6474ug7.jpg

img6476oy5.jpg

img6478so0.jpg

in de flowmeter zit nog wat lucht, maarja dat is er lastig uit te krijgen.
denk dat dat na verloop van tijd er vanzelf uitgaat:).
verder staat het pompje dus nu beneden, en je ziet bij de laatste foto de fan zitten, alle noctua's zijn zwart gespoten en het reservoir heb ik een UV ledje gegeven in plaats van dat felle blauwe, en nu is de verlichting, het spuitwerk, snijwerk klaar nu ga ik maandag even naar zercom om mijn moederbord om te ruilen.
maar ik zal het NB blokje tzt vervangen door een bits-blok.
morgen even de cd/dvd-rom van company of heroes uit mijn dvd speler zien te wrikken en dan kan alles rma.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, Kandalf. Felicitaties 0
B Build: CM Stryker met TT Kandalf lcs onderdelen. Gallery & Build Logs 6
K Thermaltake Kandalf LCS Waterkoeling 0
Y Wederom een Kandalf voor de Bijl Cases en Modding 11
R Kandalf project issues Hardware & Software 4
K Kroontje's Kandalf Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 19
R Project Kandalf GTX260 issue Hardware & Software 35
G Thermaltake Kandalf lcs Waterkoeling 11
A Advies Modificatie Thermaltake Kandalf LCS Waterkoeling 78
Fiftykilowatt Liquid North Overige Builds 2
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Kraken X53/ X63/ X73 AIO Liquid Cooler With Aer RGB Fans (240mm/ 280mm/ 360mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK LIQUID COOLED DESKTOP Hardware & Software 7
K Liquid.cool Vortex One DIY AM240: lucht probleem Waterkoeling 3
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C Info componenten custom liquid cooling set Advies Waterkoeling Setup 26
meneer peer Coollaboratory liquid Ultra 1ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2
Hightower Liquid extasy waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 41
Freddy EK-Predator is setting a new standard for AIO liquid cooling! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
V Liquid SLI upgrade 1400/1500,- Budget Advies Waterkoeling Setup 26
A liquid cooling system Advies Waterkoeling Setup 1
arwin74 540 Liquid Gallery & Build Logs 51
WiSK Coollaboratory Liquid Copper HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
S Corsair Obsidian 800D Full Liquid cooled Gallery & Build Logs 3
ChillPascal FrozenQ Liquid Fusion Blue Reservoir V2 Waterkoeling 2
bundymania [Bundymania Kurzreview] Liquid Extasy Universalkühler VUCI - die günstige Alternative HighFlow Product Reviews 2
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
aadje93 Coollaboratory Liquid Ultra HighFlow Product Reviews 55
D Koolance Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (Colorless) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Besje Liquid Extasy Rampage 3 Gene fullcover block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
E Levertijd FrozenQ Liquid Fusion Blauw HighFlow Computer Cooling Shop 18
M FrozenQ Liquid Evolution HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Alex EK H3O Advanced Liquid Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red Reservoir Verkocht 1
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red 250MM Verkocht 11
J wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen. Advies Waterkoeling Setup 96
MrGiorgio Indigo liquid metal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
F FrozenQ Liquid Fusion Reservoir barst! Waterkoeling 43
O MC-CASE-EVO-W MagiCool EQ Liquid Cooling Case Window vragen Advies Waterkoeling Setup 7
Don_Holio Don's Liquid i7 Gallery & Build Logs 7
Slader Danamics LMX: Liquid cooling is back HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Thierry Liquid Extasy HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan