freddy is de admin en eigenaar van highflow.nl
een fan op de bodem van de kast kan altijd, alleen ik heb het gedaan omdat ik plexi op mijn vga heb gemonteerd, en omdat de vga meer herrie maakt dan de fan die op de bodem zit heb ik ervoor gekozen de extra koeling van een fan onder de case te laten komen zodat mijn vgafan op een lagere snelheid mag draaien.
verder ben ik wel benieuwd naar wat je met uv verf gaat bewerken.. als je mijn plexi idee gaat gebruiken (bijv. achter het moederbord) is het wel zo handig om alles HEEL GOED AF TE METEN. dat kun je aan maomanna navragen waarom ik dit zeg
uvgroen met uv rood, damn dat ik daar niet aan gedacht heb:| lijkt me heel strak, misschien wel net iets te druk voor in mijn geval
ik wil straks mijn kamer lekker rustig maar ook fris en ruig uiterlijk geven, jah rare combi... maar mijn pc zal daar zeker in thuishoren
dan nog de vraag, wil je je geheugen gaan overclocken en welk geheugen ga je kopen? 1333mhz? of hoger? als je 1333mhz neemt zou ik gewoon voor de NSE gaan. is goedkoper en het moederbord ondersteunt geheugen van 1333mhz en kan tot 1600mhz als je het geheugen overclocked. verder zijn die 2 moederborden precies hetzelfde. als je nou hogere mhz bankjes zou nemen (1600mhz standaart of 2000mhz) moet je zeker voor de extreme gaan
verder welke kleur vloeistof ga je nemen? rood of groen? ik persoonlijk zou bij groene tubing gewoon groen doen.. maar ben eigenlijk benieuwd wat voor effect het geeft als je er rode vloeistof in hebt zitten (feser liquid raad ik trouwens aan)
waarom neem je eigenlijk oranje sata kabels? en geen rode wat meer bij je setup zal passen?