• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Modified TT Kandalf Liquid cooled, Stravinski & Ralpios

Horizontale balk mat zwart of hoogglans zwart?

• Totaal aantal stemmers
    38
wat een lap tekst :D

Ik ben dus Freddy :)

Qua hardware kan je het beste bij de bekende hardware webshops bestellen.
De prijzen bij prijsvechters zoals zercom, 4launch, azerty, etc. kunnen niet lager.

Voor koeling ben je bij HighFlow wel bij het juiste adres ;)

freddy is de admin en eigenaar van highflow.nl:)
een fan op de bodem van de kast kan altijd, alleen ik heb het gedaan omdat ik plexi op mijn vga heb gemonteerd, en omdat de vga meer herrie maakt dan de fan die op de bodem zit heb ik ervoor gekozen de extra koeling van een fan onder de case te laten komen zodat mijn vgafan op een lagere snelheid mag draaien.
verder ben ik wel benieuwd naar wat je met uv verf gaat bewerken.. als je mijn plexi idee gaat gebruiken (bijv. achter het moederbord) is het wel zo handig om alles HEEL GOED AF TE METEN. dat kun je aan maomanna navragen waarom ik dit zeg:p
uvgroen met uv rood, damn dat ik daar niet aan gedacht heb:| lijkt me heel strak, misschien wel net iets te druk voor in mijn geval;) ik wil straks mijn kamer lekker rustig maar ook fris en ruig uiterlijk geven, jah rare combi... maar mijn pc zal daar zeker in thuishoren;)
dan nog de vraag, wil je je geheugen gaan overclocken en welk geheugen ga je kopen? 1333mhz? of hoger? als je 1333mhz neemt zou ik gewoon voor de NSE gaan. is goedkoper en het moederbord ondersteunt geheugen van 1333mhz en kan tot 1600mhz als je het geheugen overclocked. verder zijn die 2 moederborden precies hetzelfde. als je nou hogere mhz bankjes zou nemen (1600mhz standaart of 2000mhz) moet je zeker voor de extreme gaan;)

verder welke kleur vloeistof ga je nemen? rood of groen? ik persoonlijk zou bij groene tubing gewoon groen doen.. maar ben eigenlijk benieuwd wat voor effect het geeft als je er rode vloeistof in hebt zitten (feser liquid raad ik trouwens aan)
waarom neem je eigenlijk oranje sata kabels? en geen rode wat meer bij je setup zal passen?

Laatst bewerkt:
Ik heb OCZ 1333 met Fancooler en dan ga ik dat nog wel overclocken. Maar jullie raden af om het bij alternate te bestellen? ik heb net nog op het werk bij zercom gekeken maar al mijn hardware kwam maar een 10tje lager uit.

Ik dacht dat de extreem maximaal 1333 accepteerde en als je wou kon je de 1333 OC'en naar 1600..

Mijn vloeistof is al UV groen die erbij zit... dus groene slangen met groen water en rode anti knikvering

Ik kon ff zo snel geen UV rode SATA's vinden, maar ik was aan het denken om gewoon 4x silver te pakken, dan hou ik de SATA's hetzelfde... dan blijft het ook een beetje in balans.

ik ga dadelijk ff de prijzen op 4launch en azerty ff checken, nu ff naar de gamma wat schuurpapier en spuitverfhalen. Ik laat jullie weten zodra ik iets op die UV verf heb gevonden. Ik weet dat een maat van me zo zijn kast heeft gespoten...

Oh en BTW, dat met de NB is goed, dat weet ik wel, maar ik was onder de indruk dat bij de striker II een koperen buis naar de SB ging.... maar het zal wel, zoals je zegt dat is de minst belangrijke om te koelen

@Freddy,

ZOWIEZO kerel, Highflow staat heel goed bekent bij ons in de clan voor de mods. En al mijn mods van kabeltje tot fannetje tot ledje, gaat van jullie afkomen...

Laatst bewerkt:
nope extreem gaat 1600mhz wel slikken;)
verder kun je altijd aan freddy vragen of hij aan rode sata kabeltjes kan komen, dus bij deze freddy... kun je aan uv rode sata kabeltjes komen?:030:

daarbij raad ik je af de vloeistof te gebruiken die bij je case zit.
ik heb die ook gebruikt en daar krijg je sneller algengroei in dan bij die feser;)
dus ik zou zeggen koop je 2 flessen feser (25 eurie ongeveer) en dan hoef je ook verder niks meer te mixen en het is betrouwbaarder en beter spul;)

Nee juist MET rode UV,

Maar ik ga pas over 2 of 3 weken bestellen. Ik ben nog vollop bezig met mijn case mod. Ik ben nu weer aan het kijken wat ik allemaal erbij moet hebben. vooral met die ideeen van Stra.

En ik moet nog een Rad en Fan bij mijn lijst zetten. Ik heb mijn mandje al klaar op highflow hahahah.

vandaag nog 2 plexi glazen besteld en die zijn al onderweg hahahaha YEAH!!!

ps: what's up met de credits?? soort van kudo's?

Als Freddy dat zou willen doen wil ik er wel 4 van... ik moet er nog 4 hebben. Ik heb er 1 maar die is rood omdat ie aan de PSU moet geen UV... Maar die ga ik toch gebruiken... Ik heb al een leuke lijst samen gesteld hahahaha ik ben al 2 maanden aan het researchen en reviews lezen en dingen matchen ik kan haast niet wachten tot het zover is.

HAHAHA jah, ik vanacht zeker 3 mogelijke waterloops lopen bedenken... hahaha

Ik heb een mening nodig over deze Loop!!

Ik split mijn buizen net na de pomp
loop deel 1: pomp-cpu-NB-rad-tank-pump
loop deel 2: pomp-gpu-extra rad-org rad-tank-pomp

Laatst bewerkt:
NIET DOEN!!!
je moet niet na je pomp gaan splitten.. water neemt de makkelijkste weg.
dan moet je of 2 loops maken (2 pompjes, 2 reservoirs) of je moet alles gewoon achter elkaar zetten.

Ben bang dat het water van de CPU en NB te warm is voor me GPU, wat als ik het water dat door de CPU en NB is geweest eerst door een radiator laat lopen? de extra of de orginele, en dan naar de GPU dan naar de 2de rad en dan terug naar de tank?

wat je ook kunt doen is misschien beetje lastiger maar zou in principe wel moeten kunnen lukken... een 240mm radiator erbijzetten:D heb je nog wat meer koeling;) misschien bovenin te bouwen?
of 2x een 120mm maar dat is misschien wat omslachtig...
ik zou dus gaan voor de 240 en je orgineel rad, dan heb je meer dan genoeg radiator in je case voor de componenten die je wilt koelen:) en dan zet je die 240 tussen je NB en je GPU;)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, Kandalf. Felicitaties 0
B Build: CM Stryker met TT Kandalf lcs onderdelen. Gallery & Build Logs 6
K Thermaltake Kandalf LCS Waterkoeling 0
Y Wederom een Kandalf voor de Bijl Cases en Modding 11
R Kandalf project issues Hardware & Software 4
K Kroontje's Kandalf Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 19
R Project Kandalf GTX260 issue Hardware & Software 35
G Thermaltake Kandalf lcs Waterkoeling 11
A Advies Modificatie Thermaltake Kandalf LCS Waterkoeling 78
Fiftykilowatt Liquid North Overige Builds 2
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Kraken X53/ X63/ X73 AIO Liquid Cooler With Aer RGB Fans (240mm/ 280mm/ 360mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK LIQUID COOLED DESKTOP Hardware & Software 7
K Liquid.cool Vortex One DIY AM240: lucht probleem Waterkoeling 3
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C Info componenten custom liquid cooling set Advies Waterkoeling Setup 26
meneer peer Coollaboratory liquid Ultra 1ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2
Hightower Liquid extasy waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 41
Freddy EK-Predator is setting a new standard for AIO liquid cooling! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
V Liquid SLI upgrade 1400/1500,- Budget Advies Waterkoeling Setup 26
A liquid cooling system Advies Waterkoeling Setup 1
arwin74 540 Liquid Gallery & Build Logs 51
WiSK Coollaboratory Liquid Copper HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
S Corsair Obsidian 800D Full Liquid cooled Gallery & Build Logs 3
ChillPascal FrozenQ Liquid Fusion Blue Reservoir V2 Waterkoeling 2
bundymania [Bundymania Kurzreview] Liquid Extasy Universalkühler VUCI - die günstige Alternative HighFlow Product Reviews 2
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
aadje93 Coollaboratory Liquid Ultra HighFlow Product Reviews 55
D Koolance Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (Colorless) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Besje Liquid Extasy Rampage 3 Gene fullcover block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
E Levertijd FrozenQ Liquid Fusion Blauw HighFlow Computer Cooling Shop 18
M FrozenQ Liquid Evolution HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Alex EK H3O Advanced Liquid Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red Reservoir Verkocht 1
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red 250MM Verkocht 11
J wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen. Advies Waterkoeling Setup 96
MrGiorgio Indigo liquid metal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
F FrozenQ Liquid Fusion Reservoir barst! Waterkoeling 43
O MC-CASE-EVO-W MagiCool EQ Liquid Cooling Case Window vragen Advies Waterkoeling Setup 7
Don_Holio Don's Liquid i7 Gallery & Build Logs 7
Slader Danamics LMX: Liquid cooling is back HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Thierry Liquid Extasy HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan