• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Project Kandalf GTX260 issue

Ralphios

Member
Hey,

Ik heb net mijn systeem draaiende te weten krijgen. Maar ik krijg geen beeld. Ik weet zeker dat ik mijn video kaart goed heb aangesloten.

Maakt het uit of ie in de bovenste pci-e slot komt of in de onderste?? Ik heb um onder moeten plaatsen omdat ie anders tegen de mem cooler komt... Dus komt ie onder.....

Geen beeld:S:S HELP!!!
Zit geen VGA aansluiting op het moederbord...
 
Gaan wel de fans draaien?

Je kan dit lijstje afwerken:
- CPU powerplug in mobo?
- alles loskoppelen, behalve videokaart en mobo en stroom, kijken of je dan beeld krijgt.
- BIOS resetten
- Kaarten en geheugen modules goed aandrukken en weer proberen.
- Geheugenmodules eruit, 1 erin laten en proberen.
- Monitor kabel in andere aansluiting van videokaart
- en meer, maar kan er nu niet zo 123 opkomen.
 
Dat moet je doen als die uitstaat.

Bij batterij van mobo heb je 3 pinnetjes, waarop twee ervan een plastic kapje zit.
Dat kapje zit dus op pin 1 en 2.
Die moet je even eraf trekken en dan plaatsen op pin 2 en 3.
Hierna paar keer op de powerknop drukken van jouw kast.
Als het goed is, heb je nu jouw BIOS gereset.
Dan kapje weer op pin 1 en 2 en hopen dat jouw PC nu wel opstart als je op de power knop drukt :)
 
Nou heren ik heb um draaien... maar hoe? ik heb mijn oude 6600 erin gegooid. Ik ben bang dat mijn VGA naar de haaien is maar dat kan ik me niet voorstellen!

Ik wil graag jullie mening... ik heb 2x 6pin aangesloten ik heb de bovenste pci-e 16x gebruikt en de onderste... hij boot als ie op de bovenste zit maar geeft een vga error... ik ben nu vista aan het installeren... en kijken of ie dadelijk wel draait als ik vista heb draaien. mss dat de oudere bios versie de kaart niet herkent kan dit?
 
haal je vga er uit en probeer em in een andere computer..

als ie watergekoelt is is dat lastig.. ik maak dan altijd een draagbare setup met een pomp, rad, res, en de vga....hoef je je blok er niet af tehalen
 
Nee ik bedoelde mijn vorige berichtje.. neit een andere post sorry. ja de poster zit erbij, maar toch is het heel vaag want hij starte eerst niet door... dus mijn volt metertjes sprongen nog niet eens aan op het mobo... daarna wat dingen gedaan en gekut... weet neit meer wat... Maar daarna geprobeerd emt andere vga kaart. alles deed het... ff de 260 terug erin... en toen starte ie wel door... maar de bios herkent de kaart niet. en hoe moet ik in godsnaam mijn kaart ergens anders in doen? ik kan die slangen er niet afhalen... WEER ALLES leeg laten lopen, ik probeer eerst eens of ik vista kan installeren en dan kijken of ie um wel pakt... mss kan de bios de kaart niet aan ofzo, dat gevoel heb ik. heel erg bizar maar ik ga eerst ff vista installeren en dan hoor je het wel.. beetje geirriteerd door deze onzin.. ik heb alles SUPER voorzichtig gedaan en behandeld.... ARGHHH
 
Waarom je loop leeg laten lopen?
Gewoon GPU blok eraf halen, ik neem aan dat je wel wat speling in je tubes hebt dat je hem kan omdraaien, dan het blok eraf schroeven.

Stock koeler erop en in oude PC zetten.
Als je hem moet RMA'en moet je sowieso STOCK koeler erop, dus maakt niet uit of je dat nu doet of uhm, andere keer.
 
ik geloof dat in het boekje van mijn vorige mobo(Striker extreme.. 1 niet 2) stond dat als er 1 vga in zit hij altijd in de bovenste pci-e moest...

kan het nu niet na kijken want ik ben niet thuis..
 
Jah klopt die Tt mem koeler tis jammer als ie niet past... iemand ervaring met waterkoeling op een highend kaart zetten? ik neem aan dat het stock eraf, block erop is en dan knallen toch? Hij gaat geen fouten maken omdat de pin van de stock fan er niet op zit ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat ik um kapot heb gemaakt.... ben er NOG ZOOO voorzichtig mee geweest.

@ Freddy kan jij de topic naam even omgooien naar:
Project Kandalf GTX260 issue

Of een van de andere mods uiteraard... alvast bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
hij gaat geen fouten geven als de fan niet aangesloten is. bij mijn gpu's in ieder geval

zei je niet dat je em nog ff wat harder had aan gedraaid.... te hard aandraaien is altijd een goedekans op ongelukken
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R Kandalf project issues Hardware & Software 4
iSP Project muziekstreamer Gallery & Build Logs 11
ThomasJS Project SteelOak Gallery & Build Logs 23
Bl4ckj4ck666 Project Antec P120 crystal Gallery & Build Logs 22
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
Tath Project D Gallery & Build Logs 91
tijgervarken Project Ti[ger]tanium Gallery & Build Logs 1
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M mindwarper - Chris - AMD Ryzen 3000/5000 Project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Subarist [BIP] Project X | Scratchbuild | Gallery & Build Logs 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Subarist Subarist - Maickel - Project Subi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Dima Dima - Project: 7980xe Custom Loop Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
vincent Project Back in busines Gallery & Build Logs 42
Kevin Kevin - Kevin - Project: Kraken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Hightower Project S Gallery & Build Logs 6
anub1s18 NZXT H440 project overkill Gallery & Build Logs 5
PasLis Project Car Gallery & Build Logs 29
vincent Project "vocht probleem" Gallery & Build Logs 9
Maarten/Pine Scratch-build ''Project Metallurgy'' Gallery & Build Logs 36
iSP [Gezocht] Simpel (goedkoop) ITX bordje voor project Gevonden 4
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Corsair Crystal 570x Project 'Hot Rod' Gallery & Build Logs 0
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Gallery & Build Logs 4
C Sven Decommer - Project Blue-Ice Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Maarten/Pine Project Cu - a watercooled PC desk Gallery & Build Logs 52
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
M Project reDefine R5 Cases en Modding 0
ProAce Project 303 Gallery & Build Logs 16
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
BeckModZ [Project Log] "Blue Morpho" Gallery & Build Logs 34
Demolisher Kodiak [Long term project] Cases en Modding 45
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
F Builg log Project Saber Gallery & Build Logs 4
bmawn [Project log] Project Dark Knightmare Gallery & Build Logs 31
FactoryDefaults Project Stormtrooper Gallery & Build Logs 30
2kPro [WorkLog] Project Scarlet|Ti Gallery & Build Logs 39
J Project minimal. Gallery & Build Logs 9
DBRichard Project Deadpool: Merc with a Mouth Gallery & Build Logs 41
S Project ICE - (custom PC Desk Build) Gallery & Build Logs 4
J Project - LiquiDesk Gallery & Build Logs 7
DutchMicro Project HighTech Slaapkamer. Overige Builds 26
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan