• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

FrozenQ Liquid Fusion Reservoir barst!

Fusion_XT

New member
Heren,

Een maand of 2 geleden heb ik een waterkoelings set gekocht hierop highflow, een top support van freddy gekregen en ontzettend snelle service/levering!

Niks meer dan lof! ... maar nu het euvel.
Moet nog steeds een review schrijven maar er totaal geen tijd voor gehad!

Ik heb bij mijn orginele bestelling een FrozenQ res. gekocht en deze ging helaas na een aantal dagen lekken.. Via de site van de maker samen met freddy een nieuwe aangevraagd en binnen 3 weken had ik hem binnen :)

Dat zelfde lekkende res. ging ook na een aantal dagen barsten vertonen in het acryl, maar omdat ik hem steeds op lekken moest checken na het gebruiken van epoxy etc dacht ik dat ik zelf de barsten had veroorzaakt!.

Nu heb ik al weer een week of 4/5 mijn nieuwe res. in me systeem hangen en me vriendin belt me net (IT'er voor een groot bedrijf daardoor ook veel op reis naar het buitenland) dat er gewoon weer een flinke barst in het acryl zit!!!! :119: hij begint lijkt het bij de stel schroef en loopt tot halverwege het resevoir.! :075:

Nu gebeurde dit precies hetzelfde bij de oude maar toen dacht ik nog dat het door mijn eigen toe doen kwam.... Niet dus en ik snap hier geen reet meer van. Ik ben zelf helemaal nieuw op waterkoeling gebied, maar doe ik iets fout ?!
Dat ding heeft me 114,- euro gekost en nog veel meer problemen :107: !!

Komt dit vaker voor? en wat nu ?!
 
oehh een nederlander :D.

Op RRtecht heeft hij een paar bekende mensne opgelicht(door slechte ressen te verkopen) ik zal het topic ff opzoeken ;)

FrozenQ...The New Scheister - RRTech...The SOURCE for Extreme Liquid Cooling

Goed lezen ;)

Ahh ffs meen je toch niet!... :107::107::107::107::107:

Zit ik dus met een res van 114 euro waar ik geen garantie meer op heb ... krijg ff de %^%$^$... (niet naar jou bedoeld ofcourse ;) )...

Wel goed om te lezen dat het gewoon een klote product is ! ...en niet aan mij ligt :).
Maar ja wat te doen nu ..
 
Als die zonder aanpassingen uit zichzelf kapot gaat, heb je er gewoon garantie op.
Maak een foto en stuur naar FrozenQ@comcast.net met begeleidende tekst (in Engels).
FrozenQ/Alex doet direct met eind gebruiker RMA afhandeling en moet het netjes oplossen.
 
Nou mail + fotoT gestuurd, kijken wat ie zegt....

Las op zijn site dat ie toegeeft dat er wat problemen zijn met het resevoir en dat ie ''geheel nieuwe'' resevoir heeft ontworpen om de oude problemen te verhelpen!

Moet je ook maar geloven maar op deze manier gaat dit echt niet werken ! :021:
 
Ik heb zijn nieuwe reservoirs gezien (niet persoonlijk, maar foto's), en die zien er inderdaad wat betrouwbaarder uit dat de oudere versies. Voor zover ik weet krijg je dan ook een nieuwe versie reservoir wanneer je je oude RMA stuurt ;). Ik vind dat RRT het ook nogal uit proporties heeft getrokken, iets waar ze jammer genoeg bij meer dingen de neiging toe hebben. Maar ja, sommigen zouden dat freedom of speech noemen ;). Moeten ze zelf weten, ik luister alleen niet naar rant links van die site, ik ga liever zelf op onderzoek uit.

Ik hoop dat je snel een mooi nieuw reservoir terug krijgt Fusion :).
 
Tja, ieder z'n eigen ding. Sommigen zitten op OCN, sommigen op XS, sommigen op RRtech, en velen zitten op meerdere en andere forums. Ieder z'n eigen plekkie ;).

Anyway Fusion, heb je al bericht gehad van FrozenQ?
 
nouw windows internet explorer 8 en dan alle tabs openen bij opstarten ;) om de zoveel tijd even een f5 en kijken of er iets nieuws is.

Die links die ik gebruik voor de sites zijn de links voor nieuwste berichten, dus
 
hij post overal build logs.

over de FrozenQ res, k zie er verschrikkelijk veel klachten van over de forums heen binnen en buiten europa.

is niet goed voor frozenq hun zaken. :eusa_naughty:

Klopt, maar gelukkig is de vervangingservice die hij biedt voor zover ik gehoord heb geweldig (behalve dan een enkele klacht op RRT). Dat is een van de redenen dat mensen zijn reservoirs blijven kopen ;). Als hij daadwerkelijk zo slecht was met vervanging zou dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreiden en zou bijna niemand meer zijn reservoirs kopen. Dit gebeurde met Primochill's Typhoon III bayres/pomp. Zeer falend, en ze stuurde nog meer falende reservoirs terug. Jammer genoeg was er toen men zich ging beseffen wat een mislukt product en mislukte service het was op veel plekken voor 1000+ euro aan hardware schade :017:...
 
Dat is wel waar, maar zit jij ook een beetje in de harde kern?

OCN/XS, hebben admins die een beetje te lopen buttfucken ;)

Als je alles wilt weten moet je maar eens het hele forum op een weekje lezen ;)

Wil je niks meer als de waarheid? ga naar RRtech, die verwijderen geen links/topics ;)

RRtech wordt wel groot gepraat, maar haal je dat ertussen uit(zoals ik doe) dan heb je zeer interesante topics, die vooral de waarheid achterhalen!

RRtech is tot nu toe de meest nutvolle site betreft waterkoeling, Waarom? ze weten waar ze mee bezig zijn.

je moet aleen tussen dat gescheld en getier doorkijken ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
ChillPascal FrozenQ Liquid Fusion Blue Reservoir V2 Waterkoeling 2
E Levertijd FrozenQ Liquid Fusion Blauw HighFlow Computer Cooling Shop 18
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red Reservoir Verkocht 1
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red 250MM Verkocht 11
M FrozenQ Liquid Evolution HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
WiSK FrozenQ NCase M1 Reservoir HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
K Hoe sluit je een FrozenQ Reactor Core Extreme Blue Reservoir V2 aan? Waterkoeling 3
eric franciscus frozenQ tube reservior Waterkoeling 13
P FrozenQ blauw CCFL Waterkoeling 6
F FrozenQ Warp res HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
O FrozenQ IceCaps white HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M5rvii FrozenQ Bay Reservoir HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
Zwelgje FrozenQ CCFL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Vissa FrozenQ Reservoir Cap HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Thierry FrozenQ T-virus res HighFlow Product Suggesties en Nieuws 59
Fiftykilowatt Liquid North Overige Builds 2
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Kraken X53/ X63/ X73 AIO Liquid Cooler With Aer RGB Fans (240mm/ 280mm/ 360mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK LIQUID COOLED DESKTOP Hardware & Software 7
K Liquid.cool Vortex One DIY AM240: lucht probleem Waterkoeling 3
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C Info componenten custom liquid cooling set Advies Waterkoeling Setup 26
meneer peer Coollaboratory liquid Ultra 1ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2
Hightower Liquid extasy waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 41
Freddy EK-Predator is setting a new standard for AIO liquid cooling! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
V Liquid SLI upgrade 1400/1500,- Budget Advies Waterkoeling Setup 26
A liquid cooling system Advies Waterkoeling Setup 1
arwin74 540 Liquid Gallery & Build Logs 51
WiSK Coollaboratory Liquid Copper HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
S Corsair Obsidian 800D Full Liquid cooled Gallery & Build Logs 3
bundymania [Bundymania Kurzreview] Liquid Extasy Universalkühler VUCI - die günstige Alternative HighFlow Product Reviews 2
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
aadje93 Coollaboratory Liquid Ultra HighFlow Product Reviews 55
D Koolance Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (Colorless) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Besje Liquid Extasy Rampage 3 Gene fullcover block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Alex EK H3O Advanced Liquid Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
J wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen. Advies Waterkoeling Setup 96
MrGiorgio Indigo liquid metal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
O MC-CASE-EVO-W MagiCool EQ Liquid Cooling Case Window vragen Advies Waterkoeling Setup 7
Don_Holio Don's Liquid i7 Gallery & Build Logs 7
Slader Danamics LMX: Liquid cooling is back HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Thierry Liquid Extasy HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan