• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Modified TT Kandalf Liquid cooled, Stravinski & Ralpios

Horizontale balk mat zwart of hoogglans zwart?

• Totaal aantal stemmers
    38
Hoe dan ook, het ziet er super uit en dat is ook belangrijk :047:

zo is dat!

jammer dat ik geen update kon doen dit weekend...
heb opnames gehad, zaterdag om 5uur op en 6 uur de deur uit. 1uur thuis.
zondag 6uur op 7 uur de deur uit en half 3 klaar met filmen kortom na 5e thuis.
pfffffffffff ben bekaf!:(
komende week volgt die update wel:)
misschien en hopelijk morgen al:D

grt stravinski

UPDATE:D:D:D

ja mensen, het einde is in zicht.
De achterkant van de case is nu gedaan en het plexi voor achter het moederbord is ook klaar;).

nou eerst even over het plexi...
eerst zag mijn kast er ongeveer zo uit:
lichtxk6.jpg

en nu ziet het er zo uit:D
(in het donker en uv aan:D en dat wc-rolletje steunt de grafische kaart even die blijft er niet in staan xD haha)
img6335tu1.jpg

img6334vt5.jpg

en dan nu de achterkant, die eerst zo uitzag:
img6149sz7.jpg

en nu zo:
hee5026kleinif9.jpg

uiteraard moet deze wel nog zwart gespoten gaan worden :p
en de rand krijgt een zwart rubber eromheen zodat de kleine oneffenheden niet meer zichtbaar zijn, wat zowiezo vetter uitziet lijkt mij zo.
stay tuned:p;)

het had mooier gekunt, maar voor de tools die ik momenteel kan gebruiken is dit best goed gegaan ja:)
daarom kwam me pa op het idee om een rubber eromheen te doen, dus morgen maar even naar het rubberhuis.
misschien dat ik dat rubber ook op andere plekken kan doen voornamelijk randen dan.
dan bescherm je de randen dat daar de verf vanafgestoten kan worden en het ziet er een stuk beter uit:)

@freddy:
ik heb een 90 graden fitting nodig en ik had deze in gedachte maar wat zijn de afmetingen?
imagephpax5.jpg

ik moet namelijk weten of mijn pomp in de HDD bracket gaat passen als ik zo'n fitting erop zet. wil de hdd bracket namelijk niet gaan aanpassen.

alvast bedankt ^^

Rood=27mm
Geel=35mm

Kan er een millimeter naast zitten, omdat ik geen professioneel meet apparatuur heb :)

damn...:|
alsof het ervoor gemaakt is:|, kleine kans dat er toch nog wat aangepast moet gaan worden...
maar anders laat ik die hdd bracket er gewoon uit;)
dan maak ik een plaat van overig plexiglas en dan bevestig ik daar die pomp op :Ddat werkt misschien zelfs mooier...

bedankt freddy;)

UPDATE:038::033::D

vandaag even foto's gemaakt van de achterkant van de case die zwart was gespoten.
ik ben er tevreden over... er zit een druiper op helaas, maar van de andere kant het is de achterkant maar van de pc (de kant die je niet zult zien als hij bij mij op de kamer staat)
img6396qj6.jpg

img6398ci5.jpg

img6399jh5.jpg

img6401zx6.jpg

ik vind het mooi uitzien, heeft beetje een turbine achtige look:p

morgen komen foto's over het HDD bracket verhaal...(omdat imageshack niet meewerkt)
fijne avond allemaal

Mooie update, zeker een turbine :)

3 tips:

- Stravinski, je rookt heh? Zie donkergele stof op de vinnen van je fan achter.
Pak een watte-stokje en maak dat eens schoon :033:
- De Neoprene rubber, daar waar ze samen komen verplaatsen op precies de
plek waar een 1 van de 4 stangen zit van de gril. Dan zie je het bijna niet meer
dat het geen geheel is.
- Koop een zwarte power-cable :033:

3 onzin tips om je te stangen maar ziet er echt goed uit Stravinski :033:

Mooie update, zeker een turbine :)

3 tips:

- Stravinski, je rookt heh? Zie donkergele stof op de vinnen van je fan achter.
Pak een watte-stokje en maak dat eens schoon :033:
- De Neoprene rubber, daar waar ze samen komen verplaatsen op precies de
plek waar een 1 van de 4 stangen zit van de gril. Dan zie je het bijna niet meer
dat het geen geheel is.
- Koop een zwarte power-cable :033:

3 onzin tips om je te stangen maar ziet er echt goed uit Stravinski :033:

hey xel,

effe reactie op jou tips:
1 nee ik rook niet, onze kamer is gewoon verdomd goor!!
2 was ik eigenlijk al van plan, maar ik moet straks toch nog alles netter doen, dit was puur om jullie effe bezig te houden....
en 3, ik heb zo verdomd veel kabels zwarte, gele, grijze, groene en rode dat ik gewoon de meest voor de hand liggende heb gepakt... want al die kabels hangen aan de een haakje tegen de muur. beetje lui dus :p

maar thnx anyway for the reply ;)
als er nog vragen zijn zie ik ze wel verschijnen:D

UPDATE:D

Het "probleem" HDD bracket is opgelost;):D:033:
het "probleem" was dat ik waarschijnlijk te weinig ruimte zou hebben voor een 90graden (draaibare) fitting.
zoals je op de foto hieronder ziet, komt de (rechte) fitting direct tegen de voeding aan...
img6407wv4.jpg

dus ik heb een "bodem" gemaakt van plexi waarop het pompje kan staan zodat de fitting niet meer tegen de voeding aan komt, omdat het pompje nu meer speling heeft.
img6382kx1.jpg

img6383en5.jpg

img6387mv8.jpg

img6392ku3.jpg

img6388mc7.jpg

om dit plaatje te bevestigen heb ik een stukje plexi om moeten buigen, dit heb ik gedaan met een föhn en een tang met tape eromheen om geen tandjes van de tang terug te vinden in het plexi.
img6402pg9.jpg

de thumbscrew komt net tegen de sidepanel aan, dus ik denk dat ik nog een beetje moet bij schuren, maar niet teveel anders wordt het plexi te fragiel.
verder moet ik zeggen dat het een stabiele bodem is.
ik heb er stoffe plakkertjes onder gedaan om resonantie tegen te gaan.
ligt er mooi in:)

volgende stap is, het uitboren van de VOORgeboorde gaten achter in de kast om zo de fittingen erdoorheen te kunnen doen van het reservoir.
dan ga ik 1 gat boren door het plexi om de tube daardoorheen te kunnen doen zodat die direct op de 90graden (draaibare) fitting komt, zo hou ik alles zo kort mogelijk. echter kan ik dit pas doen zodra ik de dremel compleet heb (zucht):064:

keep watching;):D

Mijn opmerkingen waren alleen maar om je een beetje te pesten :003:

Maar ik vind dat een bijzonder slimme en mooie oplossing die je hebt gemaakt
voor de pomp. Staat echt super!

Mijn opmerkingen waren alleen maar om je een beetje te pesten :003:

Maar ik vind dat een bijzonder slimme en mooie oplossing die je hebt gemaakt
voor de pomp. Staat echt super!

haha, ik dacht al dat er iets achter stak :043:

maar ey, ik vind het echt strak uitzien, fijn dat jij dat ook vind:D
krijg steeds meer zin om jullie te meeten @ energy lan, kunnen jullie de case in real life bewonderen:eusa_dance:
maar ik zit dan net in mijn stage periode... dus zal het druk hebben...
straks lekker thuis verder casemodden en freddy nieuwe bestellijst geven :eusa_silenced:

UPDATE:icon_super:

daarnet al beetje geslepen aan de voorgeboorde gaten, helaas niet ver gekomen want het dremel schijfje brak doormidden (de laatste:().

maargoed daarom ben ik gewoon eens gaan uitmeten hoe de slang door de bodemplaat gaat komen van de pomp...
dus ik had even het reservoir bevestigd zoals die ongeveer zou komen te zitten (veel zal het toch niet uitmaken:116:) en toen lekker provisorisch een slang aangesloten, pomp op de bodemplaat gezet en beetje gokken.
hier de provisorische opstelling:
img6409dt7.jpg

ik heb schuin geboord direct met een dikke boor, eerst even recht op de plaat boren, vervolgens steeds grotere hoek aannemen zodat je schuin in het plexi begint te boren.
en daar kwam dit uit:
img6414gb8.jpg

en nu met de pomp ernaast:
img6416fb3.jpg

img6418am9.jpg

img6419ba7.jpg

en nu in de kast, je ziet dat het allemaal precies past.
daarbij is (als het goed is) de draaibare fitting beetje speels, dus kan hij zich nog aanpassen op de slang waardoor een knik zo goed als te vermijden is:D
img6420gr4.jpg

img6422cf0.jpg

en hier een foto van onder de pomp-bodemplaat:
img6423eo8.jpg

that's all folks, komende week weer een update, want dan krijg ik cadeautjes en mijn bestelling van freddy:D als het goed is;)

da spul heb ik niet gebruikt... ik ben naar het rubberhuis gegaan in maastricht en daar heb ik 2meter van dat rubber gekocht, ik heb het daar in de winkel gepast en ik heb gezorgd dat er beetje speling in zat, want omdat het een cirkel is wordt het rubber naar buiten geduwd, valt dus niet eraf :D en als je er geen vertrouwen in heb beetje lijm ertussen smeren xD en dan eromheen doen.

Mooi gedaan hoor stravinski, wordt wel krap daar bovenin :D. Wat voor föhn heb je gebruikt voor het buigen? Is netjes gebeurt geen gasbelletjes te zien :).

Het is me wel gelukt, alleen waren het 3 lange uren van ergernis en dikke vingers :033:

Is het echt zo erg q.q? Ik heb een metertje besteld om wat aan m'n cable management te doen :p.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, Kandalf. Felicitaties 0
B Build: CM Stryker met TT Kandalf lcs onderdelen. Gallery & Build Logs 6
K Thermaltake Kandalf LCS Waterkoeling 0
Y Wederom een Kandalf voor de Bijl Cases en Modding 11
R Kandalf project issues Hardware & Software 4
K Kroontje's Kandalf Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 19
R Project Kandalf GTX260 issue Hardware & Software 35
G Thermaltake Kandalf lcs Waterkoeling 11
A Advies Modificatie Thermaltake Kandalf LCS Waterkoeling 78
Fiftykilowatt Liquid North Overige Builds 2
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Kraken X53/ X63/ X73 AIO Liquid Cooler With Aer RGB Fans (240mm/ 280mm/ 360mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK LIQUID COOLED DESKTOP Hardware & Software 7
K Liquid.cool Vortex One DIY AM240: lucht probleem Waterkoeling 3
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C Info componenten custom liquid cooling set Advies Waterkoeling Setup 26
meneer peer Coollaboratory liquid Ultra 1ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2
Hightower Liquid extasy waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 41
Freddy EK-Predator is setting a new standard for AIO liquid cooling! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
V Liquid SLI upgrade 1400/1500,- Budget Advies Waterkoeling Setup 26
A liquid cooling system Advies Waterkoeling Setup 1
arwin74 540 Liquid Gallery & Build Logs 51
WiSK Coollaboratory Liquid Copper HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
S Corsair Obsidian 800D Full Liquid cooled Gallery & Build Logs 3
ChillPascal FrozenQ Liquid Fusion Blue Reservoir V2 Waterkoeling 2
bundymania [Bundymania Kurzreview] Liquid Extasy Universalkühler VUCI - die günstige Alternative HighFlow Product Reviews 2
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
aadje93 Coollaboratory Liquid Ultra HighFlow Product Reviews 55
D Koolance Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (Colorless) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Besje Liquid Extasy Rampage 3 Gene fullcover block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
E Levertijd FrozenQ Liquid Fusion Blauw HighFlow Computer Cooling Shop 18
M FrozenQ Liquid Evolution HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Alex EK H3O Advanced Liquid Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red Reservoir Verkocht 1
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red 250MM Verkocht 11
J wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen. Advies Waterkoeling Setup 96
MrGiorgio Indigo liquid metal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
F FrozenQ Liquid Fusion Reservoir barst! Waterkoeling 43
O MC-CASE-EVO-W MagiCool EQ Liquid Cooling Case Window vragen Advies Waterkoeling Setup 7
Don_Holio Don's Liquid i7 Gallery & Build Logs 7
Slader Danamics LMX: Liquid cooling is back HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Thierry Liquid Extasy HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan