• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Modified TT Kandalf Liquid cooled, Stravinski & Ralpios

Horizontale balk mat zwart of hoogglans zwart?

• Totaal aantal stemmers
    38
Netjes man, een paar draadjes dan heh :033:

Maar wat is er nu stuk dan? Alleen de DVD-brander?

nou goed nieuws, en ik ben zeker trots!!!
vandaag mijn moederbord gewoon eens getest (ondanks dat die RMA gaat) en wat kwam hier uit?
de NB wordt 55 graden standaart (idle, als je in de bios kijkt).
de SB wordt 36 graden standaart (idle, als je in de bios kijkt).
cpu wordt idle (op 4ghz) 23 graden :|:118::118::118::033::033::033::033:
dat is meer dan dat ik verwacht had!!:p
jah ik heb gelijk al even wat overgeclocked haha.
de pc is rete snel met ddr3, waar het laadlogo van windows bij het opstarten het balkje normaal 8-11 keer voorbij kwam, nu maar 2,5 keer!:118:
farcry2 heeft nu +- 10 fps meer dan voorheen en de dvd brander is niet stuk, maakt ineens wel veel herrie:S maar hij doet het nog, en voor die keer dat ik dat ding gebruik... nietwaar?!

de pc zelf is echt stil, momenteel hoor ik het pompje nog trillen op de bodem dus daar moet ik een matje onder leggen oid.

maar voor de rest, die noctua's zijn echt zo goed als niet te horen:| de fan die overruled is die van de 8800gtx (op 60%).
echt SWEET.
screenshots e.d. komen er nog wel aan, maar eerst ga ik eens kijken hoe ik het beste het moederbord eruit kan halen:(

tjah de kleur:p nja ze zijn dus zwart nu xD...
en de temperatuur is inmiddels iets gestegen in idle, namelijk 27 graden (denk dat de pasta nog eff ingewerkt moet worden) maar dat is nog altijd een nette temperatuur vind ik, eerst was het namelijk 35 idle:|
dus 8 graden verschil door middel van een passief gekoeld reservoir vind ik top!!:D

super dat asus mij toelaat om mijn oude windows te mogen blijven gebruiken, hoef ik die niet opnieuw te installeren haha.
effe drivers vervangen en hij doet het top.

hier is mijn eerste "stabiele" OC:D
screenshot4ghzwe0.png

moet eens kijken of ik de voltages nog omlaag kan krijgen, ben nu even heel ruw bezig geweest xD

nou beste mensen, het lijkt erop dat ik hem stabiel heb gekregen met multiplier van 9,5 op4,2ghz. hier zijn de benchmarks:
3dmark0642ghzfm6.jpg

ben zeer tevreden over super pi, heb mijn geheugen van 9-9-9-24 naar 8-8-7-20 getrokken met 1,96 volt.
alleen de temperatuur is van de cpu is twijfelachtig.. 64graden max stressed(cores) cpu zelf is 57. NB ligt rond de 71 graden en de SB op 50-60 graden.
zijn die temperaturen redelijk? of is dat beetje hot? en dan heb ik het voornamelijk over die van de cpu

grt stravinski

UPDATE:D:arrow:

nou vandaag heb ik me de tijd genomen de verlichting af te maken:)
het was namelijk zo dat het plexi achter het moederbord werd verlicht door leds.
deze stonden met 3 in serie (3,6volt en 20ma mochten de leds per stuk hebben) en ik had er geen weerstandje tussen gezet.. kortom reken maar uit:
3.6 x 3 = 10,8volt
kortom er was nog eens een 1,8 volt over de 3 leds (0,6 volt per led) teveel.
in eerst instantie had ik op een ledje uitgeprobeerd hoeveel volt hij kon hebben... en dat was 6,2 volt maximaal dus ik ging ervanuit dat die 0,6 volt per led niet zoveel uit zou maken:p
maar helaas moest ik tegen de feiten aanlopen dat na een tijdje de leds het begaven en ik dus weer een dikke 2 uur (met mijn zusje lekker gezellig) aan het solderen was:) ditmaal zit er wel een (68ohms) weerstandje tussen, die zelfs ervoor zorgt dat de leds ietsie pietsie minder volt krijgen dat dat ze maximaal mogen krijgen.
maargoed het zit nu weer en het werkt, hier de foto van het plexi..
img6522ys0.jpg

img6524nb9.jpg

img6525em8.jpg

believe it or not, maar de leds zijn nu feller (lijkt het) dan mijn voorgaande creatie.
dan nu iets nieuws, ik heb de powerknop geplaatst bovenop mijn kast in plaats van in het deurtje van de kast, omdat ik niet wilde boren in zo'n mooie voorkant, met risico dat ik krassen zou maken of scheef zou boren.
maar dit is handig en net zo mooi vind ik zelf.
hier de powerknop:
img6533ft9.jpg

img6532lu5.jpg

img6531ab4.jpg

beetje bewogen, maarja het moet maar:p
img6535bq4.jpg

en last but not least:)
img6540hh4.jpg

ziet er mooi uit niet?
dan heb ik me nog verveelt en daarom heb ik de flowmeter een eigen led gegeven, zodat als ik even het "groot licht" uitdoe wel de flowmeter in de gaten kan houden;)
pics:
img6526kp6.jpg

hier het reservoir verlicht en de flowmeter:
img6527tt6.jpg

inmiddels heb ik de overige luchtbellen uit de flowmeter kunnen krijgen:D
en ik ben tevreden over het resultaat, kabels zijn nu ook zo goed als weggewerkt en al met al lijkt me dit een goede update.
morgen (woensdag 31 december 2008) ga ik mijn moederbord hopelijk omruilen zodat ik dezelfde avond nog wat muziek kan draaien voor het feest;)

nog meer benches zullen volgen dus stay tuned;)

Wauw ziet er mooi uit, maar ben een beetje verdwaald. De verlichting doet het
nu maar je moederbord ga je ruilen. Wat is daarmee gebeurd dan?

nou zoals in een eerdere post staat:
freddy super, ik weet niet waar je het vandaan haalde maar die blokjes van asus zijn inderdaad BRAK!! dus mensen als je ooit een moederbord koopt van asus met voorgeïnstalleerde waterblokken (breekblokken noem ik ze nu) ga er dan maar vanuit dat ze niet goed werken of na een korte tijd zullen gaan lekken.
bij mij was het probleem er al direct dat het blok begon te lekken.

kortom het NB blok wat erop zat begon te lekken, en het was blijkbaar al een eerder gebruikt moederbord;) dus ik had zercom een mail gestuurd dat ik dit toch wel erg vond:p

hier mijn klacht:
Beste medewerker van Zercom.nl.

Punt 1:
Een tijdje geleden (28-11-08) heb ik bij u een Asus Striker II NSE gekocht.
Echter heb ik deze pas gister uit de doos gehaald omdat ik er nog niet aan toe was gekomen dat moederbord te installeren.
Dus na de installatie van het moederbord sloot ik de waterkoeling aan (die op dit moederbord standaart zit) en ging ik leaktesten. hieruit bleek al snel dat het moederbord wat ik bij u heb gekocht een kapot/lek waterblok bevatte.
Ik heb begrepen dat Asus sowieso niet bepaald goede waterblokjes maakt. maar dit spant toch wel de kroon vind u ook niet?

Punt 2:
tijdens het openmaken van de doos (Die al gescheurd geleverd werd door jullie). kreeg ik al de indruk dat dit moederbord al door iemand anders gebruikt was.
er zaten vingerafdrukken op de geluidskaart (die apart verpakt zit) en er zaten hier en daar vingerafdrukken rond de USB-Poorten van het moederbord.
lijkt mij genoeg om te zeggen dat dit moederbord niet in orde is.

ik zou dus graag een nieuw moederbord willen. een die wel in orde is. niet lekt en niet onder de vingerafdrukken zit zonder dat ik eraan heb gezeten.

ik heb weinig tijd. de pc die ik moet bouwen moet voor het eind van deze kerstvakantie af zijn. ik wens dat het voor die tijd opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet Igor Heemels

uiteraard enkele dingen gelogen, maar zo wordt het wel snel afgehandeld;)

Haha mooie email!

Dat had ik gelezen inderdaad, maar dacht dat je het had vervangen of er een
andere oplossing voor had gevonden. Mede ook omdat je doorging met bouwen.

Zercom heeft goede service en dat komt zeker goed.

Hey Stravinski,

Heb net even alles van deze topic gelezen!
Geen idee of je nu nog actief bent op deze topic.
Maar ik heb zelf ook de Kandalf LCS in huis staan en
verschillende mods al op mijn bestellijst staan om
te bestellen op highflow.
Mijn hardware moet ik ook nog bestellen en dat gaat
via Alternate.com (geen idee of dit mag)

Maar ik heb gisteren eidelijk mijn hardware bestellijst af
en ik heb de Strikker II extreem gekozen, van Asus
Ook omdat mijn VGA kaart van Asus is en omdat ik er een
mooi aantal spullen bijzitten ie. kabeltje etc.

Nu is mijn vraag zou je mij die striker aanbevelen?
Ik ga mijn CPU, SB en GPU in mijn loop zetten.
Ik zit er ook nog over na te denken om naast de 360 rad die
erbij zit nog een 120 rad erbij te plaatsen ergens in de kast.

Ik ga wel je plexi idee stelen. Natuurlijk niet identiek, maar
ik zat gruwelijk te twijfelen om UV plexie te kopen maar
door jou mod wil ik toch een stukje kopen om zelf wat lachen
mods te maken.

Verder wil ik nog ff een algemene mening van jou lezen, vooral
na een tijdje de spulen in gebruik te hebben.

Echt een heel mooie topic stra, Veel foto's veel tekst echt top

Je hebt een gruwelijk mooie kast gemaakt. Ik vind zwart zelf ook echt vet
maar ik denk dat ik delen ga spuiten met UV actieve verf.

hoop snel een reactie te zien

Laterz

Ralphios

hey Ralphios,

dankje voor je post, ik ben nog altijd actief hier op het forum, maak je daar maar geen zorgen over;):D
alternate is goed, maar als je goedkoper uit wilt zijn moet je misschien overwegen om of met Freddy te overleggen of eens op zercom.eu te kijken.
daar heb ik HEEL goedkoop mijn asus moederbord kunnen krijgen.

Of ik de striker II Extreem aanraad? ligt eraan, ga je overclocken? wat voor geheugen wil je kopen? en ga je SLI draaien?

ik zie dat je je southbridge wil gaan waterkoelen, ten eerste is dat een van de minder belangrijke componenten op dit moederbord, ik zou eerder de Northbrigde en de mosfets waterkoelen:)
vergeet niet als je een component wil gaan waterkoelen, moet je de rest ook gaan koelen met andere koelers, waterblok of air-blok maakt dan niet uit, maar het komt erop neer dat het koelsysteem van asus een geheel is.

ook ik heb de standaard 360 en een 120, ik merk daardoor heel veel verschil.
ik weet niet of je het geld ervoor over hebt, maar ik zou ook dat reservoir wat ik heb aanschaffen, scheelt je bijna 8 graden in temperatuur volgens mijn metingen.

verder leuk dat je zo enthousiast bent over mijn plexi-werk, ik raad je aan als je het plexi zo mooi verlicht wil hebben om een set leds te kopen met zo laag mogelijk voltage en zo hoog mogelijke licht-output. als ik de leds in het plexi uitzet is het lang niet zo mooi als dat ze aanstaan.

uv verf, ben benieuwd!!
ik weet niet of je bekend bent met het spuiten van een kast of uberhaubt veel met verf bezig bent... maar hier kun je lezen hoe je dat het beste kunt doen, ofja beter gezegd er zijn meerdere mogelijkheden kies je eigen voorkeur maar uit;)

heb je een idee welke kleuren je gaat gebruiken?
mij lijkt het ook wel ruig om zwart met rood te combineren:D

mijn mening over mijn project, das een goede vraag heb ik nog niet bij stilgestaan.
als je nagaat dat dit een project is geweest van iets meer dan een maand heb ik achteraf wel zoiets van duurde te lang. maar juist daardoor is er wel een HEEL mooi resultaat uit gekomen. er zijn dingen die ik nog anders wilde/wil doen. maar soms kan het niet anders en dan moet je roeien met de riemen die je hebt.
nu na alles af is ben ik wel blij en trots erop. krijg van forumleden, vrienden en andere kennissen veel POSitieve reacties;) maar ook zeggen de meeste dat ze het geld er niet voor overhadden, je moet nagaan dat deze casemod toch een dikke 300-400 euro heeft gekost. verf, boortjes, popnagels, schroeven, plexiglas, fittingen, Tubes, powerknop, fan's en ga zo maar door.
maar als ik zelf ga kijken naar het resultaat, zie ik een pc, met een processor die 4,1ghz loopt stabiel, die verdomd stil is en ook nog eens goed uitziet:D

trouwens die fan op de bodem van de kast is een aanrader naar iedereen;)
scheelt 8 graden voor de grafische kaart, waardoor ik dus nu de fan speed altijd op 60-70% kan houden:D:D:D

ik zal ook zeker naar jou topic kijken als je eraan gaat beginnen, en als je vragen hebt kun je ze gewoon stellen, aan mij of aan de andere leden van dit forum. zo kom je altijd wel op een oplossing;)

grt stravinski.:120:

hey Ralphios,

dankje voor je post, ik ben nog altijd actief hier op het forum, maak je daar maar geen zorgen over;):D
alternate is goed, maar als je goedkoper uit wilt zijn moet je misschien overwegen om of met Freddy te overleggen of eens op zercom.eu te kijken.
daar heb ik HEEL goedkoop mijn asus moederbord kunnen krijgen.

Of ik de striker II Extreem aanraad? ligt eraan, ga je overclocken? wat voor geheugen wil je kopen? en ga je SLI draaien?

ik zie dat je je southbridge wil gaan waterkoelen, ten eerste is dat een van de minder belangrijke componenten op dit moederbord, ik zou eerder de Northbrigde en de mosfets waterkoelen:)
vergeet niet als je een component wil gaan waterkoelen, moet je de rest ook gaan koelen met andere koelers, waterblok of air-blok maakt dan niet uit, maar het komt erop neer dat het koelsysteem van asus een geheel is.

ook ik heb de standaard 360 en een 120, ik merk daardoor heel veel verschil.
ik weet niet of je het geld ervoor over hebt, maar ik zou ook dat reservoir wat ik heb aanschaffen, scheelt je bijna 8 graden in temperatuur volgens mijn metingen.

verder leuk dat je zo enthousiast bent over mijn plexi-werk, ik raad je aan als je het plexi zo mooi verlicht wil hebben om een set leds te kopen met zo laag mogelijk voltage en zo hoog mogelijke licht-output. als ik de leds in het plexi uitzet is het lang niet zo mooi als dat ze aanstaan.

uv verf, ben benieuwd!!
ik weet niet of je bekend bent met het spuiten van een kast of uberhaubt veel met verf bezig bent... maar hier kun je lezen hoe je dat het beste kunt doen, ofja beter gezegd er zijn meerdere mogelijkheden kies je eigen voorkeur maar uit;)

heb je een idee welke kleuren je gaat gebruiken?
mij lijkt het ook wel ruig om zwart met rood te combineren:D

mijn mening over mijn project, das een goede vraag heb ik nog niet bij stilgestaan.
als je nagaat dat dit een project is geweest van iets meer dan een maand heb ik achteraf wel zoiets van duurde te lang. maar juist daardoor is er wel een HEEL mooi resultaat uit gekomen. er zijn dingen die ik nog anders wilde/wil doen. maar soms kan het niet anders en dan moet je roeien met de riemen die je hebt.
nu na alles af is ben ik wel blij en trots erop. krijg van forumleden, vrienden en andere kennissen veel POSitieve reacties;) maar ook zeggen de meeste dat ze het geld er niet voor overhadden, je moet nagaan dat deze casemod toch een dikke 300-400 euro heeft gekost. verf, boortjes, popnagels, schroeven, plexiglas, fittingen, Tubes, powerknop, fan's en ga zo maar door.
maar als ik zelf ga kijken naar het resultaat, zie ik een pc, met een processor die 4,1ghz loopt stabiel, die verdomd stil is en ook nog eens goed uitziet:D

trouwens die fan op de bodem van de kast is een aanrader naar iedereen;)
scheelt 8 graden voor de grafische kaart, waardoor ik dus nu de fan speed altijd op 60-70% kan houden:D:D:D

ik zal ook zeker naar jou topic kijken als je eraan gaat beginnen, en als je vragen hebt kun je ze gewoon stellen, aan mij of aan de andere leden van dit forum. zo kom je altijd wel op een oplossing;)

grt stravinski.:120:

Kandalf LCS case modding Ralphios

Ok mensen,

Ik heb mijn case al en wat plexi glas besteld (groen en blauw).

@ stravinski

over de Striker II, ja ik ga overklokken en ik haal ddr3 geheugen (4gb) OCZ geheugen met koelfans
Ik wil de SB alleen koelen omdat dit bord deze optie bied.
mosfets???
Ik ga verder ook mijn 1x GTX260 waterkoelen met een blok van Highflow.
Waar zou jij mij aanraden dat ik een extra 120rad zou plaatsen? Ik ben zeker van plan een extra rad te plaatsen als ik 3 componenten ga koelen.
qua reservoir heb ik geen idee, ik moet ook ff op mijn kosten letten! Ik ga zowiezo de komende 3 weken alleen mijn case modden en dan kan ik pas mijn hardware kopen!

Ik zal zo een lijst plaatsen met al mijn componenten.
Leds die komen later wel, zowiezo voor april als de lan-party begint van mijn clan.
(voor degene die nog een gezellige multi gaming clan zoeken, kom ff kijken op www.addictgames.nl en meld je aan. Altijd mensen op TS en altijd gezellig!!)

Over de UV verf, een maat van mij uit de clan die heeft ook UV verf gebruik in een case en is best wel strak. Alleen vind ik persoonlijk dat je niet TE veel moet spuiten met UV, want dan krijg je een overkill idee!

Ik ben nieuw met modden en het hele bouwen. Een maat van me die zit in de beveiliging en doet veel met hardware, heeft laatst ook zijn eigen pc inelkaar gebouwd, die helpt ook mee. Maar tips zijn uiteindelijk ALTIJD welkom.

Een fan op de bodem lijkt me wel strak maar vraag me af of dit voor mij wel nodig is als ik mijn GPU ga waterkoelen?!?!
Wie is Freddy? Jah ben nieuw hier dus kan een rare vraag zijn.

Nou dus voor mijn spullen die ik wil halen hier volgt de lijst!:
ALTERNATE Asus Striker II Extreme
Intel Quad Q9400 @ 2600MHz
GTX 260 Waterblock
Fitings voor 260 block
Thermaltake 1200 Watt PSU
OCZ DDR3 geheugen 2x2048
OCZ Ram cooler
DVD brander LG SATA
DVD Rom LG SATA
Scythe Floppy drive & cardreader (IDE)
Windows XP 64bit OS
Arctic reinigings kit
12g Koelpasta
quad UV balk setje
120MM fan voor de Front HDD cage
bridging tool voor LC loop
UV groen modding kit pins & sleeves
2x 90graden tubes voor LC van NB naar SB blok
Tie rips UV rood
Extra Fuser 3/8" tubbing
UV oranje SATA kabel
UV silver SATA kabel
6x Slang klemmen UV rood
Knikveer UV rood
Fan controller

Verder wil ik dus nog ledjes & een led controller.

Qua kleuren Stra, ga ik UV groen met mijn water en mijn slangen, maar de anti knikveren en klemmen worden UV rood. Dus dat MOET wel een vet effect geven.
Verder wil ik wel heel wat delen zwart spuiten omdat de opgelichte onderdelen dan heel strak naar voren komen, en ik wil UV rode verf gebruiken. Moet wel eerst ff met die maat uit de clan overleggen hoe hij dat heeft gedaan.

Ik denk dat het voor nu ff genoeg informatie is om over te discussieren.

Ik heb nog 3 weken voordat ik alles ga aanschaffen. Voor nu zijn er 1x groene plexi en 1x blauwe plexi glazen besteld. En ik ga spuiten. Qua fannetjes kan ik voorloopig vooruit. Als ik die na het installeren nog wil modden kan ik dat altijd nog doen.

TNX

Ralphios

Laatst bewerkt:
het moederbord bied aan om de NB te koelen;) niet de SB;) vergis je daar niet in
North bridge staat voor de chipset boven de vga, en de southbridge voor die rechtsonder op het moederbord zit;) dus je gaat de NB koelen (northhbridge;))

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, Kandalf. Felicitaties 0
B Build: CM Stryker met TT Kandalf lcs onderdelen. Gallery & Build Logs 6
K Thermaltake Kandalf LCS Waterkoeling 0
Y Wederom een Kandalf voor de Bijl Cases en Modding 11
R Kandalf project issues Hardware & Software 4
K Kroontje's Kandalf Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 19
R Project Kandalf GTX260 issue Hardware & Software 35
G Thermaltake Kandalf lcs Waterkoeling 11
A Advies Modificatie Thermaltake Kandalf LCS Waterkoeling 78
Fiftykilowatt Liquid North Overige Builds 2
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Kraken X53/ X63/ X73 AIO Liquid Cooler With Aer RGB Fans (240mm/ 280mm/ 360mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK LIQUID COOLED DESKTOP Hardware & Software 7
K Liquid.cool Vortex One DIY AM240: lucht probleem Waterkoeling 3
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C Info componenten custom liquid cooling set Advies Waterkoeling Setup 26
meneer peer Coollaboratory liquid Ultra 1ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2
Hightower Liquid extasy waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 41
Freddy EK-Predator is setting a new standard for AIO liquid cooling! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
V Liquid SLI upgrade 1400/1500,- Budget Advies Waterkoeling Setup 26
A liquid cooling system Advies Waterkoeling Setup 1
arwin74 540 Liquid Gallery & Build Logs 51
WiSK Coollaboratory Liquid Copper HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
S Corsair Obsidian 800D Full Liquid cooled Gallery & Build Logs 3
ChillPascal FrozenQ Liquid Fusion Blue Reservoir V2 Waterkoeling 2
bundymania [Bundymania Kurzreview] Liquid Extasy Universalkühler VUCI - die günstige Alternative HighFlow Product Reviews 2
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
aadje93 Coollaboratory Liquid Ultra HighFlow Product Reviews 55
D Koolance Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (Colorless) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Besje Liquid Extasy Rampage 3 Gene fullcover block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
E Levertijd FrozenQ Liquid Fusion Blauw HighFlow Computer Cooling Shop 18
M FrozenQ Liquid Evolution HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Alex EK H3O Advanced Liquid Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red Reservoir Verkocht 1
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red 250MM Verkocht 11
J wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen. Advies Waterkoeling Setup 96
MrGiorgio Indigo liquid metal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
F FrozenQ Liquid Fusion Reservoir barst! Waterkoeling 43
O MC-CASE-EVO-W MagiCool EQ Liquid Cooling Case Window vragen Advies Waterkoeling Setup 7
Don_Holio Don's Liquid i7 Gallery & Build Logs 7
Slader Danamics LMX: Liquid cooling is back HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Thierry Liquid Extasy HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan