Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zal morgenavond ook een build log posten, 2 loops (triple/dual rads). Ik heb Nimzowitsch geholpen bij zijn build vorig weekend maar hij heeft de foto's nog
Wat ik wel al kan zeggen, aangezien de REX2 een groot moederbord is, worden de power en reset knop OP de banchetto zelf bedekt en worden dus vrij onbruikbaar. Op zich niet zo een ramp maar ja, ik zeg het maar voor wie niet voor verrassingen wil staan.
Wat ik wel al kan zeggen, aangezien de REX2 een groot moederbord is, worden de power en reset knop OP de banchetto zelf bedekt en worden dus vrij onbruikbaar. Op zich niet zo een ramp maar ja, ik zeg het maar voor wie niet voor verrassingen wil staan.
Alle X58 planken zijn gewoon ATX moederborden en zijn dus allemaal even lang.
De REXII is ATX + 3 cm, dit is een hele afwijkende maat die geen een ander moederbord heeft. Je moet het ook niet verwarren met E-ATX (extended/verlengd atx). Want dat is ongveer 10cm meer dan ATX.