LaughingBuddha
New member
Hallo,
ik wil weer een nieuwe pc gaan maken en ben er vrijwel uit wat ik wil doen.
z490 aorus xtreme waterforce
G.Skill Trident Z
Intel Core I9 10900K
corsair AX1600i Digital
3x samsung 970 PRO
!! er komt voor nu een oude aircooled 1080ti in, deze ga ik tegen die tijd vergangen met een 3090 zodra ik er eentje kan krijgen. en dan natuurlijk daar ook een waterblock voor nemen. dat betekent dus wel dat er een tijdje een normale aircooled GPU in komt. !!
Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - White (al besteld)
EK-Leak Tester (al besteld)
EK-Quantum Reflection PC-O11D XL D5 PWM D-RGB - Plexi (al besteld)
Filling Bottle - 1000ML (al besteld)
ik wil de distro plate aan de voorkant inbouwen en aan de zeikant (iig in het begin) intake fans zetten i.v.m aircolled onderdelen die in het begin nodig zijn.
ik heb al vaker watercooling gedaan maar dan met flexibele tubing, deze keer wou ik het super strak maken en hard tubing gaan gebruiken, maar ik heb hier absoluut geen ervaring mee.
ik weet nu dus even niet hoeveel fittings, welke size, hoeveel tubing. alle extra tools die nodig zijn. (heat gun??) bending tools?
ik wil er ook een makkelijke drain connection in hebben.
en wat misschien wel duidelijk gezegd moet worden, als je naar de distro plate kijkt en kijkt naar hoe de cpu verbonden wordt met de distro plate, zit dat over het algemeen super strak over al het memory heen, wat het erg lastig maakt om dat eventueel te vervangen of te re-seaten indien nodig.
ik heb geen limiet op budget, dus brand maar los.
oh ik hoef geen kleuren oid in het water, kan gewoon clear zijn.
ik wil weer een nieuwe pc gaan maken en ben er vrijwel uit wat ik wil doen.
z490 aorus xtreme waterforce
G.Skill Trident Z
Intel Core I9 10900K
corsair AX1600i Digital
3x samsung 970 PRO
!! er komt voor nu een oude aircooled 1080ti in, deze ga ik tegen die tijd vergangen met een 3090 zodra ik er eentje kan krijgen. en dan natuurlijk daar ook een waterblock voor nemen. dat betekent dus wel dat er een tijdje een normale aircooled GPU in komt. !!
Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - White (al besteld)
EK-Leak Tester (al besteld)
EK-Quantum Reflection PC-O11D XL D5 PWM D-RGB - Plexi (al besteld)
Filling Bottle - 1000ML (al besteld)
ik wil de distro plate aan de voorkant inbouwen en aan de zeikant (iig in het begin) intake fans zetten i.v.m aircolled onderdelen die in het begin nodig zijn.
ik heb al vaker watercooling gedaan maar dan met flexibele tubing, deze keer wou ik het super strak maken en hard tubing gaan gebruiken, maar ik heb hier absoluut geen ervaring mee.
ik weet nu dus even niet hoeveel fittings, welke size, hoeveel tubing. alle extra tools die nodig zijn. (heat gun??) bending tools?
ik wil er ook een makkelijke drain connection in hebben.
en wat misschien wel duidelijk gezegd moet worden, als je naar de distro plate kijkt en kijkt naar hoe de cpu verbonden wordt met de distro plate, zit dat over het algemeen super strak over al het memory heen, wat het erg lastig maakt om dat eventueel te vervangen of te re-seaten indien nodig.
ik heb geen limiet op budget, dus brand maar los.
oh ik hoef geen kleuren oid in het water, kan gewoon clear zijn.
Laatst bewerkt: