• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het grote Motor topic :)

Zomer?

ik rij nog dagelijks ;)
dus van de winter is ook prima :+


balen van de gix, gelukkig niet al te veel mods aan gedaan zo te zien (of in ieder geval geen exclusieve ;) ).


ik ben een half levenswerk kwijt als die van mij een auto kust....
 
Pardon? :p
Akrapovic Shorty exhaust, Powercommander5, Blauwe stalen Hel remleidingen, chrash-pads, Modded ECV, Modded rear-side, Quick-lock powered connection, ram-mounts, stomp-grips.

Toch nog redelijk wat aan gedaan hoor :D en behalve de PC-V ben ik alles kwijt :(

nu lekker op de tomos brommen, k*tsneeuw! benieuwd hoe ik deze week de 750'er thuis ga krijgen
 
Begonnen op een GS500 25kw (op kenteken :p)
Toen een tijdje op een GSR600 rond gecrosst maar kan niet wennen aan een 4 cilinder met het schakelen..
Dus toen maar een 2 cilinder en die SV rijd net als een crossmotor :D (heb van mn 16e tot 18e gecrosst :) hobby werd alleen iets te duur haha )
 
hoge toeren valt best mee hoog, het koppen uit een v-twin is inderdaad heel prettig, helaas vind ik het gebied waar je lekker veel koppel hebt vrij klein, je moet er maar ent buiten liggen en ze zijn niet van hun plaats te stampen.
 
Mooie helm.
Wel en apparte helm dat je het kin gedeelte helemaal weg kunt klappen maar toch je vizier nog houd.
Heb zelf ook shark helmen..(integraalhelm)
Vind ze zelf het fijnste zitten (heb nogal een groot hoofd :p)
 
Precies. Als die weg is geklapt zit er geen grote windvanger op je hoofd. En een van de weinige waarbij het vizier bruikbaar is.
Tevens is dit een van de weinige systeemhelmen die zowel integraal als jet gekeurd hebt. Je mag dus zowel open als dicht rijden.
Zover ik weet zijn bijna alle andere alleen integraal gekeurd, dus als je gaat rijden moet die dicht. Doe je dit niet kun je rijden zonder (gekeurde) helm aan je broek krijgen!!! It's a shame dat zelfs oom agent wel vaker open rijden.

Dit is mijn 4e shark. 2x de S900 (1 zwarte, welke m'n ma nu heeft, en de fost glowinthedark) en een S900C fost glow, welke het asfalt van dichtbij heeft gezien!
 
Laatst bewerkt:
Pardon? :p
Akrapovic Shorty exhaust, Powercommander5, Blauwe stalen Hel remleidingen, chrash-pads, Modded ECV, Modded rear-side, Quick-lock powered connection, ram-mounts, stomp-grips.

Toch nog redelijk wat aan gedaan hoor :D en behalve de PC-V ben ik alles kwijt :(

nu lekker op de tomos brommen, k*tsneeuw! benieuwd hoe ik deze week de 750'er thuis ga krijgen

euhw... laat ik het anders zeggen :
Wat van wat je genoemd hebt is NIET "zo" bij motoport etc te halen? :+ ;)

enneh... voor die sneeuw hebben ze crossers uitgevind ;)


@ V-twin discussie.... heeeerlijk.
enige nadeel van zo'n v-twin (zegt een ex-TL1000R-rijder), is dat je niet echt een inschatting van snelheid kunt maken adhv het geluid... 4inlijn is gewoon makkelijk
voor baggerweer heb je liever een 4inlijn ipv een dikke Vtwin (zeker liters zijn bokkende klotedingen als je als een dweil rijdt). koppel van die krengen is meesterlijk :)
als ik zeg traplopen dan moeten er wel wat belletjes gaan rinkelen :p
 
Hoe bedoel je dan?
het zijn nou neit allemaal dingen die ze onder de toonbank hebben liggen :x

akra bestel je binnen 10 minuten, maar hebben ze overal voor je fiets liggen. Makkelijk aan te komen
Crashpads/stompgrips/rammount: zelfde verhaal
PC5 : hebben ze voor elke fiets
Hel remleidingen : are you serious? :p

ok ok, wat handenarbeid kun je niet zo makkelijk ergens halen :+

(Echte) mods zijn dingen zoals een compleet andere voorvork die niet 1:1 past, andere remmerij, velgen, blokombouw, turbo, custom made freeswerk, special paint, onderdelen van een totaal andere motor etc
Dingen die niet zegmaar: "ik loop naar motoport en wijs die dingen aan die ze aan de muur hebben hangen, of blader met een verkoper door een catalogus" :+

zelfde fiets pakken, paar knaken er tegenaan en je hebt zo goed als dezelfde (met een andere kentekenplaat en wellicht wat ander motorkarakter/vering/stuurgedrag). :)

Ik ken wat gasten die fietsen hebben waar zo veel aan gedaan is dat daar geen tweede van te maken is (of met heel veel knaken zegmaar :+ )

sorry, ben gewoon een zeikerd mbt 13ineendozijnfietsen en "mods" ..
zal als ik een keertje tijd en zin heb wat neerzetten van dat hok van mij, waarbij alleen frame, kuipen, tank, zitje, radiator, achterbrug en enkele delen van het blok nog "origineel" van die motor zijn :+
 
De meeste van die mods helpen meer om zeep dan dat ze goedmaken.
Ik hou van de gixxer precies zoals die is!
Ik zie soms mensen die maken me er wat van. Blauwe hendels erop, blauwe handvaten, het word gewoon een grote kermis.
Meestal word die er gewoon lelijker op.

Ander dempertje, dingen zoals een Carbon hugger vind ik allemaal mooi.

Ik onderscheidde mijn fiets door hoe schoon die was, ding was na 6 jaar nog als nieuw, nog geen waskrasje op de benzinetank.
Als het ook maar even kon, en het was te kort om te rijden stond ik weer te poetsen :D
Eerst wassen Met Poorboys, Polijsten met monello, Glazen met chemical guys, Sealen met chemical boys en tot slot waxen met een vaste wax van poorboys.

Hij zag er gewoon uit alsof die net uit de showroom kwam.

Tevens, dingen zoals een Akra, PC-V, en HEL's zijn gewoon pleuris duur vooral voor een student! en van 2-3 sets banden per jaar word je ook niet gelukkig :(
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
M Het grote Brommer/Scooter Topic Algemene Discussies 132
Forseti Het grote "plaatsindeling op The Party 11" topic Lan Party 47
Forseti Het grote "Highflow meeting op The Party 11" topic Lan Party 238
vincent Het grote SIM Racing Topic, setups, games, alles! Gaming 55
Freddy Het grote Apple iPhone 5 Topic Gadgets 20
E het grote NAS vergelijkings topic Hardware & Software 47
J Het grote anti SPAM topic Algemene Discussies 41
M TP10: Het grote "Plekken spel" Lan Party 0
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op The Party 10" topic Lan Party 151
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 10" topic Lan Party 470
animal baars Het grote "Ik twijfel tussen twee producten" topic Electronica 20
iSP Het grote "ik zoek speciale/custom hardware" topic Problemen & Oplossingen 1
V Het grote Aqua-Computer Aquaero 5 en 6 Topic Waterkoeling 84
The_Saviour# Het Grote Wat-is-je-favoriete-kaas Topic! Algemene Discussies 18
W Het grote highflow GALAXY S, GALAXY SII en GALAXY TAB topic Gadgets 41
vincent Het grote Justin Bieber topic Algemene Discussies 41
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 9" topic Lan Party 547
D "Het grote: Wat weegt jou PC topic" Algemene Discussies 29
Colossus Het grote DICE & LN2 Topic Overige Koeling 27
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 8" Topic Lan Party 898
maomanna Het grote huisdierentopic Algemene Discussies 14
S Het Grote Kleine vragen topic Hardware & Software 8
Freddy Het grote recepten topic! Algemene Discussies 15
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan