Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Graag weer in het zelfde rijtje als vorigjaar, met forseti, Mdemic, Mystiqu en Plasma (Als zij dat ook willen). En indien mogelijk wil ik graag mn halve plek aan de rechterkant. Anders zit ik met een poot tussen mn benen
Net wat mogelijk is hoor! Zal altijd wel het een en ander te bespreken zijn
ik wil wel een hoekje ... dan kan de 900 obsidian op de grond staan
maakt mijn niet uit wie naast mij zit .. ik heb wel bier .. zo niet dan word dat geregeld
Ik meen me te herinneren dat er een paar jaar terug een hele kudde Belgen ook mee waren.
En onze rode skater is ook n paar keer meegeweest. Die komt ook uit Vlaanderen.
Anders had je wellicht wat met hun kunnen regelen.
In principe heb ik de indeling klaar op n kladje.
De komende dagen heb ik t druk, maar aan het einde van het weekend denk ik dat ik het wel hier kan presenteren.
Iedereen staat er op incl de laatste aanwinsten Albi Bylyku en W. Mui.
We kunnen met trots vertellen dat The-Party 12 volledig uitverkocht is. Het vermoeden heerste misschien al door de (bijna) volle plattegrond maar, nu is het dan toch echt zo! De grijze plaatsen op de plattegrond zijn dus ook niet meer beschikbaar; dit zijn plaatsen die nog ingevuld dienen te worden door de kopers.