dik kut voor je gix, is bijna zeker een total loss, niet meteen zienbaar maar is je t stuk geraakt? voorvork zeker een sterke duw gekregen. over en uit met je bike, staat hij volgende week bij wwwschademotorenverkoop.weetikveel
Ik zelf, of wijzelf thuis zijn grote motorfanaten. Mijn pap heeft met dit aangedaan door op jonge leeftijd eigenlijk mij naar al zijn races mee te nemen. Mijn pa racede toenmalig voor suzuki endurance races. Ik zelf heb SBO gereden , nederlands kampioenschap dus, waar ik toen 2des geworden ben in 2008 2009 geloof ik .
Bekijk bijlage 7227
Ondertussen vertoef ik meer in zo een karretje .. Zowel in als outdoors
Bekijk bijlage 7228
zijn er nog forummers die karten?
Is die eerste foto niet Pottendijk? Pottndieke! Mijn broer deed mee aan SOBW toen ze nog vol zaten
in de super motard klasse!
EDIT
ONGELUK 1
Ik heb laatst twee auto ongelukken gehad!
Zat bij een kameraad in de auto, was 1 uur snachts en ineens sprong een hert voor de auto. We waren met zo'n caddy achtig ding van (Peugeot?renault?) en wat doet hij, trekt aan het stuur naar links!
Waardoor wij een paar keer over de kop zijn geslagen en in de greppel zijn beland!
We hadden beide niks. Ik had wat pijn aan mijn schouder, en hij had wat schaafwonden!
Ongeluk 2
Ik reed achter twee meiden in een witte ford mondeo, en die willen rechts afslaan. Die zijn halverwege de afslag naar rechts.
Dus wat deed ik, ging ietsje meer naar links rijden zodat ik niet al te veel hoefde af te remmen. (reed alsnog 40 waar je 70 mocht)
Ik ben er een neus voorbij, en wat doet ze: gooit die auto zonder te kijken zo naar links tegen mijn auto aan!!
Ik was echt heel erg alert gelukkig, want ik kon zien dat ze de weg niet wisten!
Dus ik week uit als een gek, naar de linker weghelft, en zag een vrachtwagen aankomen. En boom, zat ze in mijn rechter achterdeur.
Politie erbij etc. haar schuld, ik mocht gewoon daar naar links uitwijken om door te kunnen stromen.
Geschatte schade aan mn saabje is rond de 800 euro. Nieuwe deur, mechanisme voor elek raam, dorpel checken etc!
Ik heb een engeltje op mn schouders!