Ik zelf vind snelheid altijd leuk.. Eerst scooter gereden en altijd vol gas (waar het kon) ook waar het niet mocht.. (binnen de bebouwde kom).. Was niet spannend genoeg.. nu rijd ik alweer meer dan een jaar auto.. ook wel eens te hard gereden (3 boetes in ongeveer 1 jaar rijden).. als je dan hard door bochten gaat is het even schrikken (heb veel schrik momenten gehad.. ben dus ook stuk voorzichtiger gaan rijden..)
Op een of ander manier moet ik juist eerst dingen uitvogelen wil ik er wat van leren..
Ik heb zelf ook filmpjes bekeken op internet van wat mensen die motor rijden.. (en stunts doen) vond het eigenlijk wel mooi.. niet zo zeer perse het stunten.. maar de snelheid, de hoeveelheid mensen en ga zo maar door.. (Ik had het gevoel alsof ik ook op een motor zat en mee reed met hun lol)..
Zelf lijkt een Kawasaki Ninja ZR-10R mij een leuke motor (mocht ik me rijbewijs A halen neem ik zo'n motor niet direct natuurlijk.. beetje te veel power onder me kont lijkt me niet verstandig als beginner want ik ga dan als een gek op dat ding gedragen en ik wil nog wel blijven leven natuurlijk.. dus beter een rustigere motor als beginnende bestuurder.. als er dan (val)schade is maakt het ook minder uit)..
heb inprincipe altijd al een zwak gehad voor dingen (auto's, scooters en motoren) die er snel uitzien (en natuurlijk meestal ook zijn) lol =)
ooh en er zullen vast wel mensen kritiek hebben op de motor(en) die ik leuk vind.. maar ieder heeft zo zijn eigen smaak right?
Dit is trouwens het filmpje die ik bedoelde:
zijn paar honderden motorrijders ^^