• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Is het mogelijk om een product te "upgraden"?

RoastyMcToasty

New member
Zoals in de titel staat, is het mogelijk om een product in te wisselen voor een soortgelijk product.
Het gaat om een NZXT Kraken x52, ik had eerst een x62 gewild maar omdat de webshop een oranje kleur aangaf voor de bezorgtijd ging ik maar voor de x52 die veel eerder aankwam dan werd gemeld (erg tevreden daarover). Hoelang zou de bezorgtijd van de x62 zijn en is het mogelijk om de x52 die ik nu heb (2 dagen geleden besteld) terug te sturen en het geld erboven op te betalen voor de x62?

Alvast bedankt

Freddy

Administrator
Forumleiding
Binnen het bedenkingstermijn van 14 dagen kan je producten retour sturen, mits het in nieuw staat is.
Als bijvoorbeeld de cooler gemonteerd is en gebruikerssporen heeft, kan het niet meer doorverkocht worden als een nieuw product, dan kan een retour afgewezen worden.
Je kan daarvoor een mailtje sturen voor meer informatie (reageren op de bevestiging van jouw bestelling is het makkelijkst, zodat alle informatie gelijk bij de hand is).

De X62 moet eind deze week/volgende week weer binnen komen.

RoastyMcToasty

New member
Binnen het bedenkingstermijn van 14 dagen kan je producten retour sturen, mits het in nieuw staat is.
Als bijvoorbeeld de cooler gemonteerd is en gebruikerssporen heeft, kan het niet meer doorverkocht worden als een nieuw product, dan kan een retour afgewezen worden.
Je kan daarvoor een mailtje sturen voor meer informatie (reageren op de bevestiging van jouw bestelling is het makkelijkst, zodat alle informatie gelijk bij de hand is).

De X62 moet eind deze week/volgende week weer binnen komen.
Bedankt voor de reactie.

Ik heb het plastic van de doos afgehaald en er even binnen gekeken of alles heel was (altijd goed om te doen). Telt dat dan nog steeds als nieuwe staat, ik zou aannemen van wel.

Nogmaals bedankt

Bovenaan