• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het grote "Ik twijfel tussen twee producten" topic

animal baars

Pannenkoek
De titel zegt het al. Een topic waar je elkaar kan vragen om koop-advies.

Om te starten: ik twijfel bij mijn aanschaf van een 32" tv tussen een Samsung LE32D550 en een LG 32LK430. Budget ligt zo rond de €300 tot €350. De TV komt voor 2 tot 3 jaar in m'n woonkamer te hangen. Daarna ga ik verhuizen en komt er ook weer een nieuwe en grotere TV.

Als aanvulling na de post van CrizCroz:
Mijn abonnement loopt bij Ziggo (alles-in-een-plus) met een CI kaartlezer als extratje. Dus de TV moet ook een CI+ slot hebben.

Welke is de beste koop? Ik ga de TV's halen bij de BCC in verband met garantie en gemak van terug brengen bij defecten. De LG is daar €349, de Samsung is daar €329
 
Laatst bewerkt:
ik zou gaan voor de samsung..
de specs zijn zowat gelijk en bij de samsung krijg je meer voor je geld.
als je toevallig ook tv hebt van ziggo kan je er een smartcard erin plaatsen van Ziggo.

ben zo ie zo geen LG fan
schaf met tv alleen een Samsung of Sony aan vanwege de kwaliteit en prijs
 
Voor tv's ben ik ook geen samsung fan trouwens.
Het is philips, loewe of sony.

Maar voor wat jij wilt, zou ik lekker de samsung nemen. Gewoon omdat die idd goedkoper is met meer features.
 
Ik twijfel eigenlijk tussen drie producten:

ASUS Maximus IV GENE-Z/GEN3
ASUS P8Z68-V/GEN3
ASUS P8Z68-V PRO/GEN3

ik heb een i5-2500K maar mijn huidig mobo(p8p67) wil niet zo lekker klokken en ondersteund geen SLI.
wat doe ik ermee, af en toe een beetje klokken, photoshoppen, gamen.

welke zouden jullie kiezen?
 
ik ben opzoek naar een goede game headset die ik op de ps3 kan aansluiten
de vraag of het een goede headset is
iemand met deze kop telefoon ervaring( Ear Force PX21 Gaming Headset - Ps3/X360/Pc/Mac)
1004004007698187.jpg

en deze hij is in de prijsklasse wel wat lager als de bovenste
XANTHOS Stereo Console Gaming Headset (Pc / Ps3 / 360) - Zwart
1004004011675073.jpg
 
Hoi wil een koptelefoon aanschaffen en twijfel tussen 2 koptelefoons beide van sennheiser.
Hij gaat gebruikt worden op mijn PC Luister voornamelijk muziek en kijk series/films game bijna niet meer dus ik wilde maar eens voor een goede koptelefoon gaan.

Ik had mijn ogen op de HD 598 1286200554.jpeg laten vallen maar omdat het een open koptelefoon is ben ik bang voor geluidslekkage dus heb ik de draadloze RS 170 1263142955.jpg als alternatief.

Kleine opsomming van voordelen in mijn situatie.
HD598:
1 Audiofiele eigenschappen zeer goede weergave muziek
2 Geen batterijen
3 Ziet er geweldig uit bij mijn shipheme
4 Bijna niet te voelen op je hoofd
5 Open geeft langste luister comfort

Nadelen:
1 Geluidslekkage
2 Met draad dus kan niet ff snel gaan toiletteren :D wel met de ipad :D
3 Jack 6.3mm lastig verloop kabeltje naar 3.5mm
4 Moet waarschijnlijk wel geluidskaart of koptelefoon versterker aanschaffen

RS 170
Voordelen:
1 Draadloos tot +-90 m1
2 Gesloten
3 Eigen versterker
Nadelen
1 mindere geluidsweergave
2 vertraging muziek
3 batterijen ik haat ze

Mijn voorkeur ligt eigenlijk bij de HD 598 maar dat is eigenlijk meer op de looks gebaseerd dus wie kan mij de doorslag geven ? en ik ben bang voor de geluidslekkage hoeveel is zoiets met een open koptelefoon ?
 
ik zou eerder voor de 598 gaan.
Een open design is zeker niet slecht, het is gewoon ietsje anders maar de geluidservaring zal nog steeds top zijn. Over geluidslekkage zou ik niet echt inzitten, eerder met geluidsinvloeden van buitenaf, maar dat is iets ruimte afhankelijk en kunnen wij dus niet beoordelen.
Wat betreft versterker/geluidskaart, hoewel het meestal aangeraden wordt gaan de meeste sennheisers ook best goed zonder, maar het is natuurlijk wel zo dat je met een HD598 het verschil tussen onboard geluidskaart en een goede geluidskaart duidelijker zal horen dan met een koptelefoontje van 10 euro :p

Wat betreft draadloos geluid, ik ben geen voorstander van zo'n all-in oplossingen. Je zit zoizo aan je zender/ontvanger vast, je hebt batterijen die iedere paar weken vervangen moeten worden, en je hebt een hoop meer storing dan via een kabeltje. Bovendien moet ik nog de eerste draadloze headset zien die van in een huis tot 90m verder probleemloos ontvangt, meestal zijn 1 of 2 muren al voldoende om met immense ruis te zitten.
 
ik zou eerder voor de 598 gaan.
Een open design is zeker niet slecht, het is gewoon ietsje anders maar de geluidservaring zal nog steeds top zijn. Over geluidslekkage zou ik niet echt inzitten, eerder met geluidsinvloeden van buitenaf, maar dat is iets ruimte afhankelijk en kunnen wij dus niet beoordelen.
Wat betreft versterker/geluidskaart, hoewel het meestal aangeraden wordt gaan de meeste sennheisers ook best goed zonder, maar het is natuurlijk wel zo dat je met een HD598 het verschil tussen onboard geluidskaart en een goede geluidskaart duidelijker zal horen dan met een koptelefoontje van 10 euro :p

Wat betreft draadloos geluid, ik ben geen voorstander van zo'n all-in oplossingen. Je zit zoizo aan je zender/ontvanger vast, je hebt batterijen die iedere paar weken vervangen moeten worden, en je hebt een hoop meer storing dan via een kabeltje. Bovendien moet ik nog de eerste draadloze headset zien die van in een huis tot 90m verder probleemloos ontvangt, meestal zijn 1 of 2 muren al voldoende om met immense ruis te zitten.

Waar ik over inzit is eigenlijk niet echt de lekkage maar vrouwlief die zegt doe eens zachter :D lol
 
Van een koptelefoon? Kom op zeg dan lig je aardig onder de sloef :p

Heb er gewoon nog nooit bij stil gestaan en ikzelf vindt het ook behoorlijk irritant als zoonlief met de ipad erdoorheen zit op de achtergrond als je lekker ff een film zit te kijken.
Wil het gewoon zeker weten dat het ding niet te verstaan is op normaal niveau op een paar meter afstand is ipv echt meegenieten zoals in een paar reviews geschreven werd.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
M Het grote Brommer/Scooter Topic Algemene Discussies 132
Forseti Het grote "plaatsindeling op The Party 11" topic Lan Party 47
Forseti Het grote "Highflow meeting op The Party 11" topic Lan Party 238
vincent Het grote SIM Racing Topic, setups, games, alles! Gaming 55
Freddy Het grote Apple iPhone 5 Topic Gadgets 20
E het grote NAS vergelijkings topic Hardware & Software 47
Freddy Het grote Motor topic :) Algemene Discussies 765
J Het grote anti SPAM topic Algemene Discussies 41
M TP10: Het grote "Plekken spel" Lan Party 0
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op The Party 10" topic Lan Party 151
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 10" topic Lan Party 470
iSP Het grote "ik zoek speciale/custom hardware" topic Problemen & Oplossingen 1
V Het grote Aqua-Computer Aquaero 5 en 6 Topic Waterkoeling 84
The_Saviour# Het Grote Wat-is-je-favoriete-kaas Topic! Algemene Discussies 18
W Het grote highflow GALAXY S, GALAXY SII en GALAXY TAB topic Gadgets 41
vincent Het grote Justin Bieber topic Algemene Discussies 41
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 9" topic Lan Party 547
D "Het grote: Wat weegt jou PC topic" Algemene Discussies 29
Colossus Het grote DICE & LN2 Topic Overige Koeling 27
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 8" Topic Lan Party 898
maomanna Het grote huisdierentopic Algemene Discussies 14
S Het Grote Kleine vragen topic Hardware & Software 8
Freddy Het grote recepten topic! Algemene Discussies 15
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan