• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het grote "Highflow meeting op The Party 9" topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrGiorgio

De Planner
Hallo mede Highflow members.

Wegens het grote succes op TP8 in april 2010 en op veler verzoek

een nieuwe Highflow meeting op The Party 9

De vorige keer beviel het zo goed, dat we tijdens TP8 eigenlijk al hadden besloten om ook weer met zn allen naar TP9 te gaan.

Doel:
-mekaar en mekaars pc irl ontmoeten
-meet en greet met o.a. Freddy
-daarnaast chillen en wellicht met een highflow gelegenheids clan meedoen aan een compo

Op TP8 hebben sommige mensen gegamed op hun pc (vrij normaal op een lanparty)

DSC_8947_DxO.jpg


sommigen op een console

DSC_8980_DxO.jpg


sommige mensen waren tot diep in de nacht bezig met sleutelen aan hun pc


DSC_8990_DxO.jpg


sommige mensen hebben aan de casemod compo meegedaan (het schijnt zelfs dat er iemand van Highflow gewonnen heeft) :112:

IMG_7260.JPG


sommige mensen hebben geslapen

DSC_9053_DxO.jpg


maar ook veel mensen hebben alleen maar zitten ouwehoeren

TP8_040.JPG


En sommige mensen deden ook iets vaags


DSC_9045_DxO.jpg


Maar het belangrijkste was dat we lol hadden.

Hopelijk hebben de mensen die mee gaan naar TP9 net zoveel lol als deze groep die mee was naar TP8

DSC_9043_DxO.jpg


Tot nu toe heb ik de reserveringsnummers van:

Arwin74
Basje
BlackWhizz
brinkdinges
Daantjuhh14
Dark-NighT
Fei Long
Forseti
Freddy
FuwaFuwa
Highspeed
JouLiang
Korbin
Maxiumraver
Mdemic
mixed up
MNM
MrGiorgio
nino-33
Oli4v
pLaSmA
Sanders
soap
stn
Thomas Verdonck
Viepert
Wouter
Xelation
Killerbee
Xtrafresh
soppy
Kenneh
Geno
Bram G
Jan R
Lander R
Michael H
Lemonade
Plasma +1
Plasma +2
Plasma +3
Glosy_nl
Odin
Demolisher
Yourdoom
Fedmas
Ladycoco
Vincent
Traxtorm
Gabi
K.3nny
Iris
supersmash

Dat zijn al 53 personen.

Let op belangrijk:

Iedereen die nog niet gemeld heeft dat hij graag ook mee wil, maar nu op het punt staat om zijn/haar ticket te betalen PM mij.
Dan informeer ik of er nog extra plekken zijn.

Als je dat namelijk niet doet, heb je kans dat je niet bij ons kan zitten. We zitten nu volgens de organisatie namelijk op 52 plaatsen op een totaal van 54 plaatsen wat ons is toegewezen!
Ik ben nog aan het tellen of dat aantal klopt.


Van deze personen ga ik er nu vanuit dat ze niet mee gaan. Maar een afzegging was misschien chiquer geweest.
M5rvii
Sammy



Dus meld in dit topic als je ook mee wilt en er nog niet bij staat. Of als je er wel bij staat, maar toch niet mee gaat.

Wanneer is het?
22-24 april 2011

Waar is het?
Beursgebouw in Eindhoven
Per Trein:
Je neemt de trap vanaf het perron van Station Eindhoven naar beneden en gaat dan rechtsaf. Bij de uitgang sla je linksaf. Je ziet het Beursgebouw dan links liggen. loop rechts om het gebouw heen, door de fiets- en voetgangerstunnel, via de winkelpromenade, ziet je aan je linkerkant de hoofdingang van het Beursgebouw en dus The Party.
Per Auto:

vanaf Antwerpen - Venlo:
Via de A67 op het knooppunt Leenderheide neemt je de richting: Centrum Tongelre. Na ongeveer 1 kilometer bereik je wederom een verkeersplein (Floraplein), die ga je half rond richting: Centrum. Na de borden Centrum gevolgd te hebben ga je bij de tweede verkeerslichten rechtsaf richting Beursgebouw. Je begeeft je nu op de 'Ring' (rondweg van Eindhoven). Op de rotonde ga je driekwart rond. Na het derde stoplicht zie je links het Beursgebouw liggen.

vanaf Weert:
Via de A2 op het verkeersplein knooppunt Leenderheide volgt je de richting: Centrum (half rond). Na ongeveer 1 kilometer bereik je wederom een verkeersplein (Floraplein), die ga je half rond richting: Centrum. Na de borden Centrum gevolgd te hebben ga je bij de tweede verkeerslichten rechtsaf richting Beursgebouw. Je begeeft je nu op de 'Ring' (randweg van Eindhoven). Op de rotonde ga je driekwart rond. Na het derde stoplicht zie je links het Beursgebouw liggen.

vanaf 's-Hertogenbosch:
Volg de richting Eindhoven Centrum, Woensel, Son en Breugel, Helmond totdat je bij een T-kruising komt met verkeerslichten. Ga hier rechtsaf (Kennedylaan) richting: Centrum, Woensel, Son en Breugel, Helmond. Je begeeft je nu op de Kennedylaan en blijft deze volgen (richting Centrum) tot aan de T-kruising met verkeerslichten. Voor je zie je het NS-station liggen en rechts naast je ligt het gebouw van de Rabobank. Op deze kruising slaat je rechts af richting: Beursgebouw.

vanaf Tilburg:
Volg richting: Eindhoven-Noord, Centrum, Helmond en je komt automatisch terecht op een T-kruising met verkeerslichten. Ga hier rechtsaf (Kennedylaan) richting: Centrum, Woensel, Son en Breugel, Helmond. Je begeeft je nu op de Kennedylaan en blijft deze volgen (richting Centrum) tot aan de T-kruising met verkeerslichten. Voor je zie je het NS-station liggen en rechts naast je ligt het gebouw van de Rabobank. Op deze kruising sla je rechts af richting: Beursgebouw.

vanaf Nijmegen - Veghel - Son en Breugel:
Na het passeren van de plaats Son blijft je de weg vervolgen. Na ongeveer 3 kilometer maakt deze weg een bocht naar rechts. Vervolgens zie je twee afslagen naar links: een voor het viaduct en een na het viaduct (viaduct over de Kennedylaan). Neem de afslag na het viaduct met de borden richting: Centrum, Tongelre. Je begeeft je nu op de Kennedylaan en blijft deze volgen (richting Centrum) tot aan de T-kruising met verkeerslichten. Voor je zie je het NS-station liggen en rechts naast je ligt het gebouw van de Rabobank. Op deze kruising sla je rechts af richting: Beursgebouw

Hoeveel kost het?
€47,50 is de normale ticketprijs als je een ticket voor de start van het evenement online koopt.
€55,00 per deelnemer die zijn ticket op het evenement zelf koopt (af te raden als je van ver komt, want je loopt het risico dat je geen plaats hebt omdat het evenement vol is).

Wil je alleen rondkijken op het evenement? Je kunt een dagkaart kopen bij de kassa voor € 10,00. Ook met de dagkaart kan je onbeperkt frisdranken, koffie en thee halen bij de catering. Als je een dagkaart koopt is het niet toegestaan om computerapparatuur mee naar binnen, of naar buiten te nemen. Wel mag je meedoen aan de console competities (mogelijk tegen bijbetaling).
 
Laatst bewerkt:
Feddo, zal kijken of het kan. vreees helaas nu al dat het niet gaat lukken aangezien ik niks in de koffer kwijt kan ghagha.

Heb er Veeeeel zin in :D
 
Misschien leuk idee, om bij het begin van tp9 als het net begint een groeps foto te nemen. en op het einde :p

zal vast een verschilletje in zitten :D
 
Ik kom ook! en als iemand geen pc heeft of geen zin heeft om er wielen en een trekhaak op te lassen dan heb ik tegen die tijd mijn andere build (pumpe düse) al wel klaar:D
 
moet mijn pc toch eerst voor af zijn dan overweeg ik het miss wel :) hoewel ik jaren om een aantal redenen gezworen heb nooit meer naar een lan te gaan...
Greetz B0B0
 
Misschien leuk idee, om bij het begin van tp9 als het net begint een groeps foto te nemen. en op het einde :p

zal vast een verschilletje in zitten :D

Aardig idee, maar .... sommige mensen die wat later komen omdat ze van ver komen en weer vroeg weg gaan omdat ze nog zo'n eind moeten terug reizen, zullen op geen van beide foto's staan.

Maar inderdaad, we mogen de groepsfoto niet vergeten.
Misschien leuk om dan de groepsfoto van TP8 met die van TP9 te vergelijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
Forseti Het grote "Highflow meeting op The Party 11" topic Lan Party 238
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 10" topic Lan Party 470
W Het grote highflow GALAXY S, GALAXY SII en GALAXY TAB topic Gadgets 41
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 8" Topic Lan Party 898
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
M Het grote Brommer/Scooter Topic Algemene Discussies 132
Forseti Het grote "plaatsindeling op The Party 11" topic Lan Party 47
vincent Het grote SIM Racing Topic, setups, games, alles! Gaming 55
Freddy Het grote Apple iPhone 5 Topic Gadgets 20
E het grote NAS vergelijkings topic Hardware & Software 47
Freddy Het grote Motor topic :) Algemene Discussies 765
J Het grote anti SPAM topic Algemene Discussies 41
M TP10: Het grote "Plekken spel" Lan Party 0
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op The Party 10" topic Lan Party 151
animal baars Het grote "Ik twijfel tussen twee producten" topic Electronica 20
iSP Het grote "ik zoek speciale/custom hardware" topic Problemen & Oplossingen 1
V Het grote Aqua-Computer Aquaero 5 en 6 Topic Waterkoeling 84
The_Saviour# Het Grote Wat-is-je-favoriete-kaas Topic! Algemene Discussies 18
vincent Het grote Justin Bieber topic Algemene Discussies 41
D "Het grote: Wat weegt jou PC topic" Algemene Discussies 29
Colossus Het grote DICE & LN2 Topic Overige Koeling 27
maomanna Het grote huisdierentopic Algemene Discussies 14
S Het Grote Kleine vragen topic Hardware & Software 8
Freddy Het grote recepten topic! Algemene Discussies 15
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan