Forseti
Lucht exploitant
Disclaimer:
Ik doe dit dit in mijn vrije tijd. Deze is naast mijn opleiding en baan vrij schaars dus wees lief voor me...please?raygod Daarnaast ben ik geen meester planner en party maker als ons ere lid MrGiorgio! :039:. Deze heeft wel zijn ondersteuning aangeboden wat ik zeer waardeer!:icon_super:
Dit bericht in onderheven aan verandering.
Laatste info vind je onderaan bij 'Wat is de status?'
Na 3 vorige edities waar mooie herinneringen geboren zijn is het het komende paasweekend weer tijd voor The Party!
The Party, wat is dat?
The-Party is een Lan Event dat jaarlijks wordt gehouden in het Beursgebouw Eindhoven. LAN staat voor Local Area Network, wat betekent dat alle deelnemers op hetzelfde netwerk zitten. Waar het op neer komt is dat het een een grote hal is met de mogelijkheid tot het aftappen van stroom en netwerk. Het mooiste is uiteraard dat je de mogelijkheid hebt om de gezichten achter de namen te zien.
Hoe gaat het er aan toe?
Hiervoor verwijs ik je naar de volgende topics:
Pics & Clips op TP10
Pics & Clips op TP9
Wie gaan er mee?
De volgende mensen zijn op dit moment op de lijst om (misschien) mee te gaan. Ik zal hen morgen (15 feb 2013) een PM sturen om te vragen of zij er zeker van zijn dat zij meegaan.
Confirmed: Groen is ontvangen betaling.
Arwin74 + 1
Collo
Demolisher
DrGio
Enthernal
Experience
Fei Long
Highspeed^
Forseti + 0,5
Freddy aka Akuma2000
Fuwa Fuwa
MdemiC
Mystiqu
PasLis
Zoon van Paslis
pLaSmA + 0,5
Professor Sockman
Reinoud Ramaker
Tmmbomb
stn
Wilco de Jong
Yourdoom
Mister_X
Totaal aantal plaatsen: 27
Totaal aantal HF'ers: 25
Wie zitten we dan?
Het grote "plaatsindeling op The Party 11" topic
FAQ's
WAT! ik moet mee! Waar en Wanneer?
The-Party zal plaatsvinden in het Beursgebouw Eindhoven. Het Beursgebouw Eindhoven bevindt zich midden in het stadscentrum van Eindhoven. Het vindt plaats op 29-30-31 maart 2013. Geopend van 29 maart 17.00 uur tot 31 maart 14.00 uur. Dagbezoekers zijn welkom van 10.00 uur tot 22.00 uur.
Locatie en routes
Quanta costa?
Op dit moment gaan we nog gewoon uit van de kosten zoals deze bekend zijn gemaakt op de pagina van The-Party.
Bij genoeg animo kunnen we wellicht onderhandelen over kortingen. (onder voorbehoud)
Normale prijs – € 52,50
Prijs aan de deur (als er nog tickets beschikbaar zijn) – € 57,50
Bezoekerspas (geldig van 10.00 uur tot 22.00 uur) - € 10,00
De volgende dingen zitten inbegrepen in de prijs:
- Toegang tot het the party netwerk en het internet
- Stroom aansluiting
- Onbeperkt Frisdranken en Koffie/thee
- Exclusive Highflow permission to have fun!
Wat moet ik meenemen?
Hiervoor verwijs ik je de packlist van the-party zelf:
The-Party Packlist
Een pack-list van Wouter:
Wat moet ik meenemen naar een LAN?
Of naar de misschien nog wel betere lijst van Demolisher:
Waar kan ik slapen?
Op the-party zelf zijn er ruimtes gemaakt waar je een oogje dicht kan doen. Verwacht hier niet veel van overigens. Het is een balkon boven de zaal waar je je luchtbed op de grond kan leggen.
Zelf overnacht ik, en een aantal HF'ers met mij, ' altijd ' in het holiday inn dat ongeveer 5 minuten lopen is van het beursgebouw Eindhoven.
The Party heeft er dit jaar ook zelf een pagina aan besteed: Hotels en Hostels
Wat is de status?
24-03-2013
Seatcodes verzonden per PM
21-03-2013
Opgeven voor het diner kan tot zondag de 24e
13-03-2013
Het plaatsindeling topic is geopend: Het grote "plaatsindeling op The Party 11" topic
13-03-2013
Tickets zijn besteld. We gaan dit jaar met zijn 25'en.
02-03-2013
PM's Verzonden met betaalgegevens.
Let op: als iemand hier geen account heeft kan ik geen pm sturen.
15-02-2013
PM's verzonden
Deadline opgeven staat op 28 februari. Dit geeft ons nog wat bewegingsruimte. (let op dit is dus niet betaling)
Massive (meat) vreet fest
Door het opvallende oog van dhr. Demolisher is men bekend geworden met een restaurant dat onbeperkt spare ribs serveert tegen het schappelijke tarief van ~E18,-. Dit is vorig jaar zeer goed bevallen en het lijkt mij dan ook leuk om dit restaurant ( waarvan ik de naam even op moet zoeken ) een vol te stoppen met HF'ers.
Mijn plan is om hier op zaterdag avond om half 8 te reserveren. Om 7 uur verzamelen bij de ingang van het beursgebouw. Dan hebben we voldoende tijd om op achterblijvers te wachten en rustig naar het restaurant te lopen. Hiervoor zet ik een aparte lijst op.
Aanwezig bij diner:
Arwin74
Collo
Coolfris
Das Experiment
Demolisher
Enthernal
Forseti
MdemiC
Mystiqu
pLaSmA
Reinoud Ramaker
Thierry
Tmmbomb
Wilco de Jong
Yourdoom
Tot zo ver deze nieuws flash. Ik kijk uit naar het weekend!
Ik doe dit dit in mijn vrije tijd. Deze is naast mijn opleiding en baan vrij schaars dus wees lief voor me...please?raygod Daarnaast ben ik geen meester planner en party maker als ons ere lid MrGiorgio! :039:. Deze heeft wel zijn ondersteuning aangeboden wat ik zeer waardeer!:icon_super:
Dit bericht in onderheven aan verandering.
Laatste info vind je onderaan bij 'Wat is de status?'
Na 3 vorige edities waar mooie herinneringen geboren zijn is het het komende paasweekend weer tijd voor The Party!
The Party, wat is dat?
The-Party is een Lan Event dat jaarlijks wordt gehouden in het Beursgebouw Eindhoven. LAN staat voor Local Area Network, wat betekent dat alle deelnemers op hetzelfde netwerk zitten. Waar het op neer komt is dat het een een grote hal is met de mogelijkheid tot het aftappen van stroom en netwerk. Het mooiste is uiteraard dat je de mogelijkheid hebt om de gezichten achter de namen te zien.
Hoe gaat het er aan toe?
Hiervoor verwijs ik je naar de volgende topics:
Pics & Clips op TP10
Pics & Clips op TP9
Wie gaan er mee?
De volgende mensen zijn op dit moment op de lijst om (misschien) mee te gaan. Ik zal hen morgen (15 feb 2013) een PM sturen om te vragen of zij er zeker van zijn dat zij meegaan.
Confirmed: Groen is ontvangen betaling.
Arwin74 + 1
Collo
Demolisher
DrGio
Enthernal
Experience
Fei Long
Highspeed^
Forseti + 0,5
Freddy aka Akuma2000
Fuwa Fuwa
MdemiC
Mystiqu
PasLis
Zoon van Paslis
pLaSmA + 0,5
Professor Sockman
Reinoud Ramaker
Tmmbomb
stn
Wilco de Jong
Yourdoom
Mister_X
Totaal aantal plaatsen: 27
Totaal aantal HF'ers: 25
Wie zitten we dan?
Het grote "plaatsindeling op The Party 11" topic
FAQ's
WAT! ik moet mee! Waar en Wanneer?
The-Party zal plaatsvinden in het Beursgebouw Eindhoven. Het Beursgebouw Eindhoven bevindt zich midden in het stadscentrum van Eindhoven. Het vindt plaats op 29-30-31 maart 2013. Geopend van 29 maart 17.00 uur tot 31 maart 14.00 uur. Dagbezoekers zijn welkom van 10.00 uur tot 22.00 uur.
Locatie en routes
Quanta costa?
Op dit moment gaan we nog gewoon uit van de kosten zoals deze bekend zijn gemaakt op de pagina van The-Party.
Bij genoeg animo kunnen we wellicht onderhandelen over kortingen. (onder voorbehoud)
Normale prijs – € 52,50
Prijs aan de deur (als er nog tickets beschikbaar zijn) – € 57,50
Bezoekerspas (geldig van 10.00 uur tot 22.00 uur) - € 10,00
De volgende dingen zitten inbegrepen in de prijs:
- Toegang tot het the party netwerk en het internet
- Stroom aansluiting
- Onbeperkt Frisdranken en Koffie/thee
- Exclusive Highflow permission to have fun!
Wat moet ik meenemen?
Hiervoor verwijs ik je de packlist van the-party zelf:
The-Party Packlist
Een pack-list van Wouter:
Wat moet ik meenemen naar een LAN?
Of naar de misschien nog wel betere lijst van Demolisher:
Deodorant mensen, DEODORANT!!! Wees lief voor anderen. Neem het niet mee voor de sier, gebruik het ook. Weet je hoe erg het gaat meuren in een zaal met 1000 mensen die zich gemiddeldgenomen 3 dagen niet douchen?
Waar kan ik slapen?
Op the-party zelf zijn er ruimtes gemaakt waar je een oogje dicht kan doen. Verwacht hier niet veel van overigens. Het is een balkon boven de zaal waar je je luchtbed op de grond kan leggen.
Zelf overnacht ik, en een aantal HF'ers met mij, ' altijd ' in het holiday inn dat ongeveer 5 minuten lopen is van het beursgebouw Eindhoven.
The Party heeft er dit jaar ook zelf een pagina aan besteed: Hotels en Hostels
Wat is de status?
24-03-2013
Seatcodes verzonden per PM
21-03-2013
Opgeven voor het diner kan tot zondag de 24e
13-03-2013
Het plaatsindeling topic is geopend: Het grote "plaatsindeling op The Party 11" topic
13-03-2013
Tickets zijn besteld. We gaan dit jaar met zijn 25'en.
02-03-2013
PM's Verzonden met betaalgegevens.
Let op: als iemand hier geen account heeft kan ik geen pm sturen.
15-02-2013
PM's verzonden
Deadline opgeven staat op 28 februari. Dit geeft ons nog wat bewegingsruimte. (let op dit is dus niet betaling)
Massive (meat) vreet fest
Door het opvallende oog van dhr. Demolisher is men bekend geworden met een restaurant dat onbeperkt spare ribs serveert tegen het schappelijke tarief van ~E18,-. Dit is vorig jaar zeer goed bevallen en het lijkt mij dan ook leuk om dit restaurant ( waarvan ik de naam even op moet zoeken ) een vol te stoppen met HF'ers.
Mijn plan is om hier op zaterdag avond om half 8 te reserveren. Om 7 uur verzamelen bij de ingang van het beursgebouw. Dan hebben we voldoende tijd om op achterblijvers te wachten en rustig naar het restaurant te lopen. Hiervoor zet ik een aparte lijst op.
Aanwezig bij diner:
Arwin74
Collo
Coolfris
Das Experiment
Demolisher
Enthernal
Forseti
MdemiC
Mystiqu
pLaSmA
Reinoud Ramaker
Thierry
Tmmbomb
Wilco de Jong
Yourdoom
Tot zo ver deze nieuws flash. Ik kijk uit naar het weekend!
Laatst bewerkt: