• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het grote highflow GALAXY S, GALAXY SII en GALAXY TAB topic

wybo

HOSTMASTER
Naar aanleiding van het iphone/ipod topic hier op highflow nu ook:

Het grote highflow GALAXY S, GALAXY SII en GALAXY TAB topic

post hier al je vragen, bevindingen of opmerkingen over de galaxy reeks.

als iemand een mooie startpost wil maken, succes en laat het maar weten;)

The_Saviour#

Deus Ex Machina
Ik heb hier een Galaxy SII en die bevalt me supergoed, hij is snel, mooi, licht, dun, heeft een goed, helder en groot scherm. Ik denk samen met de HTC Sensation de beste keus atm qua smartphones...

Iemand nog tips voor goede/leuke apps.....niet de standaard dingen zoals whatsapp :p?

wybo

HOSTMASTER
laat ik dan mijn eigen ding ook ff vertellen,

ik heb een galaxy s, en het is mijn 2 de smartphone tot nu toe maar het is echt de beste keus ooit geweest, android werkt alleen niet altijd als dat het moet, maar daar kan je wat aan doen

apps: teamviewer, hwi, tweakers.net, sbmx, qr droid, winamp, photobucket, dropbox, tvgids, en voor de grap talking tom

Vissa

Vissa!
S2 sinds 2 weken, bevalt mij uitermate goed. Had al veel eerder een smartphone moeten kopen. Nooit geen 2 jarig abbo meer!

Echt super licht/snel, gister de iPhone 4 van een vriendin vast gehouden, die verbleekt gewoon bij de S2. Abnormaal hoe mooi scherp en fel het S2 scherm is!

Harjo

OC noob
Galaxy s hier zo

Tab komt eind deze maand mijn kant op :D

Heerlijke telefoon super beeldscherm

Johnny

Moderator
Forumleiding
Net zoals jij niet wilt dat ik of iemand anders gaat flamen over apple in het apple topic, doe dat dan ook niet hier over android? ;)

vincent

Active member
Ik heb hier een Galaxy SII en die bevalt me supergoed, hij is snel, mooi, licht, dun, heeft een goed, helder en groot scherm. Ik denk samen met de HTC Sensation de beste keus atm qua smartphones...

Iemand nog tips voor goede/leuke apps.....niet de standaard dingen zoals whatsapp :p?
En de sony ericson ARC dan, hoort ie er ook bij

Harjo

OC noob

Htc sensation heeft last van en deahtgrip (hebben ze van de iphone gekopieert) zelf merk ik in de winkel dat de galaxy s II het meest verkocht word

Maar toch nog steeds blij met mijn galaxy s hoor over 3maanden mag ik en phone uitzoeken ik ga dan voor de iphone kan wel zeggen dat het niks is maar moet het eerst testen (hopen dat ik een krijg die wel normal werkt laaste tijd krijg ik er veel retour met kapotte speakers hmmmz)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

wybo

HOSTMASTER
Virus scanner nog nooit gebruikt

Ben ik ook niet vanplan

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
idd heb ook nog nooit een viruscanner gebruik, ook niet van plan, is ook niet nodig

daarnaast kun je bij android gewoon je muziek, foto's, films, wat dan ook gewoon slepen in je gebruiksvriendelijke windows omgeving, ipv kies of itunes.

android apps zijn 9 van de 10 keer een half jaar eerder uit dan iphone apps

nouja dan kunnen wij wel 2 weken wachten op een firmwareupgrade, terwijl bij android de oude gewoon nog werk, dat is bij apple wel anders, daar moet je hem hebben anders kun je je iphone beter in de kliko gooien

Laatst bewerkt door een moderator:

k.3nny

Oldscool.
Blijven jullie wel allemaal lief,

Wybo, zo flamen(*post 32) tegen een mede forum gebruiker is niet echt netjes ;)

FireStorm

New member
weetje we klinken nu allemaal als een stel grote kleuters we gaan zowat ruzie maken over een stel telefoons!
kom op hou dan al het gezeik etc bij je eigen en houdt het gezellig hier

en nu ff terug ontopic

weet iemand nog een paar leuke apps voor android?

Johnny

Moderator
Forumleiding
Alle "haatzaaiende" berichten verwijderd, probeer ontopic te blijven.
Opnieuw jammer van het trieste onnodige gedislike.

Bovenaan