Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo, eerste les zit er op.
Het rijden en schakelen ging vanzelf, geen moeite mee.
Toen moest ik U-tjes in 6 meter gaan draaien en dat was een ander verhaal.
Beste was over de pilon heen, ook 1X stil/om gevallen in de bocht.
Maar voor de eerste keer op een gemotoriseerde 2 wieler vond ik het niet slecht gaan.
Lessen en examens zijn gelijk ingepland, 26/09/12 theorie examen, 23/10/12 AVB.
Daarna kijken ze verder.
Maar nu al een topdag gehad, motor rijden is echt leuk.
Niet dezelfde dichtheid als de rest.
Verder zie je bij de motorrijder met t rode shirt geen enkele ophef over het feit dat t beest oversteekt.
Geloof me... als je dat van dichtbij ziet, kijk je op zn minst ff op of om
Gisterenmiddag weer gelest op de weg in de namiddag.
Wat was dat lekker zeg!!! Super mooi weer, niet te warm en niet te koud, rits van jacket boven beetje open, lekker windje heerlijk
Gisterenmiddag weer gelest op de weg in de namiddag.
Wat was dat lekker zeg!!! Super mooi weer, niet te warm en niet te koud, rits van jacket boven beetje open, lekker windje heerlijk
Kijk er ook weer naar uit, is op het moment alleen theorie, vandaag ook weer cursus gehad en thuis geoefend, totaal 4 uur.
Maar met proefexamen 3 fout dus werpt wel z'n vruchten af.
Zit er nu sterk aan te denken om zelf een Cafe Racer project te starten...
Een oude (1978, net als ik) Honda CB is nog wel te koop voor n mooie prijs.
Maar ik heb de ruimte niet om hm te stallen/verbouwen...
Heeft iemand in de regio Den Bosch nog een stuk garage over?
(die van mn ouders heb ik ook al in gebruik met mn Honda Shadow )
Ik heb mijn motorrijbewijs nu ongeveer een jaar. Toen ik mijn motor had gekocht heb ik dit filmpje gemaakt :
Het is jammer dat precies mijn gloednieuwe GoPro hero HD2 kapot is gegaan voor de vakantie . Hij ligt nu na 2 maanden nog steeds in Amerika.
Nog ongeveer 1 jaartje en dan ben ik van mijn lichte rijbewijs af en dan ga ik deze kopen na mijn stage