Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
het enige probleem wat ik kan verzinnen is dat de radiator niet IN de kast past en dat je hem erbuiten zal moeten monteren
dit omdat:
of de fans+radiator word zo dik dat het je moederbord gaat raken
of de fan gaten aan de bovenkant staan te ver uit elkaar (maar dat kan ik op foto's niet goed zien)
pas trouwens wel op!!
als je eenmaal aan waterkoeling begint weer bereid verslaafd te worden en en veel meer geld in te steken als je ooit van plan was
als je je videokaart erbij wilt koelen heb je wel meer dan een 360 radiator nodig... (is namelijk een dikke videokaart)
dan zou ik zeggen zeker een goeie 360 radiator met nog een goeie 120 of 240 radiator erbij
hoe je de filport gebruikt weet ik niet, want die kast heb ik zelf niet
als ik jou zo hoor dat je nog niet teveel geld hebt zou ik het voorlopig zeker alleen bij je cpu koelen houden (of je moet gaan stoppen met roken )
als ik je wel een tip mag geven als je de haf gaat nemen neem dan de EK-KIT H3O - Supreme HF 360
dan heb je namelijk vast een 360 radiator voor als je later wat wilt upgraden, en heb je koelvermogen genoeg om de fans een stuk stiller te zetten (met een fancontroler)