Hallo allemaal,
Nieuw hier, ben al een tijdje wat info aan het vergaren over waterkoeling en wat de mogelijkheden zijn etc...
Zo kwam ik op een dual loop idee, ik wil 2 Thermochill PA120.3's in een Lian Li P80 proppen.
1e loop voor de CPU/NB/SB
2e loop voor 2 HD 5870 in Crossfire
Dus heb ik een lijstje samengesteld wat een paar dingen mist:
Swiftech Apogee XT
2x DD-5870 Water Block
2X Laing DDC-1Plus MCP355 12V
2x EK-DDC X-TOP Rev.2 Plexi
2x EK-Multioption Reservoir 150 rev.2
2x Thermochill PA120.3 Triple - 360 (15mm)
2x Koolance Ball Valve / Kraan VLV-BL1X2
heb ook wat kleine vraagje;
1. vraag is of jullie me zouden kunnen helpen met deze setup doormiddel van tips, toevoegingen etc...
2. Welke slangen heb ik bij deze setup nodig?
3. Ik heb een MSI x58 Platinum Mobo, is daar een speciale NB/SB block voor of moet ik zo een universele gebruiken? (heb op google gezocht maar daar kwam niet veel uit)
3. Rotary Fill-port? is het nodig?
4. hoeveel clips, barbs, klemmen etc.. heb ik nodig?
System specs:
Intel I7 920 4.0GHz HT ON
OCZ DDR3 1333
MSI X58 Platinum Mobo
2x HD5870
Kast: Lian-LI P80 (dus plek zat)
etc..
Waarom ik voor wc wil gaan zijn de lagere temps en wat minder lawaai. (droompje komt ook een beetje uit )
Alvast bedankt!
PS: kunnen de spullen afgehaald worden in plaats van verzending, praktisch buren met highflow -_-
PS2; wat ik gelezen heb is het beste om alles van koper te hebben, ben niet zeker wat er allemaal van koper is -_-
Nieuw hier, ben al een tijdje wat info aan het vergaren over waterkoeling en wat de mogelijkheden zijn etc...
Zo kwam ik op een dual loop idee, ik wil 2 Thermochill PA120.3's in een Lian Li P80 proppen.
1e loop voor de CPU/NB/SB
2e loop voor 2 HD 5870 in Crossfire
Dus heb ik een lijstje samengesteld wat een paar dingen mist:
Swiftech Apogee XT
2x DD-5870 Water Block
2X Laing DDC-1Plus MCP355 12V
2x EK-DDC X-TOP Rev.2 Plexi
2x EK-Multioption Reservoir 150 rev.2
2x Thermochill PA120.3 Triple - 360 (15mm)
2x Koolance Ball Valve / Kraan VLV-BL1X2
heb ook wat kleine vraagje;
1. vraag is of jullie me zouden kunnen helpen met deze setup doormiddel van tips, toevoegingen etc...
2. Welke slangen heb ik bij deze setup nodig?
3. Ik heb een MSI x58 Platinum Mobo, is daar een speciale NB/SB block voor of moet ik zo een universele gebruiken? (heb op google gezocht maar daar kwam niet veel uit)
3. Rotary Fill-port? is het nodig?
4. hoeveel clips, barbs, klemmen etc.. heb ik nodig?
System specs:
Intel I7 920 4.0GHz HT ON
OCZ DDR3 1333
MSI X58 Platinum Mobo
2x HD5870
Kast: Lian-LI P80 (dus plek zat)
etc..
Waarom ik voor wc wil gaan zijn de lagere temps en wat minder lawaai. (droompje komt ook een beetje uit )
Alvast bedankt!
PS: kunnen de spullen afgehaald worden in plaats van verzending, praktisch buren met highflow -_-
PS2; wat ik gelezen heb is het beste om alles van koper te hebben, ben niet zeker wat er allemaal van koper is -_-
Laatst bewerkt: