Freddy bedankt voor je antwoord
Bij sommige forums zouden ze zeggen dat je beter je huiswerk moest doen als je zo'n vraag zou stellen. Gelukkig jij dus niet. Maar geloof me ik heb er al heeeel veel tijd in gestoken.
Maar het is nu helemaal duidelijk. Wat jij zegt dat de gaatjes bij mij wel 15mm zullen zijn dat is inderdaad zo.
Of ik zou het het rad dus rechtstreeks aan de kast moeten monteren doormiddel van gaatjes te boren.
Of ... Bestaan er geen verloop dingen
icon_question
voor? Een plaat die je vastmaakt aan je Rad en waarop je de
fans weer kan monteren, tegen elkaar aan. (Op op 15mm afstand dus.) :eusa_think:
Ik m´n kast boren is iets waar ik niet op te wachten zit. Ik wil niet zeggen dat ik twee linkerhanden heb, maar twee rechter ook niet.
Ik ga eens kijken of zo´n verloop stuk bestaat en zo niet eens denken of ik zelf zoiets kan maken van een plaatje MDF of zo. Als ik dan een foutje maak dan moet ik gewoon een nieuw plaatje maken, maar als ik mis boor in m´n kast dan .... :icon_hang:
----------------------------
Final thought.
Er een paar uurtjes over nagedacht en heb besloten de plaat zelf te gaan maken van 12 of 18mm MDF.
Heb al een paar ideetjes in mijn hoofd om een paar kleine te verwachtte probleempjes te overkomen dus dat moet wel goed komen
Freddy en wie nog meer mijn vragen heeft beantwoord, bedankt.
Ik plaats mijn order (definitief) voor de Thermochill 120.3 ASAP bij je Freddy.