ermagawd dit is zo mooi!
volcom Member 15 oktober 2014 #42 ziet er al zeer goed uit! veel succes ermee :002: ga deze zeker blijven volgen!
alain-s Junior Member 16 oktober 2014 #43 MrGiorgio zei: Het ziet er uit als een high end case :112: Klik om te vergroten... Dank je MrGiorgio Chilliewillie zei: ermagawd dit is zo mooi! Klik om te vergroten... Thx Chilliewillie volcom zei: ziet er al zeer goed uit! veel succes ermee :002: ga deze zeker blijven volgen! Klik om te vergroten... Dank je volcom Hier komt dan de laatste update van het project normaal gezien. Heleboel foto's van het eind resultaat.
MrGiorgio zei: Het ziet er uit als een high end case :112: Klik om te vergroten... Dank je MrGiorgio Chilliewillie zei: ermagawd dit is zo mooi! Klik om te vergroten... Thx Chilliewillie volcom zei: ziet er al zeer goed uit! veel succes ermee :002: ga deze zeker blijven volgen! Klik om te vergroten... Dank je volcom Hier komt dan de laatste update van het project normaal gezien. Heleboel foto's van het eind resultaat.
alain-s Junior Member 17 oktober 2014 #50 Mortum zei: mag ik een doekje? ik begin spontaan te kwijlen zo mooi! Klik om te vergroten... Lol Mortum, ik denk dat je nog wel ergens iets kan vinden. JaPeMo zei: OH LA LA!!!! Great work and look very nice!!!!! Klik om te vergroten... Thank you JaPeMo ^^ mixedup zei: als een freaking baws damn Klik om te vergroten... Dank je mixedup Hightower zei: Ziet er super uit zeg, mooi hoor. Klik om te vergroten... Thx Hightower Basje zei: Ziet er heel mooi uit. Prachtige Build Klik om te vergroten... Thanks Basje ^^ Chilliewillie zei: wauw :O Klik om te vergroten...
Mortum zei: mag ik een doekje? ik begin spontaan te kwijlen zo mooi! Klik om te vergroten... Lol Mortum, ik denk dat je nog wel ergens iets kan vinden. JaPeMo zei: OH LA LA!!!! Great work and look very nice!!!!! Klik om te vergroten... Thank you JaPeMo ^^ mixedup zei: als een freaking baws damn Klik om te vergroten... Dank je mixedup Hightower zei: Ziet er super uit zeg, mooi hoor. Klik om te vergroten... Thx Hightower Basje zei: Ziet er heel mooi uit. Prachtige Build Klik om te vergroten... Thanks Basje ^^ Chilliewillie zei: wauw :O Klik om te vergroten...
JeanPaul Bros Family 18 oktober 2014 #53 Tja wat kan ik zeggen anders dan ? Zoals ik het gewend van je ben ! Klasse man !ook mooi dat je eens acrylic tubes combineert met slang ( ik kan geen acrylic meer zien )
Tja wat kan ik zeggen anders dan ? Zoals ik het gewend van je ben ! Klasse man !ook mooi dat je eens acrylic tubes combineert met slang ( ik kan geen acrylic meer zien )
alain-s Junior Member 22 oktober 2014 #54 volcom zei: gewoon subliem! zo mooi! Dat hout erin ziet er zo geweldig uit! Klik om te vergroten... Dank je Volcom Chilliewillie zei: btw heb je nu tijd voor je xps? Klik om te vergroten... Jep nog even wat game en genieten van niets te doen en dan begin ik terug aan de XPS. ^^ JeanPaul zei: Tja wat kan ik zeggen anders dan ? Zoals ik het gewend van je ben ! Klasse man !ook mooi dat je eens acrylic tubes combineert met slang ( ik kan geen acrylic meer zien ) Klik om te vergroten... Dank je JP Ik had het zelfde gevoel met de acrylic tubes je ziet ze echt overal terwijl slangen best nog mooi kunnen zijn.
volcom zei: gewoon subliem! zo mooi! Dat hout erin ziet er zo geweldig uit! Klik om te vergroten... Dank je Volcom Chilliewillie zei: btw heb je nu tijd voor je xps? Klik om te vergroten... Jep nog even wat game en genieten van niets te doen en dan begin ik terug aan de XPS. ^^ JeanPaul zei: Tja wat kan ik zeggen anders dan ? Zoals ik het gewend van je ben ! Klasse man !ook mooi dat je eens acrylic tubes combineert met slang ( ik kan geen acrylic meer zien ) Klik om te vergroten... Dank je JP Ik had het zelfde gevoel met de acrylic tubes je ziet ze echt overal terwijl slangen best nog mooi kunnen zijn.
dave-firsttimer:) Member 1 november 2014 #56 Pffff....ik vind die achterkant zelfs prachtig met dat strakke kabelmanagement. Echt een super strakke en cleane kast geworden zeg!!!!
Pffff....ik vind die achterkant zelfs prachtig met dat strakke kabelmanagement. Echt een super strakke en cleane kast geworden zeg!!!!