Update Oktober 2010
Heb ondetussen niet stilgezeten, ook al zijn er geen drastische veranderingen meer geweest, zijn toch een aantal dingen verandert die het totaalplaatje goeddoen.
Laten we maar meteen alle onzin skippen en door gaan naar de foto's.
Wederom niet de beste kwaliteit, want de camera is crap. Ik ga nog een keer een pro shoot maken als de graka WC aan is gekomen *oops spoilert*
Met een hele mooie rol sleeVIN van 50 meter kan je behoorlijk veel sleeven
Dit was ook mijn laatste poging voor kabelmanagement, beter dan dit krijg ik het echt niet weggestopt
Totaal aan kabels wat je hier ziet lopen bevat 10x3pin, 4x6pin, USB front poort, power reset buttons, en nagenoeg alles daarvan gesleeved.
Ook een leuke nieuwe aanwinst
De oplettende kijker ziet ook dat de tweede graka z'n 6pins nog niet gesleeved zijn, yet to do.
En wat zit daar links nog van?
Jawel, nog een derde graka voor het overschot aan bureaubladen aan te sturen.
En zo hoort dat dus uit te zien :096:
De 24 pins, deze keer vanaf de voeding gesleeved, en niet met een sleeved verlengkabel
Wat staat nog op de planning?
Een leuke uitbreiding voor de
twee graka's in de loop mee te nemen, waarbij ik nog twijfel tussen 2x MCP 355 of 3x deze krachtpatser in serie te zetten.
Daarbij nog 4 Gb aan geheugen te nemen met uiteraard weer AC heatsinks
En de CCFL buizen vervangen door
LED strips, omdat ik die doosjes op de bodem van m'n case helemaal zat ben, en het licht zo niet eens mooi verdeelt wordt
Ten slotte moet ik nog steeds het tweede beeldscherm op te halen voor Eyefinity te gaan draaien.
Tot de volgende update dan maar weer