• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow

Freddy

Administrator
Forumleiding
Barrow is sinds 2010 al actief in de PC waterkoeling wereld.
We hebben de afgelopen jaren vele aanvragen gekregen om Barrow op te nemen in de shop, maar bewust nog niet gedaan (hun producten leken teveel op die van Bitspower, zie ook dit topic).

Maar de laatste +/-3 jaar heeft Barrow zich wel weten te onderscheiden van andere merken en ze maken nu mooie innovatieve producten voor een voordelige prijs.
En (bekende) casemodders hebben Barrow producten in hun systemen verwerkt naar tevredenheid.

Daarom reden genoeg om nu Barrow ook via HighFlow te laten verkopen :)
Europese klanten kunnen straks de gehele assortiment bij HighFlow vinden.
Zo hoeft men ook niet meer weken te wachten en/of onverwachte douanekosten te hebben als je het via Aliexpress koopt :sarc:
Het zal gewoon bij ons uit voorraad leverbaar zijn, dus in de meeste gevallen de volgende dag in huis.

We zijn al begonnen met het opnemen van de producten in het assortiment:

https://www.highflow.nl/barrow.html

Voorraad zal vanaf volgende week binnen komen druppelen :)

Syntraxx

New member
Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 Cas

Hoi,

als eerst grappig te zien dat highflow nu ook wel bArrow producten verkoop wat ik een tijdje terug al had aangegeven dat dit best een goed product is (fittingen enzo ) :037:

Heeft iemand hier al ervaring mee? filmpjes wat ik online tegen komt is van Barrow site zelf
En is de verlichting inbegrepen? of moet je die ook nog weer apart aanschaffen?

zit te denken deze voor mn lian li aan te schaffen omdat dit best gaaf is helaas is het wel dat op een gegeven moment iedereen met de zelfde waterboard zit en dit dus niet meer uniek is het liefst had ik een soort split gezien aangezien ik op dit moment een dualloop draait split als in de helft van de board wit andere kant oranje ofzo

bvd

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ik raad je wel aan om dat z.s.m. te doen, we hebben er niet meer zoveel van op voorraad en ze zijn best populair.
Voorraad wordt uiteraard aangevuld als het is uitverkocht, maar de zendingen vanuit China kan best lang duren :)

Syntraxx

New member
Ik raad je wel aan om dat z.s.m. te doen, we hebben er niet meer zoveel van op voorraad en ze zijn best populair.
Voorraad wordt uiteraard aangevuld als het is uitverkocht, maar de zendingen vanuit China kan best lang duren :)
Ok bedankt voor de tip.

Alleen tja nog even wachten op vakantie geld he ;) en anders is het even niet anders dan wat langer te wachten.
maar ik geloof dat jullie er 2 in omloop hebben voor de Lian Li Dynamic PC-O11 Case

Bovenaan