• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Bij gebrek aan beter

Dat is goed nieuws, ik wou al voor de totale overkill gaan maar zo scheelt het natuurlijk wel een kleine 80 euro :D

Dit is het plan zo ongeveer:
2yo4947.png

Ga binnenkort kijken of ik die MCP350 kan modden naar een 355, anders moet ik sowieso 2 nieuwe aanschaffen.

Jawel, op de vorige pagina heb ik ook al vermeld dat er voor beide GPU's koeling komt, daar hoort weer een extra rad bij e.d.
Het totaal komt neer op een bedrag dat ik niet zomaar uit mijn mouw schud :) Vandaar dus.

Voor The Party 9 moet hij weer helemaal 100% zijn, maar hoop dat het dan al een poosje erin zit hoor.

Jawel, op de vorige pagina heb ik ook al vermeld dat er voor beide GPU's koeling komt, daar hoort weer een extra rad bij e.d.
Het totaal komt neer op een bedrag dat ik niet zomaar uit mijn mouw schud :) Vandaar dus.

Voor The Party 9 moet hij weer helemaal 100% zijn, maar hoop dat het dan al een poosje erin zit hoor.

vandaar!:)

Mijn nieuwe build zal ook niet elke week een mega update krijgen, gewoon simpel weg omdat ik daar het geld niet voor heb als 14 jarige..:(

Yes yes yes, tussen mupdateje :D

Zoals we wel gewend zijn van mij (of van PC modders in het algemeen?) zijn de plannen weer beetje omgegooid hier en daar,
de GPU WC koeling gaat uiteraard nog wel door, het worden alleen andere GPU's :D

Vandaag heb ik de eerste van de SLI (jawel: nVidia) set-up mogen ontvangen.
Dit tezamen met 8 gigabyte Corsair Dominator GT 2000 Mhz ddr3 repen :D (4x2 Gb voor de duidelijkheid :p)

Ook heb ik van Arwin een super mooie Magicool Copper 280 over mogen nemen, die kan ik dus al mooi van mijn 'do-want' lijstje afstrepen, helemaal super bedankt kerel :)

In totaal iets van 35 fototjes om te delen dus we beginnen dan maar :D

SL550895.JPG

Verdraaid, wat is dat dan voor een kaart?
Niet de mijne in ieder geval :p JeanPaul was zo aardig dat ik even met zijn 480 mocht spelen :D Lekker beestje overigens

SL550897.JPG

Deze zit er al een tijdje in nu, maar ik had er geloof ik nog niet echt een mooie foto van getrokken, dus bij deze:
Vincent zijn topsleeving!
Heb denk ik meer zitten vloeken bij het goed krijgen van de verloop van de kabel dan bij het sleeven zelf...

SL550899.JPG

En dan even 3 stappen overslaan (meten, dremelen, inbouwen) en gelijk het resultaat van een Magicool - Xigmatek - Radgrill sandwich in je middenpaneel.

Kuddos moeten overigens zwaar uitgaan naar Quadcore die deze mod in zijn eigen raven al een flinke poos terug heeft uitgevoerd.
Hij verdient alle credit voor dit idee!

SL550900.JPG

Maar toch vind ik de mijne ook mooi :D

SL550901.JPG

Que?

SL550902.JPG

Juustement!

SL550903.JPG

SL550906.JPG

Dat is dus het nieuwe uber geilende geheugen dat 2 Ghz knalt :)

SL550909.JPG

Bij het vullen vond ik dit gelijk al foto waardig, ik vind het echt een mooi licht dat nu in de case schijnt.
O.a. door toevoeging van een 30cm UV CCFL en natuurlijk de 2x140 Xigmateks.

Als je terug kijkt op deze pagina zie je ook dat de Zalman fans de radiator verlaten hebben (echtelijke ruzie, geen huwelijkse voorwaarden opgestelt, dan krijg je dat), en nu Cooler Maaster 2000 rpm sletjes het zaakje koel mogen houden.
Ik vind dat deze zwarte zijkant veel beter mengt met het totaal van de kast.

SL550910.JPG

Met de sidepanel alweer erop, mooie sterretjes van licht in de camera :D It's shiniiiiiiing

SL550911.JPG

SL550911.JPG

SL550912.JPG

SL550914.JPG

SL550915.JPG

Totaal plaatje met flitsertje (auw mn ogen!)

SL550916.JPG

De Corsair + Asus GTX 470 combo (had ik eigenlijk al gezegd dat het een GTX 470 was? *oops*)

SL550919.JPG

Jaaa, nou weten we het wel :018: Je hebt dus Corsair mem, fijn voor je!

SL550921.JPG

Is hij dan toch :)

SL550922.JPG

SL550924.JPG

Bodem management, nog redelijk opgeruimd in vergelijking met eerst :p

SL550926.JPG

Alwéér een nieuwe plaats voor het pompje. Met de custom houder die hierboven staat.
Het is voorlopig wel nog een enkele, de tweede komt erbij als de GPU blokken en tweede GPU er in komen.

SL550928.JPG

No flash fotografy please!

SL550929.JPG

Nog iets dat jullie nog niet gezien hadden maar wel al een tijdje erop plakt: carbon front panel.
Ik moet (in alle bescheidenheid natuurlijk) zeggen dat de flitser wel een beetje de looks verneukt (Toch JP?!?!)

SL550930.JPG

SL550931.JPG

Nog proberen goed op de foto te krijgen vanuit verschillende hoeken

SL550933.JPG

en als laatste een totaal plaatje van de vernieuwde PC hoek.
Mogen jullie gelijk mijn nieuwe anti-rugpijn-bureaustoel bewonderen :p
Ikea rotzooi maargoed, dat hoeft niemand te weten natuurlijk

Ciao WaterBeesten :)

Vandaag eens in het echt mijn neus er boven gehangen ziet er goed uit kerel !:)
Nu nog die 2e kaart bemachtingen en alles sleeven en alles 100% afwerken en je hebt een beest van je ene pc !

triestepanda :sarc:

Super strak zo Sanders !

Leuk zithoekje heb je zo, blijf jij ook wel eens zo staren naar je pc ? :)

Heb trouwens nog een tip voor je op msn ;)

( Ik word ook nog steeds geil van GT's hoor ;) )

Thanks voor de reacties mensen, doet me goed :D

Super strak zo Sanders !

Leuk zithoekje heb je zo, blijf jij ook wel eens zo staren naar je pc ? :)

Heb trouwens nog een tip voor je op msn ;)

( Ik word ook nog steeds geil van GT's hoor ;) )

Goede tip, gaan we zeker uitvoeren!!
(rest wordt nu benieuwd :096: )

Raven powerrrrrrr !!!!!!

Danoontje_Optocht.jpg

dikke updates hier :p

ps: mooi spul he die carbonwrap van 3M :p zit ook op mn dash vd mini ;)

Is echt heel net spul ja, ik ben wel wat andere folie gewend van de dagen als grafisch medewerker maar dit is echt zo handelbaar als een pas geschoren po.... Nvm
Het is gewoon super spul :)

Dikke update man en ziet er echt op uit!
De oude bank is eindelijk verwisseld voor nette bureaustoel zie ik :D

Haha ja, ik had mijn rug graag wat langer intact gehad dus het moest er maar eens van komen.
Wat een heerlijk ding dit :)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D [GEZOCHT] Hulp bij laatste loodjes, omgeving Zoetermeer Gezocht 0
Slader cyclone bij singularity reservoir Waterkoeling 2
B hulp gevraagd bij instalatie hardtubes 16mm Waterkoeling 5
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D reservoir pomp top vraagje bij me eerste build Waterkoeling 4
T Fittingen te dicht bij elkaar ???? Waterkoeling 1
P Airflow in TT T900 bij dubbel loop Overige Koeling 2
R Hulp bij overclocken Overclocking 9
B De juiste bochten en aftappunt die passen bij mijn fittingen en hardtubes Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
B Flow sensor, bij pomp uitval apps laten uitschakelen, kan dat? Waterkoeling 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
D Juiste fitting bij slang Waterkoeling 2
T Help bij reparatie waterkoeling (alvast dank) Waterkoeling 1
987Overlord Hulp bij laatste loodjes waterkoeling "the Beast" Advies Waterkoeling Setup 7
Freddy Gratis SC Acrylic Tube set bij bestellingen vanaf €150,- HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
F Welk kant boven/ bij dubbelzijdige pads & VGA RAM coolers Waterkoeling 3
ABRAWARE additieven bij X1 met distilled water Waterkoeling 3
B Hulp bij PETG buigen, omgeving Roermond Waterkoeling 5
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
P Hulp bij waterkoeling corsair obsidian 900D Waterkoeling 0
P Pomp maakt herrie bij opstarten pc Waterkoeling 12
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Bas9466 asus radeon r 290 groene lijn bij film AMD / ATI 3
D Is de extender nodig bij een EKWB D5 combo? Waterkoeling 6
Q Tips, toevoegingen over bij elkaar gezocht materiaal Advies Waterkoeling Setup 17
P Advies bij waterkoeling opbouw Advies Waterkoeling Setup 2
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
maomanna Extra verzekering bij huren auto?? Algemene Discussies 5
Freddy Feser One Green voor €3,- en €2,50 bij 5 flessen !!! HighFlow Computer Cooling Shop 0
ForresT [Gezocht] Hulp bij instellen mailserver en caldav Synology nas Gevonden 1
MisterIce Hulp gezocht bij setup fans Overige Koeling 6
Freddy Crimping Tool / Tang voor pinnen op kabels, nu op voorraad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D hulp bij kleur van de fluid Waterkoeling 8
D hulp bij eerste scratch build Cases en Modding 4
E Hulp gevraagd bij keuze koelvloeistof Waterkoeling 7
Hightower Tp 13 polo shirt bijvoegen bij een bestelling. HighFlow Webshop 6
S Bij opstarten vaak niet langs POST, soms wel, random uitvallen Problemen & Oplossingen 7
Freddy DustEND Dust Sticker Filter bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Leden taggen nu mogelijk met @nickname en bij quotes:) HighFlow Forum 13
T Swiftech H220X en H240X op voorraad bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
Z Hulp nodig bij R9 290X Waterkoeling!!! Advies Waterkoeling Setup 48
Freddy Fujipoly Thermal pads, professionele thermal pads nu beschikbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan