Yes yes yes, tussen mupdateje
Zoals we wel gewend zijn van mij (of van PC modders in het algemeen?) zijn de plannen weer beetje omgegooid hier en daar,
de GPU WC koeling gaat uiteraard nog wel door, het worden alleen andere GPU's
Vandaag heb ik de eerste van de SLI (jawel: nVidia) set-up mogen ontvangen.
Dit tezamen met 8 gigabyte
Corsair Dominator GT 2000 Mhz ddr3 repen
(4x2 Gb voor de duidelijkheid
)
Ook heb ik van Arwin een super mooie Magicool Copper 280 over mogen nemen, die kan ik dus al mooi van mijn 'do-want' lijstje afstrepen, helemaal super bedankt kerel
In totaal iets van 35 fototjes om te delen dus we beginnen dan maar
Verdraaid, wat is dat dan voor een kaart?
Niet de mijne in ieder geval
JeanPaul was zo aardig dat ik even met zijn 480 mocht spelen
Lekker beestje overigens
Deze zit er al een tijdje in nu, maar ik had er geloof ik nog niet echt een mooie foto van getrokken, dus bij deze:
Vincent zijn topsleeving!
Heb denk ik meer zitten vloeken bij het goed krijgen van de verloop van de kabel dan bij het sleeven zelf...
En dan even 3 stappen overslaan (meten, dremelen, inbouwen) en gelijk het resultaat van een Magicool - Xigmatek - Radgrill sandwich in je middenpaneel.
Kuddos moeten overigens zwaar uitgaan naar Quadcore die deze mod in zijn eigen raven al een flinke poos terug heeft uitgevoerd.
Hij verdient alle credit voor dit idee!
Maar toch vind ik de mijne ook mooi
Que?
Juustement!
Dat is dus het nieuwe uber geilende geheugen dat 2 Ghz knalt
Bij het vullen vond ik dit gelijk al foto waardig, ik vind het echt een mooi licht dat nu in de case schijnt.
O.a. door toevoeging van een 30cm UV CCFL en natuurlijk de 2x140 Xigmateks.
Als je terug kijkt op deze pagina zie je ook dat de
Zalman fans de
radiator verlaten hebben (echtelijke ruzie, geen huwelijkse voorwaarden opgestelt, dan krijg je dat), en nu Cooler Maaster 2000 rpm sletjes het zaakje koel mogen houden.
Ik vind dat deze zwarte zijkant veel beter mengt met het totaal van de kast.
Met de sidepanel alweer erop, mooie sterretjes van licht in de camera
It's shiniiiiiiing
Totaal plaatje met flitsertje (auw mn ogen!)
De
Corsair + Asus GTX 470 combo (had ik eigenlijk al gezegd dat het een GTX 470 was? *oops*)
Jaaa, nou weten we het wel :018: Je hebt dus
Corsair mem, fijn voor je!
Is hij dan toch
Bodem management, nog redelijk opgeruimd in vergelijking met eerst
Alwéér een nieuwe plaats voor het pompje. Met de custom houder die hierboven staat.
Het is voorlopig wel nog een enkele, de tweede komt erbij als de GPU blokken en tweede GPU er in komen.
No flash fotografy please!
Nog iets dat jullie nog niet gezien hadden maar wel al een tijdje erop plakt: carbon front panel.
Ik moet (in alle bescheidenheid natuurlijk) zeggen dat de flitser wel een beetje de looks verneukt (Toch JP?!?!)
Nog proberen goed op de foto te krijgen vanuit verschillende hoeken
en als laatste een totaal plaatje van de vernieuwde PC hoek.
Mogen jullie gelijk mijn nieuwe anti-rugpijn-bureaustoel bewonderen
Ikea rotzooi maargoed, dat hoeft niemand te weten natuurlijk
Ciao WaterBeesten