Mini update'je
Wat is dit dan?
Dat lijkt haast wel oranje! :|
Dat dus
Daarnaast ook nog een gevalletje in het klepje bovenop ingebouwd:
En wat staat daar dan op dat displaytje?
Voltages van de verschillende onderdelen
Daarnaast heb ik me nog lichtelijk met cable management bezig gehouden (dat wil zeggen: héél lichtjes
)
De drie fan kabels heb ik van buiten uit direct naar de backpanel geleid, dus die lopen niet meer eerst door de kast
De voedingskabel van de AC Ryan bracket heb ik omgedraaid, zodat deze nu in plaats van in het midden van de pc, meer langs het moederbord loopt.
Heb de hotswap module eruit gerukt, pokke ding als je het mij vraagt
En als laatste heb ik de tweede UV ccfl buis tegen de achterkant aangeplakt, in plaats van het middenstuk, deze is dus niet meer zichtbaar vanuit de window
Nadeel hiervan is dat de kabel van deze nu wel midden door de pc loopt, die moest zowiezo nog gesleeved worden, maar moet ook kijken of die te verlengen is zodat er wat meer speling komt bij het wegwerken hiervan
Tevens ben ik bezig geweest met de window voor mn uitsnede te maken,
maar mijn geniale plan voor hier de buiging in te krijgen ging niet volgens plan
Resultaat: twee brandblaren op de vingertjes :snik
Ik zal binnenkort eens met Flythe de mogelijkheden bespreken, aangezien hij aanbood het te doen, maar het nogal een lastige buiging word...
Still to do:
-de reset & power kabel sleeven
-AC Ryan voedingskabel in NON uv sleeve proppen :075:
-langere sATA kabels kopen voor de Blu Ray branders zodat deze ook langs het achterpaneel kunnen.
-CCFL kabels sleeven.
-slangroute aanpassen zodat de onderste
slang mooi recht kan lopen
Maar dat zijn zaken die bij de volgende bestelling (a.k.a. 24 Februari) gedaan moeten worden.
Tot die tijd: Peace out en keep on modding