Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
kort ze zoizo eerst eens in totdat ze de goede lengte zijn
vooral de linker maar de rechter ook wel want ze zijn zo te lang dat de fitingen niet eens naar mekaar kunnen wijzen
als ik een stukje anti knikveer gebruik van 19mm van mn oude setup is die meest linkse tube perfect... Maar die andere die dwars over mijn CPU gaat wil ik nog veranderen iemand voorstel?
edit : of kan ik via een BP fitting mijn Mosfet1&2 met elkaar verbinden op het kortste stuk?
maar wat ik zeg wardo al maak je de tube op de goede lengte dan heb je niet eens anti knikveer nodig
dit had ik ook met mijne scherpe bocht je moet effe de goede lengte vinden (elke keer heel klein stukje tube afknippen en proberen)
en verder kan je proberen of je op het korte stuk tussen de mofsets kan verbinden met 2X 90 graden
kan je een foto maken met wat meer overzicht waar de tubes vandaan komen en weer heen moeten gaan... en wil ook de cpu als eerste of maakt dat niet uit bij jou?
als je het zo wilt aansluiten zijn antie- knik veren een must....
Ik vind hoe de fittingen nu staan het al aardig goed zitten...ik zou de bovenste linker mosfet verbinden met de rechter van de bovenste en van de linker boverste weer naar rechts naar een volgende wat niet op de foto staat...res of denk ik...
Ik heb ook een setup gehad die ik zo had aangesloten, maar dan met 3/8 slang maar kreeg het alleen goed met knikveren.... 1/2 slang knikt denk ik nog makelijker op zulke korte stukjes...
Ik heb ook een setup gehad die ik zo had aangesloten, maar dan met 3/8 slang maar kreeg het alleen goed met knikveren.... 1/2 slang knikt denk ik nog makelijker op zulke korte stukjes...
zo ver was ik ook al maar bedankt voor de info.. ik zal ff bijde darmen eruit halen en knikveren er tussen plaatsen van mijn vorige setup. Die onderste zal nog altijd goed knikken vrees ik :094: