Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bedankt quadcore en kerensky, ik ga proberen 90degrees met extender en strubby fittings proberen. als het niet lukt ga ik ze terug zenden naar freddy hopelijk kan ik iets regelen zoiets als testen ofzo...
edit : mijn bestelling is geplaatst, vanaf het moment dat ik ze binnen heb shoot ik wil pics hier en op mijn buildlog
Vandaag heb ik nog snel geprobeerd met anti knik , ik vind het resultaat nog altijd niet perfect(zie bijlages)
Hoi Ward0 wat voor merk tube heb je? en kan je een hele weergave geven van je systeem , zoals met foto... van je helesysteem kunnen we zien waar alles een beetje ligt zodat het makkelijk is om misschien je pomp of rad te verplaatsen of res... whatever... dat maakt het wat duidelijker
haha alles verplaatsen jij bent grappig ben er maar een kleine maand aan bezig geweest daarvoor Bedankt voor je edit knopje reageren op buildlog mag ook altijd
haha alles verplaatsen jij bent grappig ben er maar een kleine maand aan bezig geweest daarvoor Bedankt voor je edit knopje reageren op buildlog mag ook altijd
wat als je bij die dingen 90-graden fittings gaat gebruiken? Flow zal wel iets minder zijn, maar op chipset en mosfet is het toch wel OK als het maar een beetje loopt