oke das mooi dat het een goede set is, ik denk dat het niet aan de ruimte mag gaan liggen,
setup compleet:
I7-4790K
Asus pro-gamer H97
2x r9 390 Sapphire
2x 8 gb geheugen
2xhdd/1xssd
in de kast
Corsair Obsidian 900D
ik zit alleen met moet ik dna nog wat bij bestellen voor de (bijvulplek) en de plek om te laten leeglopen. een aftap stukje.
Inderdaad een aftapkraan vergeten een hoop mensen vullen via de bovenkant tube
reservoir dus een knijp vul vles mes een gebogen rietje ook in de shop te bestellen.
Aan de ruimte ligt het zeker niet kijk even of er een opstart koppeling bij de set zit want er mag geen stroom op je moederbord staan. Dan 24 uur laten draaien om zeker te zijn dat alles goed zit aan gesloten. .
Het aftap kraantje op het laagste punt in de loop plaatsen ook een stopper g 1/4 hiervoor bestellen ook heb je een 2 zijde schroefdraad bijv deze
Alphacool HF double nipple G1/4OD to G1/4OD revolvable - Deep Black 17033 of van
ek een komt in de kraan andere kant even kijken waar een extra punt zit vaak in je
reservoir of in een top van de
pomp.
Je kan er ook een T stuk tussen in zetten dan heb je 2 extra
fittingen nodig kraan en stopper maak voor je zelf een tekening hoe jou loop eruit komt te zien en je dit netjes of uit het zicht kan plaatsen volgens mij zit er toch een tube
reservoir bij ik heb er ook 1 van
ek daar zitten 5x aansluiting op.
EK 250 v3
Dat even lezen wat voor
reservoir en hoeveel g 1/4 aansluit punten .
Dan aftapkraan stopper en een of 2 extra
fitting en misschien ook een
http://www.highflow.nl/aansluitinge...ol-hf-socket-2x-g1-4-id-deep-black-17048.html mag ook van
EK zijn dit is een voor beeld wat er mogelijk is hier kan je je kraan met extender en dan
fitting of 2x
fitting op zetten
Waar dan je
slang met de kraan verbind hoop dat het duidelijk is voor je en vergeet de extender niet anders kan je de kraan niet vast zetten deze zijn draaibaar als hij vast zit kan je de kraan netjes recht zetten. Of een 90 graden
fitting het is jou loop en jij beslist hoe jij hem maakt
Ik gebruik een T stuk waar een stukje
slang aan zit dan de aftap kraan met een stopper en als hij leeg moet haal ik het stukje
slang naar buiten trechtertje fles er onder en kraan open op het laatst blaas ik op mijn
reservoir om hem zo leeg mogelijk te krijgen er blijft altijd hier en daar vocht achter echter doe je dit 1 x per jaar of met veranderingen bijv je vga ook water koelen.