• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Advies gevraagd

jeppekroezen

New member
Ik zit er aan te denken om dit setje te kopen. Maar ik twijfel of het een goed beginners setje is.
EK-KIT P360

Ik heb nu een close circuit watercooler maar wil toch naar het wchte werk.
En ik wil op ten duur ook uitbreiden naar een grotere loop. Met de videokaarten erbij.

Zit op mn mobiel dus er kunnen wat typfouten in zitten

Alvast bedankt !!

Moederbord en proccesor
I7.4790k
H97 pro-gamer
 
De ek kit is een prima kit om mee te starten en dan uit te breiden naar je vga enz kan je alvast leren werken met een loop en ek is ok heb je wel na gedacht over wat je wilt uit breiden en past de 360 radiator in je case dikte lengte wat is je set up
bas
 
oke das mooi dat het een goede set is, ik denk dat het niet aan de ruimte mag gaan liggen,

setup compleet:

I7-4790K
Asus pro-gamer H97
2x r9 390 Sapphire
2x 8 gb geheugen
2xhdd/1xssd
in de kast Corsair Obsidian 900D

ik zit alleen met moet ik dna nog wat bij bestellen voor de (bijvulplek) en de plek om te laten leeglopen. een aftap stukje.

[h=3][/h]
 
oke das mooi dat het een goede set is, ik denk dat het niet aan de ruimte mag gaan liggen,

setup compleet:

I7-4790K
Asus pro-gamer H97
2x r9 390 Sapphire
2x 8 gb geheugen
2xhdd/1xssd
in de kast Corsair Obsidian 900D

ik zit alleen met moet ik dna nog wat bij bestellen voor de (bijvulplek) en de plek om te laten leeglopen. een aftap stukje.
Inderdaad een aftapkraan vergeten een hoop mensen vullen via de bovenkant tube reservoir dus een knijp vul vles mes een gebogen rietje ook in de shop te bestellen.
Aan de ruimte ligt het zeker niet kijk even of er een opstart koppeling bij de set zit want er mag geen stroom op je moederbord staan. Dan 24 uur laten draaien om zeker te zijn dat alles goed zit aan gesloten. .
Het aftap kraantje op het laagste punt in de loop plaatsen ook een stopper g 1/4 hiervoor bestellen ook heb je een 2 zijde schroefdraad bijv deze Alphacool HF double nipple G1/4OD to G1/4OD revolvable - Deep Black 17033 of van ek een komt in de kraan andere kant even kijken waar een extra punt zit vaak in je reservoir of in een top van de pomp.
Je kan er ook een T stuk tussen in zetten dan heb je 2 extra fittingen nodig kraan en stopper maak voor je zelf een tekening hoe jou loop eruit komt te zien en je dit netjes of uit het zicht kan plaatsen volgens mij zit er toch een tube reservoir bij ik heb er ook 1 van ek daar zitten 5x aansluiting op. EK 250 v3
Dat even lezen wat voor reservoir en hoeveel g 1/4 aansluit punten .
Dan aftapkraan stopper en een of 2 extra fitting en misschien ook een http://www.highflow.nl/aansluitinge...ol-hf-socket-2x-g1-4-id-deep-black-17048.html mag ook van EK zijn dit is een voor beeld wat er mogelijk is hier kan je je kraan met extender en dan fitting of 2x fitting op zetten
Waar dan je slang met de kraan verbind hoop dat het duidelijk is voor je en vergeet de extender niet anders kan je de kraan niet vast zetten deze zijn draaibaar als hij vast zit kan je de kraan netjes recht zetten. Of een 90 graden fitting het is jou loop en jij beslist hoe jij hem maakt
Ik gebruik een T stuk waar een stukje slang aan zit dan de aftap kraan met een stopper en als hij leeg moet haal ik het stukje slang naar buiten trechtertje fles er onder en kraan open op het laatst blaas ik op mijn reservoir om hem zo leeg mogelijk te krijgen er blijft altijd hier en daar vocht achter echter doe je dit 1 x per jaar of met veranderingen bijv je vga ook water koelen.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R Advies koppelingen en slangen gevraagd Waterkoeling 3
Sanders Tweemaal advies gevraagd Waterkoeling 3
Y airflow waterloop advies gevraagd. Waterkoeling 1
Bl4ckj4ck666 GPU waterkoeling advies gevraagd. En CPU mee waterkoelen? Advies Waterkoeling Setup 90
N Advies gevraagd MSI RTX3080 loop Advies Waterkoeling Setup 3
M Advies gevraagd: Radiatoren parallel aansluiten? Waterkoeling 2
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
F Advies gevraagd voor pc met 2 GPU's + Watercool setup Advies Waterkoeling Setup 13
U Lelijke GTX 1080 waterblok advies gevraagd Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy Advies gevraagd voor hardware keuze (mobo+CPU+RAM) Werk PC? Hardware & Software 9
M Hulp gevraagd voor juiste configuratie. Advies koppeling/Radiateur Waterkoeling 2
M In Win 805I advies gevraagd voor plaatsen fans. Waterkoeling 33
M Advies gevraagd voor 2 de reservoir Waterkoeling 2
H Help, Advies gevraagd! Waterkoeling 1
S [Advies] 350 - 400 CPU uitbreidbare loop Expertise gevraagd! Advies Waterkoeling Setup 20
V Advies gevraagd over eerste custom waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 8
M aangepast advies gevraagd voor een newbee Waterkoeling 7
G Advies gevraagd Waterkoeling 11
O Advies nieuwe pomp gevraagd Waterkoeling 7
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
T Advies en Hulp gevraagd of onderstaande kan : Waterkoeling 5
P Advies gevraagd voor keuze 420 radiator Waterkoeling 10
Ed Kokke advies en tips gevraagd Advies Waterkoeling Setup 3
B 4k tv advies gevraagd.... Hardware & Software 6
W Waterkoeling Complete Set. CPU (+GPU) Advies gevraagd Advies Waterkoeling Setup 18
M advies gevraagd: aansluiten Aquacomputer Ultra pomp op Aquabay+Aquatube Waterkoeling 3
S Controle setup / advies gevraagd Advies Waterkoeling Setup 4
M Advies gevraagd voor nieuwe gaming pc (4790K, ASUS M7F) Advies Waterkoeling Setup 31
S Tips/advies gevraagd voor nieuwe set-up waterkoeling. Advies Waterkoeling Setup 6
radmiraal advies gevraagd ! Advies Waterkoeling Setup 8
X Advies gevraagd waterkoeling CPU + GPU Advies Waterkoeling Setup 3
H Advies gevraagd! - Waterkoeling QUAD CROSSFIRE (HW Black ICE XT 480) Advies Waterkoeling Setup 3
P Advies gevraagd bij aanschaf controller. Waterkoeling 8
P advies gevraagd voor water koeling Advies Waterkoeling Setup 4
P Advies gevraagd m.b.t. keuze nieuwe radiatoren. Advies Waterkoeling Setup 1
S Advies gevraagd voor mijn 7870 in Crossfire met BF3 / BF4 Problemen & Oplossingen 32
P Advies gevraagd m.b.t. keuze nieuwe pomp. Advies Waterkoeling Setup 9
H (Advies Gevraagd) I7 3770k, Maximus V Formula, GTX 670. Advies Waterkoeling Setup 15
Sw333t Nieuwe HTPC bouw, advies gevraagd over tuners Hardware & Software 10
P Nieuwe voeding advies gevraagd. Problemen & Oplossingen 4
T watercooling loop advies gevraagd Waterkoeling 6
E Hulp/advies gevraagd schoonmaak waterkoeling Waterkoeling 15
J Advies Full setup gevraagd Advies Waterkoeling Setup 6
Freddy Netwerk advies gevraagd :) Hardware & Software 45
T Corsair Obsidian 800D advies gevraagd Advies Waterkoeling Setup 8
J Advies Waterkoeling gevraagd Advies Waterkoeling Setup 2
N Waterkoeling i7 2600k, advies gevraagd. Advies Waterkoeling Setup 8
the_cyberspace Advies gevraagd voor een compleet setje Advies Waterkoeling Setup 4
volcom Advies gevraagd: welke kleur koelvloeistof? Waterkoeling 5
V Advies gevraagd m.b.t. 2 maal VGA coolers Advies Waterkoeling Setup 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan