Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Laat je het lappen door Freddy doen dan heb je toch wel enigzins garantie hoor ! al is die dan wel tot aan de deur maar dat is voldoende ;-) je krijgt immers een gelapte cpu die ook werkt. CPU Lapping Service
Heb je deze link al gelezen ?
Ik woon niet in de buurt van rotterdam ...anders had ik het zekers gedaan. Zelf lappen heb ik geen interesse in dus ik heb de cpu niet gelapt. Maar ik hoef dan ook niet perce super lage temps en hele hoge overclocks ...beetje gemiddeld van alles is goe genoeg voor mij.
Maar je wint er best veel temperatuur verschil mee wat je mischien niet eens zou winnen met een duurdere cpu block tov een goedkopere. Want als je heatspreader niet mooi vlak is ..dan is de warmte overdracht gewoon niet optimaal. Ook niet met een duurdere cpu waterblock ...
ps : ik raad je wel enig overleg aan met 't vrouwtje want anders heb je dalijk een snelle watergekoelde stille pc .... en zit 't vrouwtje bij haar ouders lol