Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mja... nou... ik kwam er vannacht achter dat ik nou wel zo leuk een 360 rad heb besteld, maar dat ik niet bepaald veel ruimte naast en achter de kast heb gezien die in een hoekmeubel staat... wel volledig vrij aan de achterkant etc., maar de ruimte tussen achterkant pc en verwarming (die vrijwel altijd dicht is) houdt niet echt over. :S Dus wilde ik hem met 'een of andere' constructie tegen de muur naast de verwarming of aan het meubel zelf vastmaken (uiteraard op een manier dat 'ie, wanneer nodig, makkelijk los te maken is) en dat zit op ong 30 cm van de kast (het meubel in ieder geval), vandaar
-edit-
na beter meten blijkt het eerder 40 cm te zijn :053:
Dat idee had ik ook al jah...
Thnx! Die ene euro is geen probleem hoor
Freddy, ik wil even heel eerlijk jouw mening, want ik twijfel toch...
(en ja ik begrijp best dat je ook een beetje voor eigen parochie preekt )
VGA koeling... voorlopig ben ik niet van plan te gaan OCen, maar misschien ga ik het wel doen...
Kan ik het met dit koelblok voldoende af of kan ik toch beter de EK-FC9800 GTX SLI - Plexi nemen?
Ok dan, dank je... dat wilde ik toch even heel zeker weten...
Zijn er evt. nog andere dingen waarvan jij zegt; dat zou toch nét iets beter zijn?
Ja ok.. het kan altijd beter, maar evt. t.a.v. flow etc.
Zijn er misschien bottlenecks die ik niet zie maar jij wel...
Ik wil er wel bij zeggen dat ik niet héél veel meer uit wil geven dan wat ik nu heb
Er zijn geen verdere verbeteringen meer te doen aan jouw setup, zonder jouw budget te vergroten
(anders had ik het hier wel gemeld)
Dus zo heb je een prima set
Middels deze aparte reply wil ik iedereen heel hartelijk danken voor het meedenken en de adviezen en met name Freddy nog een beetje extra voor het geduld i.v.m. de wisselende orders (ik kan btw niet voor de volle 100% garanderen dat ik niet nog wat wil bijbestellen hoor )
[cliché]
Zonder jullie had ik het niet gered.
[/cliché]
En mochten we toch de eind van de rol bereiken, krijg je dus wel twee stukken.
In dat geval knippen we voor de klant altijd tientallen centimeters extra erbij
Hoeveel vloeistof heb ik eigenlijk max nodig met een max tubelengte van 5 m?
Volgens de berekening voor inhoud in een cilinder ((V = pi*R^2*H) ofwel pi*straal^2*hoogte) kom ik uit op bijna 4ltr (±392,7cc) wanneer ik een straal van 0,5 cm en een lengte(hoogte) van 500 cm reken. Kan dat kloppen?
Hmm.. ja... de radiator had ik nog niet eens meegerekend
ok, dus die 2 flessen die ik nu heb is zat...
Ander vraagje...
Is het ook mogelijk om bij jou Scythe 120MM Slip Stream 1200RPM fans te bestellen? Ik ga nl. een probleem krijgen met het amperage van de 1900RPM. Ik 'moet' nl. 3 fans op 1 controllerkanaal aansluiten, en met 0,53A per fan gaat dat niet goedkomen bij een max van 1A per kanaal...
Ik begrijp dat, omdat de fans toch niet fullspeed draaien, de stroomsterkte lager zal zijn, maar ik wil niet het risico lopen dat, wanneer ik (of mijn zoontje of vrouw ) per ongeluk de controller op full zet, de boel doorbrandt.